|
W przypadku pytań, serdecznie zapraszamy do kontaktu:
Zapraszamy również na konto:
Przedmioty zakupione na obu kontach wysyłamy jedną przesyłką
| |
|
Preferujemy płatności za pośrednictwem systemu
przyśpiesza to wysyłkę.
Możliwy jest też zwykły przelew
55 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020002 [zasłonięte] 525516
Proszę o podanie nicku w tytule przelewu
Możliwa wysyłka pobraniowa
Wystawiamy Rachunek
|
|
Płatność:
30,00 zł - Kurier 0 zł - Odbiór osobisty
| |
Zapraszamy również na konto:
Przedmioty zakupione na obu kontach wysyłamy jedną przesyłką |
Do Produktu Polecamy:
| |
|
|
|
|
|
|
Durafly Messerschmitt Bf.110 - 1200mm
Historia samolotu:
Samolot ten powstał w zakładach Bayerische Flugzeugwerke (BFW) w ramach konkursu na ciężki myśliwiec dla lotnictwa niemieckiego - Luftwaffe. W Niemczech nazwano tę nową klasę samolotów Zerstörer (niem. niszczyciel). Oryginalne oznaczenie samolotu to Bf 110, pochodzące od skrótu ówczesnej nazwy wytwórni, często spotykane jest jednak także oznaczenie - błędne - Me 110 od nazwy późniejszych zakładów Messerschmitt. Projektantem samolotu był prof. Willy Messerschmitt, budowę makiety, i pierwszego prototypu rozpoczęto w lipcu 1934 roku. Oznaczony jako V1 po raz pierwszy wzbił się w powietrze 12 maja 1936 roku. Napęd Bf 110V1 stanowiły gaźnikowe silniki Junkers Jumo 210 B o mocy startowej 680 KM (500 kW) napędzające dwupłatowe śmigła. Także drugi prototyp V2 oblatany 24 października 1936 roku posiadał identyczne silniki. Dopiero trzeci prototyp V3 napędzały silniki Daimler-Benz DB 600 A z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy startowej 975 KM (717 kW). We wszystkich trzech prototypach nie montowano jeszcze żadnego uzbrojenia. W serii przedprodukcyjnej Bf 110A-0 (7 sztuk) oraz pierwszej wersji seryjnej Bf 110 B-1 (84 sztuk + 4 egzemplarze serii przejściowej) montowano silnik Junkers Jumo 210 Ga z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów o mocy startowej 700 KM (515 kW) napędzający trójłopatowe śmigło. Prace nad wyborem optymalnego uzbrojenia trwały do wiosny 1938 roku. 15 marca 1938 roku wzbił się w powietrze pierwszy uzbrojony Bf 110 należący jeszcze do serii przedprodukcyjnej. Uzbrojenie samolotu od wersji B stanowiły 4 karabiny MG 17 i 2 nkm MG FF 20 mm montowane w przedniej części kadłuba oraz pojedynczy MG 15 montowany na ruchomym stanowisku na końcu kabiny, obsługiwany przez radiooperatora. Zapas amunicji do nkm MG FF 20 mm wynosił po 180 naboi na nkm (łącznie 360 sztuk naboi), do przednich MG 17 po 1000 naboi na km (łącznie 4000 sztuk naboi) i do tylnego karabinu 500 sztuk naboi. Wersja Bf 110C z 1939 roku otrzymała wreszcie docelowy silnik DB-601A-1 z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów o mocy startowej 1100 KM i stała się pierwszą masową wersją seryjną. Od wersji B różniła się rurami wydechowymi silników skierowanymi do góry, mniejszymi osłonami chłodnic oleju pod silnikami, chłodnicami glikolu przeniesionymi pod skrzydła na zewnątrz od jednostek napędowych i kołami podwozia głównego w całości mieszczącymi się w powiększonych wnękach.
Prędkość maksymalna osiągana przez prototypy Bf 110 w czasie prób: V1, V2, nieuzbrojony z silnikiem Junkers Jumo 210 B o mocy startowej 680 KM (500 kW): 455 km/h na 3000 m, V3, nieuzbrojony z silnikiem Daimler-Benz DB 600 A z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy startowej 975 KM (717 kW): 505 km/h na 4000 m, Bf 110 A-0, uzbrojony z silnikiem Junkers Jumo 210 Ga z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindrów o mocy startowej 700 KM (515 kW): 435 km/h na 3500 m, W powszechnej ocenie niemieckich pilotów Bf 110B był samolotem zwrotniejszym i łatwiejszym w pilotażu od Bf 110C, choć z odczuwalnym niedoborem mocy. W wersji C wraz ze wzrostem prędkości opór sterów stopniowo zwiększał się, zmuszając pilota do użycia coraz większej siły przy zmianie kierunku lub wysokości lotu. Tym samym reakcje samolotu następowały z wyraźnym opóźnieniem. Jedyną zaletą Bf 110C były więc mocniejsze silniki i tym samym znacznie lepsze osiągi. Dane techniczno-taktyczne wersji Bf 110 B Masa własna: 4876 kg Maksymalna startowa: 5695–5705 kg Wymiary rozpiętość: 16,80 m długość: 12,52 m wysokość: 4,11 m powierzchnia nośna: 45,62 m² Napęd: 2 silniki rzędowe Junkers Jumo 210 Ga o mocy startowej 700 KM (515 kW) Uzbrojenie: 5 karabinów maszynowych MG 17 kal. 7,9 mm, 2 nkm MG FF 20 mm Amunicja: po 1000 naboi na km w kadłubie, 500 naboi na km na tylnym stanowisku, po 180 naboi na nkm MG FF 20 mm, Osiągi: prędkość maksymalna: 455 km/h na wysokości 4000 metrów przelotowa: 320 km/h wznoszenie: ... m/s pułap: 7955 m zasięg: 810 km, z dwoma dodatkowymi zbiornikami paliwa 1720 km Załoga: 2 (pilot + radiooperator-strzelec)
Model: Durafly Bf.110 to dobrze przeskalowany model tego kultowego niemieckiego myśliwca z silnikiem typu twin Doskonale oddaje agresywny zarys "Zerstörer" Usta agresywnego rekina, które nie tylko świetnie wyglądają , ale też pomagają w orientacji . Ilość części jest stosunkowo niska jak na tego typu modelu. W zestawie jest dokładna instrukcja dzięki której model może być gotowy do pracy w mgnieniu oka . Cała elektronika jest preinstalowana w tym serwa , potężne silniki 1350kv , 20amp ESC , Światła NAV, mechanizmy wypuszczania podwozia . Do złożenia modelu wystarczy klej i śrubokręt które są w zestawie.
