Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w

18-06-2015, 20:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.99 zł     
Użytkownik takmi_pl
numer aukcji: 5372290040
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-06-2015 19:40:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje


|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych


Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym [Matysiewicz Justyna, Smyczek Sławomir] Nasza cena: 37.79


Opis:
Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami otoczenia wirtualnego mogą być zatem: strony internetowe, statyczne lub generowane dynamicznie, tworzone przez internautów fora dyskusyjne, wyszukiwarki internetowe, jawne i ukryte zasoby wiedzy, klienci. W otoczeniu tym realizowana jest koncepcja e-zdrowia, a jej narzędzia służą między innymi komunikacji między pacjentem a usługodawcami z branży opieki zdrowotnej, przekazywaniu danych między poszczególnymi instytucjami oraz bezpośrednim kontaktom zarówno między pacjentami, jak i pracownikami służby zdrowia. Mogą one również obejmować sieci informacji o zdrowiu, elektroniczne kartoteki, usługi telemedycyny oraz przenośne lub nadające się do noszenia na sobie urządzenia komunikacyjne, wspomagające pacjenta i umożliwiające monitorowanie jego stanu zdrowia. Tak, więc można przypuszczać, iż nowe formy organizacyjne pojawiające się na rynku usług zdrowotnych będą miały duży wpływ na funkcjonowanie jednostek medycznych jak i na pacjentów. Możliwości, jakie dają nowe technologie jeśli chodzi o kontakt z pacjentami, pozwalają m.in. na wykorzystanie ich konsumenckiego doświadczenia w procesie tworzenia nowych usług (wykorzystanie koncepcji prosumenta), komunikację z innymi pacjentami, gdzie występują w roli doradcy lub eksperta, czy w rozpowszechnianiu informacji marketingowych. Elementem nabierającym szczególnego znaczenia w kontekście wirtualnego otoczenia staje się problematyka budowania i kształtowania relacji między podmiotami rynku usług zdrowotnych. Wynika to z faktu, iż polskie jednostki medyczne funkcjonowały wcześniej w systemie centralnie planowanym i zupełnie nie były przygotowane do kształtowania owych relacji w warunkach gospodarki rynkowej. Obecnie obserwuje się dynamiczny rozwój różnego typu więzi (relacji) łączących podmioty rynku działające w układach kooperacyjnych lub/i konkurencyjnych, na które mocno wpływa rozwój nowych technologii. Celem tego opracowania jest identyfikacja i charakterystyka związków (relacji) zachodzących w otoczeniu wirtualnym między jednostkami medycznymi a ich klientami indywidualnymi (pacjentami) oraz próba opracowania modeli kształtowania się relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym.





Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!

UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ



  • Autorzy: Matysiewicz Justyna, Smyczek Sławomir
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20737
  • Rok wydania: 2012
  • Objętość: 208
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.35
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]48817
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]48817
  • Wysokość: 10
  • PKWiU: 58.11.1


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu




Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"




Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)