Modele zrównoważonego biznesu | | | Autor: | Jabłoński Adam | Wydawnictwo: | Difin | Rok wydania: | 2013 | Oprawa: | twarda | Format: | 16.5x24.0cm | Liczba stron: | 440 | Numer ISBN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]64183 | Numer EAN: | 978[zasłonięte][zasłonięte]64183 | Stan: | nowa, bez śladów użytkowania |
|
| | ![Obniżka](https://aros.pl/images/obnizka.png) | -12% | 83, | 60 ![Skreśl](https://aros.pl/images/przekresl.png) 95,00 |
| DOBRA CENA! |
|
Opis wydawcy: Głównym celem książki jest opracowanie holistycznego modelu zrównoważonego biznesu, przyczyniającego się do budowy długoterminowej wartości przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie. Autor książki przedstawia także zalecenia strategiczne dla przedsiębiorców i menedżerów w kontekście stosowania modeli zrównoważonego biznesu oraz wyznacza konkluzje będące wkładem własnym autora w rozwój nauk o zarządzaniu, które dotyczą miejsca i roli modeli zrównoważonego biznesu w teorii i w praktyce zarządzania. Prof. dr inż. Wiesław Maria Grudzewski: (?) Autor książki szczególną uwagę poświęcił rozwinięciu czynników umożliwiających poszukiwanie najbardziej optymalnych rozwiązań biznesowych, aby zapewnić ciągłe, elastyczne, sprytne trwanie firmy na rynku, umożliwiające kreowanie wysokich wskaźników zysku, rentowności, produktywności, pracochłonności i skuteczności działania w ostrej bezpardonowej walce konkurencyjnej. W tym celu autor zaproponował rozwój modeli zrównoważonego biznesu opartych na zasadach VBM i CSR, uwzględniając koncepcję Stakeholders, Shareholders i Sustainability Business (?). Uważam, że duże znaczenie będą miały obecnie jak i w przyszłości prace oraz doświadczenia zdobyte przez autora w formułowaniu koncepcji badań, określaniu dla nich hipotez badawczych, przedstawianiu metod badawczych i scharakteryzowaniu podjętych w badaniach prób. Szczególne znaczenie dla teoretyków i praktyków biznesu będą miały koncepcje autora dotyczące proponowanej konstrukcji graficznej modelu zrównoważonego biznesu oraz jego nowe określenia i definicje przeanalizowane pod kątem przeprowadzonych badań. Prof. dr hab. Tadeusz Oleksyn: Podjęty temat jest ważny i na czasie. Autor wiąże ze sobą trzy zagadnienia: zrównoważony rozwój, wartość przedsiębiorstwa oraz społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Jakkolwiek te zagadnienia, każde z osobna, są znane i dość dobrze opisane, to jednak ich połączenie, ujęcie łączne, jest czymś nowym i interesującym, szczególnie w aspekcie badawczym (?) (?) Autor podjął temat trudny, podszedł do niego bardzo szeroko i bardzo ambitnie. (?) Widoczne są uzdolnienia badawcze autora, duża erudycja, wielka kreatywność. Nie ulega wątpliwości, że została wykonana ogromna praca. Już te czynniki sprawiają, że książkę warto wydać (?). |