Przedmiotem aukcji jest naprawa uszkodzonego przełącznika zespolonego, modułu CIM do samochodu:
OPEL VECTRA C, OPEL SIGNUM, SAAB 93
13[zasłonięte]473 GK
1[zasłonięte]31250 BS
13[zasłonięte]475 GL
13[zasłonięte]134 DL
13[zasłonięte]135 DM
13[zasłonięte]784 XR
13[zasłonięte]786 XU
13[zasłonięte]349 EB
13[zasłonięte]350 EC
13[zasłonięte]145 UX
13[zasłonięte]146 UY
13[zasłonięte]147 UZ
Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika to:
- błąd czujnika kąta skrętu kierownicy
- nie można skalibrować czujnika kąta skrętu - nie odbijają automatycznie kierunkowskazy
- wadliwe działanie manetki wycieraczek
- nie można odpalić samochodu
- nie działają piloty zdalnego sterowania
- nie działają przyciski od radia, tempomatu
- nie działa podświetlenie radia
- źle działa wspomaganie - zapala się kontrolka TC, ESP, ABS, AirBag
- zapala się kontrolka ładowania
- czasem opadają wskazówki na liczniku
- zapala się kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem
- po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu auta wszystko wraca do normy
Typowe błędy jakie mogą wystąpić:
B1020 - SRS Obwód sygnału czujnika kąta obrotu kierownicy, poza wymaganym zakresem
B1012 - Czujnik kąta obrotu kierownicy nie wykalibrowany
U2160 - Obwód komunikacji czujnika kąta obrotu kierownicy, wadliwe działanie
C0460 - Czujnik kąta obrotu kierownicy nie skalibrowany
B3794 - Obwód przełącznika tempomatu - usterka
U2107 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. nadwozia (BCM)
U2108 - Brak komunikacji magistrali CAN z układem ABS
U2113 - Brak komunikacji CAN z mod. czujn-diagn. poduszki pow. (SDM)
U2116 - Nieprawidłowe dane z IPC (Zestaw wskaźników)
U2139 - Brak komunikacji CAN z mod. ster. kol. kierown. (SCM)
U2141 - Nieprawidłowe dane z REC (Tylny zespół elektroniczny)
U2143 - Mag. CAN - Brak łączności z czujnikiem kąta obrotu kierownicy (SAS)
U2103 - Brak komunikacji z szyną CAN
Cena za usługę w zależności od uszkodzenia może wynieść od 400 do 600 zł.
|