Sterownik DRL02-CAN zapewni:
- ograniczenie mocy żarówek do 30% poprzez praktycznie
bezstratną regulację PWM (możliwość regulacji od 15%
do 45%)
- automatyczny start po uruchomieniu silnika (wzrost napięcia
do 13,2 V)
- łagodny start żarówek SoftStart
- oświetlenie dorgi do domu ComingHome
- automatyczne wyłączenie świateł do jazdy dziennej
po włączeniu świateł postojowych (mijania, drogowych)
- dodatkowe wyjście informujące o aktywności świateł dziennych
- zgodność z nowoczesnymi układami sterowania i kontroli
świateł CAN
- uruchomienie świateł dziennych po zwolnieniu
hamulca ręcznego
- pomijalnie mały pobór prądu w stanie czuwania
Sterownik DRL02-CAN to prosta a co za tym idzie niezawodna konstrukcja sterowana mikroprocesorem
OSZCZĘDNOŚĆ PRĄDU - ŁATWIEJSZY START!
Mniej prądu do żarówek = więcej do akumulatora.
Jeśli jeździsz na krótkich dystansach ważne jest aby jak najwięcej prądu doładowywało akumulator (szczególnie ważne w okresie zimowym). Dzięki stosowaniu świateł do jazdy dziennej akumulator doładowywany jest prądem o 8 A
większym . To tak jakby cały czas jeździć z podłączonym
prostownikiem!
DŁUŻSZE ŻYCIE ŻARÓWEK!
Zgodnie z przepisami kiedy działają światła DRL (Daytime Running Lights) - światła postojowe są wyłączone.
Dzięki temu oszczędzamy żarówki świateł postojowych, świateł mijania oraz podświetlania wnętrza pojazdu.
Natomiast dbałość o żarówki świateł długich zapewnia nam funkcja SoftStart niedopuszczająca do powstawania krótkotrwałych prądów zwarciowych w momencie włączania
zimnego włókna żarówki.
MNIEJSZE ZUŻYCIE PALIWA!
Stosowanie świateł DRL powoduje mniejsze zużycie prądu czyli mniejsze obciążenie alternatora i silnika który go napędza. Mniejsze obciążenie silnika = mniejsze zużycie paliwa = większa dbałość o środowisko i kieszeń.
WYGODA I BEZPIECZEŃSTWO!
Światła do jazdy dziennej to także wymóg aby uruchamiały się automatycznie po uruchomieniu silnika i gasły po jego zgaszeniu. Ta funkcja zwalnia nas z pamiętania o włączeniu świateł oraz chroni przed mandatem.
JESZCZE WIĘCEJ UŁATWIEŃ!
O ile wygodniej i bezpieczniej jest gdy w nocy reflektory samochodu oświatlają drogę do domu. Uaktywnienie tej funkcji poprzez chwilowe błyśnięcie światłami długimi, gdy kluczyk jest już wyłączony, sprawi że droga do domu będzie oświetlana z obniżoną do połowy mocą świateł przez następne 40 sekund. Po tym czasie światła powoli zgasną.
WIĘKSZA ELASTYCZNOŚĆ!
Wiele rozwiązań - jeden moduł. Dodatkowe, konfigurowalne, masowe wyjście statusowe pozwoli na wysterowanie zewnętrznego przekaźnika odłączającego reflektory bi-ksenonowe lub światła mijania(w samochodach ze zblokowanymi światłami mjania z drogowymi), kiedy aktywne są światła do jazdy dziennej.
INTUICYJNE DZIAŁANIE!
Światła nie muszą się palić, gdy ogrzewamy się zimą lub chłodzimy latem na postoju. Podłączenie sygnału hamulca postojowego spowoduje, że światła nie zapalą się do czasu jego pierwszego zwolnienia - nie zgasną gdy ruszamy pod górę na skrzyżowaniu.
CAN KOMPATYBILNOŚĆ!
DRL02-CAN to przede wszystkim szereg zaimplementowanych algorytmów analizujących sygnały wejściowe i umożliwiających synchronizację modułu z układami kontroli stanu oraz stabilizacji prądu żarówek (zwanych potocznie CAN).
Aby cieszyć się tymi udogodnieniami wystarczy podłączyć osiem(dziewięć) przewodów sterownika DRL do instalacji pojazdu według poniższego schematu.
Menu dodatkowych funkcji:
Aukcja dotyczy urządzenia: Sterownik DRL02-CAN. Zestaw zawiera:
- sterownik DRL02-CAN
- instrukcję montażu
- 12- miesięczną gwarancję
Parametry elektryczne
- napięcie zasilania 12V (11V-16V)
- obciążalność wyjść 2x10A (2x120W/12V)
- obciążalność wyjścia statusowego (typu OC) 300mA
- częstotliwość prądu wyjściowego 72Hz
- pobór prądu w stanie czuwania poniżej 0,3mA.
Wymiary: 120mm x 20mm x 20mm
Uwaga:
Poprawne działanie urządzenia możliwe jest tylko w pojazdach z minusem na masie, w których żarówki sterowane są plusem.
sterownik DRL