Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MODELLING HIGH-LEVEL COGNITIVE PROCESSES Yule

26-09-2014, 2:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 227.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4551963959
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 2   
Koniec: 26-09-2014, 2:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]85162, 978[zasłonięte][zasłonięte]64360, 978[zasłonięte][zasłonięte]57946, 978[zasłonięte][zasłonięte]39696, 978[zasłonięte][zasłonięte]56502, 978-[zasłonięte][zasłonięte]85162, 978-[zasłonięte][zasłonięte]64360, 978-[zasłonięte][zasłonięte]57946, 978-[zasłonięte][zasłonięte]39696, 978-[zasłonięte][zasłonięte]56502
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Modelling High-level Cognitive Processes

PRODUCT DETAILS:
Author: Richard Cooper With Contributi, Peter Yule, John Fox, David Glasspool, Richard Cooper
Language: English
Publisher: Psychology Press
Publication Date: 9 July 2013
Dimensions: 22.8 x 15 x 2.6 cm
Format: Paperback
Pages: 432
Condition: NEW
Product_ID: A41565A232

This book is a practical guide to building computational models of high-level cognitive processes and systems. High-level processes are those central cognitive processes involved in thinking, reasoning, planning, and so on. These processes appear to share representational and processing requirements, and it is for this reason that they are considered together in this text.
The book is divided into three parts. Part I considers foundational and background issues. Part II provides a series of case studies spanning a range of cognitive domains. Part III reflects upon issues raised by the case studies. Teachers of cognitive modeling may use material from Part I to structure lectures and practical sessions, with chapters in Part II forming the basis of in-depth student projects.
All models discussed in this book are developed within the COGENT environments. COGENT provides a graphical interface in which models may be sketched as "box and arrow" diagrams and is both a useful teaching tool and a productive research tool. As such, this book is designed to be of use to both students of cognitive modeling and active researchers. For students, the book provides essential background material plus an extensive set of example models, exercises and project material. Researchers of both symbolic and connectionist persuasions will find the book of interest for its approach to cognitive modeling, which emphasizes methodological issues. They will also find that the COGENT environment itself has much to offer.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.