Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Modele biznesu w Internecie

11-05-2015, 1:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45.35 zł     
Użytkownik takmi_pl
numer aukcji: 5257436697
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 2   
Koniec: 11-05-2015 01:47:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje


|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych


Modele biznesu w Internecie Nasza cena: 45.35


Opis:
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę.

W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biznesu są w Polsce słabo znane, a platformy wielostronne słabo opisane w literaturze.

Ksiązka stanowi bogate źródło wiedzy dla menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za zarządzanie firmami w zakresie uwzględnienia Internetu w ich modelach biznesowych. Stanowi też niezbędny podręcznik dla studentów, doktorantów i kadry akademickiej zajmującej się e-biznesem, marketingiem i zarządzaniem oraz słuchaczy podyplomowych studiów na kierunkach e-biznes i marketing internetowy.





Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!

UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ



  • Redakcja: Doligalski Tymoteusz
  • Podtytuł: Teoria i studia przypadków polskich firm
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 20411
  • Rok wydania: 2014
  • Objętość: 200
  • Format: 16.8x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.44
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11802
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]11802
  • Wysokość: 10
  • PKWiU: 58.11.1


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu




Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"




Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)