Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Model spalinowy TRAXXAS T-MAXX 3.3 Monster Truck

08-02-2014, 14:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 965 zł     
Użytkownik rc-team_pl
numer aukcji: 3869858884
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 81   
Koniec: 08-02-2014 13:54:36

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Całość / die cast
Rodzaj napędu: spalinowy
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

17 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 605129
Zakupiony towar można odebrać osobiście w naszej siedzibie we Wrocławiu przy ul. Żubrzej 18 (niedaleko C.H. Magnolia), gdzie znajduje się nasz sklep stacjonarny oraz serwis.


T-MAXX 3.3 - większy samochód – więcej mocy.




T-MAXX 3.3 - Ultimate 4x4 Nitro Monster.



Zabawa zaczyna się od T-Maxx’a.


Gdy T-Maxx pojawił się na scenie – powstał zupełnie nowy świat R/C. Stał się bestselerem „Ready-To-Race monster truck nitro ®” wspinając się i skacząc w terenie tak, jak inni nawet nie chcieli próbować. Nowy T-Maxx jest jeszcze silniejszym i większym potworem!









Maksymalny wymiar.


Nowy T-Maxx 3.3 ma wielki atut. Nowe, ogromne opony Maxx’a gwarantują ogromną przyczepność w terenie, a 6.3 cala średnicy daje większy prześwit pozwalający przezwyciężyć głębokie koleiny i ogromne głazy (należy zapoznać się z video!). W mieście, T-Maxx nie ma problemów z krawężnikami i schodami.
Opony T-Maxx’a fabrycznie przyklejone są do 3.8 calowych obręczy „Mirror-Chrome Hurricane". Inżynierowie Traxxas’a wyposażyli T-Maxx’a 3.3 w większy o 30mm rozstaw osi dla zapewnienia maksymalnej stabilności. T-Maxx jest w stanie zaprezentować większą moc ze względu na jeszcze bardziej niesamowite przyspieszenie i kontrolę nad kierunkiem. Nie ma obawy o podwozie. Wykonane jest z 4mm, anodowanego na niebiesko aluminium 6061-T6.



Więcej mocy!


Nowy - bardzo duży dwustopniowy filtr powietrza Traxxas’a, pozwala na zwiększenie przepływu powietrza do silnika spalinowego TRX 3,3 Racing i powoduje zwiększenie jego mocy. W rezultacie T-Maxx potrafi osiągnąć prędkość 80 km/h!



Osiąganiu dużych prędkości w terenie pomaga również układ wydechowy. Dwukomorowy tłumik powoduje zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego o 16% w stosunku do standardowego tłumika i 10% wzrost całkowitej mocy w pełnym zakresie obrotowym.



Nowy układ kierowniczy.


Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w system „bellcrank” z systemem „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem. Do napędu układu kierowniczego zastosowano serwomechanizm o momencie obrotowym powiększonym o 50% z uwagi na duże przeciążenia spowodowane jazdą bo ekstremalnie trudnym terenie.



Wzmocnione przegub kardana.


Ekstremalne przeciążenia układu zawieszenia wymusiły na konstruktorach zaprojektowanie półosi napędzanych wzmocnionymi przegubami kardana.



Dyferencjał – układ różnicowy.


Revo ®-Spec – zamknięte układy różnicowe znacznie zwiększyły użytkowymoment obrotowy i długotrwałe działanie dyferencjałów. Zamknięcie konstrukcji dyferencjału pozwala na precyzyjne dopasowanie gęstości oleju do wymaganego poślizgu. Wyjście półosi jest całkowicie uszczelnione co gwarantuje brak jakichkolwiek zanieczyszczeń w przekładni.



Regulacja kąta podniesienia samochodu.


Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w patent szybkiej regulacji kąta podniesienia samochodu w trakcie przyspieszania. Przy tak dużej mocy napędu jest to konieczne. Regulacja ma cztery pozycje korekty. W dolnej pozycji, utrzymuje przód T-Maxx w poziomie, a w pozycjach górnych T-Maxx 3.3 porusza się z pełnym przyspieszeniem na dwóch kołach tak długo – jak przepustnica jest otwarta. Nowy T-Maxx 3.3 jest szybszy na dwóch kołach niż inne samochody na czterech. Unikalna konstrukcja pozwala szybki demontaż regulacji, gdy użytkownik nie chce dodatkowej kontroli.


Precyzyjne sterowanie z częstotliwością 2,4 GHz.

System radiowy TQi™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.

­

Elektryczny rozruch silnika.

Zastosowanie elektrycznego rozrusznika „EZ-Start®” sprawia, że silnik T-Maxx 3.3 można uruchomić już kilka minut po wyciągnięciu z pudełka. Żaden inny system rozruchowy nie jest tak bezpieczny i wygodny. System „EZ-Start®” równolegle z rozruchem silnika, ogrzewa świecę zapłonową.

­

MODEL 4907: zmontowany – gotowy do jazdy, aparatura serii TQ™ 2.4GHz, silnik spalinowy TRX 3.3, pakiet NiMh zasilania rozrusznika, ładowarka pakietu NiMh, malowane nadwozie “ProGraphix”.

UWAGA!

Zestaw nie zawiera:

  • zasilania nadajnika (4 x AA)
  • zasilania odbiornika (4 x AA)
  • paliwa do silników spalinowych

Model spalinowy TRAXXAS T-MAXX 3.3  Monster Truck

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle