|
|
Email: [zasłonięte]@gmail.com
Tel: 883 [zasłonięte] 130 czynny od pon.-pt. 10.00-16.00
|
|
|
Koszt dostawy według zakładki DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Chcesz obdarować bliską Ci osobę podarunkiem ? Napisz do Nas i zapytaj o możliwość specjalnego zapakowania Twojej przesyłki !
|
|
|
MagicBook Ewelina Staniszewska Wola Zachariaszowska 62/2 32-087 Zielonki/Kraków
mBank 39 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 740553
|
|
|
|
MODERACYJNE I SYNERGICZNE KSZTAŁTOWANIE DOROSŁOŚCI
Propozycja typologii modeli znaczeń wiedzy religijnej na przykładzie Korespondencyjnego Kursu Biblijnego
Anna Walulik CSFN
NOWOŚĆ-2011
Rozprawa znakomicie łączy tę myśl i praktykę współczesnej humanistyki, która wyrasta na podłożu andragogiki, pedagogiki religii, jak i teologii. Odwołanie się przez Autorkę do fenomenu synergii jest tego najlepszym dowodem, gdyż stanowi ono jedno z podstawowych pojęć w pedagogice i psychologii humanistycznej. Kształcenie korespondencyjne, które w analizowanym przypadku dotyczy Korespondencyjnego Kursu Biblijnego, należy bowiem do tych form edukacji dorosłych, które - jak mogłoby się wydawać - nie powinno sprzyjać formacji duchowej. Dzięki przeprowadzonym badaniom otrzymujemy wiarygodną odpowiedź, gdyż wynikającą z autentycznego zainteresowania tak uczestników KKB, jak i samej badaczki, nie tylko na tę wątpliwość, ale także na pytanie, czy i w jakim zakresie osobom zanurzonym w ponowoczesny świat potrzebna jest wiedza religijna i jak mogli ją już w nim spożytkować? Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Bogusława Śliwerskiego.
Przyglądając się moderacyjnemu i synergicznemu kształtowaniu ludzkiej dorosłości, nasza Autorka buduje zatem modele realizacji zadań dorosłości z udziałem wiedzy religijnej. Modele te mają być swego rodzaju ilustracją pozwalającą uwzględnić zróżnicowane rodzaje oddziaływań. Etykietując modele, korzysta z interesujących metafor. Są one interesującą własną propozycją Autorki Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Andrzeja Potockiego OP
MAGICBOOK POLECA!
|
|