Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MODELE LEKCJI w NAUCZANIU POCZĄTKOWYM - Wichura

26-06-2012, 21:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik masurien
numer aukcji: 2402772861
Miejscowość EŁK
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-06-2012 18:57:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1984
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Helena Wichura - MODELE LEKCJI W NAUCZANIU POCZĄTKOWYM










 

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1984

Stron - 238

Stan ogólny: DOBRY

Lekkie ślady użytkowania. Unieważnione pieczątki pobiblioteczne - oprócz tego wnętrze czyste. Okładka miejscami lekko przetarta i przybrudzona - wpływ czasu i normalnego użytkowania. Lekkie zagięcie rogów i krawędzi kartek i okładki

Okładka miękka




 


WYSYŁKA W CIĄGU 24 GODZIN 











 spis treści:

Wstęp

Część pierwsza. Teoretyczne podstawy budowy lekcji w klasach niższych szkoły podstawowej

Rozdział I. Poglądy dydaktyków na budowę lekcji

II. Podstawy teoretyczne budowy lekcji

III. Założenia teoretyczne struktury lekcji w nauczaniu początkowym

Część druga. Modele lekcji stosowane w początkowym nauczaniu języka polskiego i matematyki

Wprowadzenie

Rozdział I. Modele lekcji stosowane w początkowym nauczaniu języka polskiego

1. Przebieg procesu nauczania-uczenia się w praktyce nauczania początkowego języka polskiego

2. Wypowiedzi nauczyciela na lekcjach jezyka polskiego

3. Organizacja pracy uczniów na lekcjach języka polskiego

4. Aktywność uczniów na lekcjach języka polskiego

Rozdział II. Modele lekcji w praktyce nauczania początkowego matematyki

1. Przebieg procesu nauczania-uczenia się w praktyce nauczania początkowego matematyki

2. Wypowiedzi nauczyciela w nauczaniu matematyki

3. Organizacja pracy uczniów na lekcjach matematyki

4. Aktywność uczniów na lekcjach matematyki

Zakończenie części drugiej

Część trzecia. Optymalne modele lekcji w nauczaniu języka polskiego, matematyki, środowiska społeczno-przyrodniczego

Wprowadzenie

Rozdział I. Optymalne modele lekcji języka polskiego

1. Modele lekcji w eksperymentalnej realizacji wybranych zadań programowych języka polskiego

2. Efektywność nauczania-uczenia się jezyka polskiego

Rozdział II. Optymalne modele lekcji matematyki

1. Modele lekcji w realizacji wybranych jednostek metodycznych matematyki

2. Analiza efektywności nauczania-uczenia się matematyki

Rozdział III. Optymalne modele lekcji środowiska społeczno-przyrodniczego

1. Modele lekcji w realizacji wybranych jednostek metodycznych środowiska społeczno-przyrodniczego

2. Analiza efektywności nauczania-uczenia się na lekcjach środowiska społeczno-przyrodniczego

Zakończenie części trzeciej

Zakończenie

Aneksy

Bibliografia