Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Modelowanie gada z Blenderem - kurs wideo

20-10-2014, 7:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Keylight_kursy
numer aukcji: 4686395585
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 10   
Koniec: 20-10-2014 07:22:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dokument bez tytułu


Modelowanie gada z Blenderem

Kurs „Modelowanie gada...” poświęcony jest tworzeniu obiektu low-poly, który może być wykorzystany w różnych procesach produkcyjnych. Naszym celem jest zbudowanie siatki gotowej do dalszej edycji i nanoszenia szczegółów – przykładowo z wykorzystaniem narzędzi rzeźbiarskich programu Blender lub ZBrush. W procesie modelowania duży nacisk kładziony jest na przyjazną topologię siatki, która definiuje główne obszary deformacji. Modelowanie gada obejmuje także tworzenie uzębienia, języka i wnętrza paszczy.

Czas trwania: 6 godzin i 14 minut
Liczba rozdziałów: 23
Wymiary wideo: 1680 x 1048 px
ISBN:[zasłonięte]978-83017-44-7

Modelowanie organiczne, oparte na motywach fantasy, daje nam ogromne możliwości i swobodę pracy. Pamiętajmy jednak, że „logika anatomii” związana ze światem zwierząt dalej obowiązuje – jeśli nie chcemy popaść w karykaturalność.

Budowę gada zaczniemy od głowy i będziemy konsekwentnie kierować się w stronę ogona. Naszym celem jest prosta bryła o poprawnej topologii – dzięki niej zagęszczanie siatki i wprowadzanie detali, nie powinno nam przysporzyć najmniejszych problemów. Modelowanie skończymy na etapie, na którym możemy zdecydować się: co dalej? Czy optymalizujemy siatkę do wykorzystania w ZBrushu, czy też pod kątem animacji? Ale o tym, porozmawiamy sobie przy innej okazji...

1. Projekt i blueprinty (7:21) 13. Topologia tylnej kończyny (25:07)
2. Głowa (32:03) 14. Szczegóły głowy (20:09)
3. Korpus (21:03) 15. Szczegóły brzucha (4:27)
4. Zarys tylnej kończyny (20:59) 16. Ogon (6:10)
5. Zamykanie tylnej kończyny (6:06) 17. Grzbiet (6:28)
6. Korekta topologii (10:06) 18. Wnętrze pyska (22:45)
7. Szkielet skrzydła (17:10) 19. Zęby (18:42)
8. Wypełnienie skrzydła (17:45) 20. Szczegóły pazurów (17:24)
9. Łączenie skrzydła z korpusem (16:23) 21. Poprawki (27:43)
10. Pazury (11:33) 22. Detale (24:34)
11. Formowanie łapy (16:39) 23. I jeszcze gałka oczna (11:38)
12. Zagęszczanie łapy (12:04)