Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MODELE LEKCJI w NAUCZANIU POCZĄTKOWYM - Wichura

10-03-2015, 20:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik maciek-m31
numer aukcji: 5136746610
Miejscowość Szczytno
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-03-2015 20:03:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1984
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

H Wichura

 

MODELE LEKCJI w NAUCZANIU POCZĄTKOWYM

 

 

                                                                    spis treści:

Wstęp

Część pierwsza. Teoretyczne podstawy budowy lekcji w klasach niższych szkoły podstawowej

Rozdział I. Poglądy dydaktyków na budowę lekcji

II. Podstawy teoretyczne budowy lekcji

III. Założenia teoretyczne struktury lekcji w nauczaniu początkowym

Część druga. Modele lekcji stosowane w początkowym nauczaniu języka polskiego i matematyki

Wprowadzenie

Rozdział I. Modele lekcji stosowane w początkowym nauczaniu języka polskiego

1. Przebieg procesu nauczania-uczenia się w praktyce nauczania początkowego języka polskiego

2. Wypowiedzi nauczyciela na lekcjach jezyka polskiego

3. Organizacja pracy uczniów na lekcjach języka polskiego

4. Aktywność uczniów na lekcjach języka polskiego

Rozdział II. Modele lekcji w praktyce nauczania początkowego matematyki

1. Przebieg procesu nauczania-uczenia się w praktyce nauczania początkowego matematyki

2. Wypowiedzi nauczyciela w nauczaniu matematyki

3. Organizacja pracy uczniów na lekcjach matematyki

4. Aktywność uczniów na lekcjach matematyki

Zakończenie części drugiej

Część trzecia. Optymalne modele lekcji w nauczaniu języka polskiego, matematyki, środowiska społeczno-przyrodniczego

Wprowadzenie

Rozdział I. Optymalne modele lekcji języka polskiego

1. Modele lekcji w eksperymentalnej realizacji wybranych zadań programowych języka polskiego

2. Efektywność nauczania-uczenia się jezyka polskiego

Rozdział II. Optymalne modele lekcji matematyki

1. Modele lekcji w realizacji wybranych jednostek metodycznych matematyki

2. Analiza efektywności nauczania-uczenia się matematyki

Rozdział III. Optymalne modele lekcji środowiska społeczno-przyrodniczego

1. Modele lekcji w realizacji wybranych jednostek metodycznych środowiska społeczno-przyrodniczego

2. Analiza efektywności nauczania-uczenia się na lekcjach środowiska społeczno-przyrodniczego

Zakończenie części trzeciej

 

stan dobry (pieczątki)

stron 239

 

 

b2