Bf.110 o rozpiętości 1200 mm jest większy od innych modeli. Jest to celowy zabieg Durafly by została odwzorowana skala modelu w porównaniu do innych samolotów.
Durafly szczyci się z wprowadzenia najbardziej niezwykłych modeli na rynek i nasz Bf.110 nie jest wyjątkiem. Jest łatwy w montażu i sterowaniu, Posiada dobrze wyposażone zaplecze części zamiennych Jeśli szukasz dobrze zachowującego się w powietrzu modelu o wielu silnika to Durafly Messerschmitt Bf.110 powinien być na szczycie Twojej listy.
Cechy szczególne:
- Unikalny widok i dźwięk dzięki 2 silniką i sporym rozmiarą
- Wytrzymała konstrukcja EPO
- Światła nawigacyjne (zainstalowany fabrycznie)
- Wysuwane z synchronizowane podwozie
- Dostępne wszystkie części zamienne
Specyfikacja: Rozpiętość skrzydeł: 1200mm Długość: 900mm Waga: 1300 ~ 1400g Serwa: 4 x 9g, 2 x 4,5 g Silniki: 2[zasłonięte]620 13kv brushless Outrunners ESC: 20A OPTO UBEC: 5A Śmigła: 8x4 3ostrza (zapasowe dostępne w cenie 25zł)
Wymagane: 6 kanałowy Nadajnik i odbiornik 2200 ~ 2600mAh 3S LiPo
UWAGA! Model Powystawowy
Nigdy nie latał, ale sprzedawany jako używany
Model jest złożony i ze względu na gabaryty preferowany odbiór osobisty
Po uzgodnieniu możliwy dowóz w okolicach Gdańska, Gdyni, Pruszcza Gdańskiego, Kartuz, Wejherowa, Lęborka, Słupska, Kościerzyny
Na życzenie kupującego mogę model rozebrać i wysłać. Postaram się być bardzo delikatny ale rozbiórka tylko na życzenie i odpowiedzialność kupującego
|
|
|
Wystawiamy Rachunek
Do Każdego Zakupionego Towaru Dołączony Jest Paragon. Na Życzenie Wystawiamy Rachunek
Gwarantujemy natychmiastową wysyłkę
Oferowany na naszych aukcjach sprzęt dostępny jest od ręki. Gwarantujemy wysyłkę w 48h od wpłynięcia przelewu na nasze konto, ale zazwyczaj przesyłka wysyłana jest jeszcze tego samego dnia. Gwarantuje to szybkę dostawę zamówionego towaru.
Preferujemy wpłatę poprzez PayU - wysyłka następuje zaraz po wpłacie.
W przydatku zwykłego przelewu zakupiony przedmiot wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Ceny wysyłek podane w cenniku aukcji. Po wygraniu aukcji prosimy o wypełnienie formularza dostawy oraz dokonania płatności. Zależy nam na Państwa zadowoleniu co potwierdzają nasze komentarze, wiec w przypadku jakichkolwiek pytań czy problemów prosimy o kontakt.
Po zakupie prosimy nie zapomnieć o komentarzu . Jest to dla nas sygnał że transakcja została sfinalizowana bez problemu i jesteście Państwo zadowoleni.
UWAGA: "LIST EKONOMICZNY I PRIORYTETOWY (ZWYKŁY) wysyłamy na odpowiedzialność Kupującego. Przesyłka nierejestrowana, w razie zaginięcia takiej przesyłki nie da się reklamować.
Zapraszamy również na konto:
Przedmioty zakupione na obu kontach wysyłamy jedną przesyłką
| Kupując Na Innych Naszych Aukcjach Oszczędzasz Na Kosztach Wysyłki
Zapraszamy na inne nasze aukcje
Zapraszamy również na konto:
Przedmioty zakupione na obu kontach wysyłamy jedną przesyłką
| |
|