T-MAXX 3.3 - większy samochód – więcej mocy.
T-MAXX 3.3 - Ultimate 4x4 Nitro Monster.
Zabawa zaczyna się od T-Maxx’a.
Gdy T-Maxx pojawił się na scenie – powstał zupełnie nowy świat R/C. Stał się bestselerem „Ready-To-Race monster truck nitro ®” wspinając się i skacząc w terenie tak, jak inni nawet nie chcieli próbować. Nowy T-Maxx jest jeszcze silniejszym i większym potworem!
Maksymalny wymiar.
Nowy T-Maxx 3.3 ma wielki atut. Nowe, ogromne opony Maxx’a gwarantują ogromną przyczepność w terenie, a 6.3 cala średnicy daje większy prześwit pozwalający przezwyciężyć głębokie koleiny i ogromne głazy (należy zapoznać się z video!). W mieście, T-Maxx nie ma problemów z krawężnikami i schodami.
Opony T-Maxx’a fabrycznie przyklejone są do 3.8 calowych obręczy „Mirror-Chrome Hurricane". Inżynierowie Traxxas’a wyposażyli T-Maxx’a 3.3 w większy o 30mm rozstaw osi dla zapewnienia maksymalnej stabilności. T-Maxx jest w stanie zaprezentować większą moc ze względu na jeszcze bardziej niesamowite przyspieszenie i kontrolę nad kierunkiem. Nie ma obawy o podwozie. Wykonane jest z 4mm, anodowanego na niebiesko aluminium 6061-T6.
Więcej mocy!
Nowy - bardzo duży dwustopniowy filtr powietrza Traxxas’a, pozwala na zwiększenie przepływu powietrza do silnika spalinowego TRX 3,3 Racing i powoduje zwiększenie jego mocy. W rezultacie T-Maxx potrafi osiągnąć prędkość 80 km/h!
Osiąganiu dużych prędkości w terenie pomaga również układ wydechowy. Dwukomorowy tłumik powoduje zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego o 16% w stosunku do standardowego tłumika i 10% wzrost całkowitej mocy w pełnym zakresie obrotowym.
Nowy układ kierowniczy.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w system „bellcrank” z systemem „servo saver” zabezpieczający serwomechanizm przed uszkodzeniem. Do napędu układu kierowniczego zastosowano serwomechanizm o momencie obrotowym powiększonym o 50% z uwagi na duże przeciążenia spowodowane jazdą bo ekstremalnie trudnym terenie.
Wzmocnione przegub kardana.
Ekstremalne przeciążenia układu zawieszenia wymusiły na konstruktorach zaprojektowanie półosi napędzanych wzmocnionymi przegubami kardana.
Dyferencjał – układ różnicowy.
Revo ®-Spec – zamknięte układy różnicowe znacznie zwiększyły użytkowymoment obrotowy i długotrwałe działanie dyferencjałów. Zamknięcie konstrukcji dyferencjału pozwala na precyzyjne dopasowanie gęstości oleju do wymaganego poślizgu. Wyjście półosi jest całkowicie uszczelnione co gwarantuje brak jakichkolwiek zanieczyszczeń w przekładni.
Regulacja kąta podniesienia samochodu.
Nowy T-Maxx 3.3 jest wyposażony w patent szybkiej regulacji kąta podniesienia samochodu w trakcie przyspieszania. Przy tak dużej mocy napędu jest to konieczne. Regulacja ma cztery pozycje korekty. W dolnej pozycji, utrzymuje przód T-Maxx w poziomie, a w pozycjach górnych T-Maxx 3.3 porusza się z pełnym przyspieszeniem na dwóch kołach tak długo – jak przepustnica jest otwarta. Nowy T-Maxx 3.3 jest szybszy na dwóch kołach niż inne samochody na czterech. Unikalna konstrukcja pozwala szybki demontaż regulacji, gdy użytkownik nie chce dodatkowej kontroli.
Precyzyjne sterowanie z częstotliwością 2,4 GHz.
System radiowy TQi™ 2,4GHz nie wymaga stosowania kwarców odpowiedzialnych za kanał sterowania. Ergonomiczna konstrukcja nadajnika jest wygodna dla wszystkich, a wzmocniona antena wewnętrzna, odporna jest na uszkodzenia.
Elektryczny rozruch silnika.
Zastosowanie elektrycznego rozrusznika „EZ-Start®” sprawia, że silnik T-Maxx 3.3 można uruchomić już kilka minut po wyciągnięciu z pudełka. Żaden inny system rozruchowy nie jest tak bezpieczny i wygodny. System „EZ-Start®” równolegle z rozruchem silnika, ogrzewa świecę zapłonową.
MODEL 4907: zmontowany – gotowy do jazdy, aparatura serii TQ™ 2.4GHz, silnik spalinowy TRX 3.3, pakiet NiMh zasilania rozrusznika, ładowarka pakietu NiMh, malowane nadwozie “ProGraphix”.
UWAGA!
Zestaw nie zawiera:
- zasilania nadajnika (4 x AA)
- zasilania odbiornika (4 x AA)
- paliwa do silników spalinowych