KEYLIGHT prezentuje: Modelowanie w praktyce z 3ds Max
„Modelowanie w praktyce z 3ds Max” to prawie 5 godzin materiału wideo poświęconego praktycznej stronie tworzenia konkretnego obiektu 3d – Colt M4A1. Łukasz Liszko prowadzi nas przez skrupulatny proces budowania kolejnych elementów obiektu geometrycznego, począwszy od ustawienia blueprintu, skończywszy na prostym renderingu ambient occlusion. W toku trwania kursu poznamy działanie wielu narzędzi modelujących, wykorzystanie gotowych obiektów, tworzenie geometrii z profilu krzywej, pracę na krawędziach, polygonach i wierzchołkach. Kurs wymaga od użytkownika podstawowej wiedzy o interfejsie i nawigacji w programie 3ds Max. Po jego ukończeniu będziesz potrafił zrealizować każdy „twardy” obiekt z wykorzystaniem łatwych i skutecznych technik.
Modelowanie w praktyce z 3ds Max
Autor: Łukasz Liszko Czas trwania: 4 godziny i 34 minut Liczba rozdziałów: 34 Komentarz: lektor (PL) Wymiary wideo: 1024 x 768 px Program: Autodesk 3ds Max Wymagania: Komputer klasy PC/MAC ISBN:[zasłonięte]978-83017-92-8
Wybrane zrzuty ekranowe z kursu.
Wprowadzenie blueprinta:
Teselacja obiektu:
Izolacja obiektu i praca z wierchołkami:
Poszczególne elementy składowe broni:
Prosty rendering ambient occlussion:
O FIRMIE: Keylight NIP: 648 [zasłonięte] 5440 ul. Sobieskiego 3A/70, 41-800 Zabrze
KONTAKT: Tel.: 505[zasłonięte]380 pn.-pt. w godz.: 9:00 - 18:00 Biuro obsługi klienta
ZWROTY: Honorujemy zwroty: do 10 dni od daty wydania produktu. Wcześniej prosimy o kontakt.
GWARANCJA: Nasze produkty objęte są gwarancją. W razie problemów skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Realizacja zamówienia:
Faktura VAT:
Atuty naszego produktu: