Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Modele Człowieka Propagowane W Wybranych Czasopism

09-05-2015, 23:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 5254388540
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 09-05-2015 23:53:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Nowakowski Piotr, Tomasz  Modele Człowieka Propagowane W Wybranych Czasopismach Młodzieżowych

Tomasz Nowakowski Piotr  
Modele Człowieka Propagowane W Wybranych Czasopismach Młodzieżowych 
   Książka 
 
 > > >
 > > >
 > > > >
 > > >
 > > >
 > > >
 > > >
 > >
Pełny opis produktu
Pisma młodzieżowe odgrywają ważną rolę ze względu na cechy swej publiczności, którą stanowi pokolenie dopiero wkraczające w dorosłe życie. Pojawiają się tym samym liczne kontrowersje i pytania. Osoby odpowiedzialne za wychowanie zastanawiają się między innymi nad kwestią: na ile owe media odgrywają pozytywną rolę – preferują ambitną twórczość, realizują funkcje edukacyjne i kształcą charakter, w jakim zaś stopniu sprzyjają degradacji umysłowej i moralnej młodych czytelników. Piotr Tomasz Nowakowski próbuje odpowiedzieć na pytanie, jakie normy i wartości moralne są propagowane w czasopismach młodzieżowych. W analizie opiera się na dziesięciu tytułach: „Bravo”, „Bravo Girl!”, „Click!”, „Droga”, „Dziewczyna”, „Mały Gość Niedzielny”, „Mega Sport”, „Płomyczek”, „Popcorn” oraz „Victor Gimnazjalista”. Punktem odniesienia dla rozważań autora są doświadczenia klasycznej myśli filozoficznej, a wnioski z badań – nie zawsze optymistyczne – znajdują dopełnienie w praktycznych wskazaniach etyczno-wychowawczych. „Wymiar pedagogiczny pracy koncentruje się na wychowawczej roli prawdy obiektywnej oraz wartości z nią związanych. Są one niestety obecne tylko w aksjologii nielicznych, zwłaszcza katolickich, czasopism. Przyczyną współczesnego kryzysu światopoglądowego młodzieży jest brak takich wartości w kulturze młodzieżowej, a także propagacja kontrwartości, na przykład subiektywizmu i relatywizmu, która musi prowadzić do nieefektywności wychowawczej. Rozprawa może znakomicie służyć jako pomoc dla pedagogów i duszpasterzy – zarówno w aspekcie doboru czasopism, jak i aksjologicznego ukierunkowania praktyki wychowawczej”. dr hab. Wojciech Chudy, prof. KUL
 Tytuł:Modele człowieka propagowane w wybranych czasopismach młodzieżowych
 Oprawa:powlekana plastikiem
 Wymiary:15 [cm]
 Liczba stron:384
 Rok wydania:2004
 Miejsce:Tychy
 Numer wydania:1
 Szczegóły
Wydawnictwo:Maternus Media Maternus Media
Nr katalogowy (ISBN):83-[zasłonięte]429-4-3 978[zasłonięte][zasłonięte]12429
 Waga produktu:485 g.