Vaterra przedstawia nowy model Ford Raptor
Pre Runner 4WD który jest zbudowany na
solidnym podwoziu z nap
ędem 4WD i metalowym dyferencjale VTV™ (Viscous Torque Vectoring)
to innowacyjne rozwiązanie zapobiega poślizgowi kół na luźnej nawierzchni lub zakrętach.
Model wyposażony jest w wodoszczelny
napęd bezszczotkowy.
Za sterowanie odpowiada aparatura Spektrum DX2E 2,4GHz z system kontroli AVC
(Active Vehicle Control).
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut.
Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC.
Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu.
Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.
Heading Hold: Technologia AVC utrzymuje kierunek jazdy i dokonuje natychmiastowej korekty kierunku jazdy tak, aby auto nie zbaczało z kierunku.
Regulowana czułość: Poziom stabilizacji, którą zapewnia technologia AVC, można ustawić tak,
aby odpowiadała dowolnej kombinacji poziomu kierowcy, stylu jazdy oraz terenu.
Model Vaterra otrzymał oficjalnie licencjonowaną karoserię samochodu Ford Raptor Pre Runner.
Aparatura RC Spektrum DX2E pracuje w paśmie 2.4 GHz, także nie musicie się bać o utratę połączenia, czy zasięg.
Do zapewnienia właściwego działania elektronicznej stabilizacji AVC zastosowano do sterowania kół superszybkie cyfrowe serwo.
Regulator Fuze jest kompatybilny
z dwu i trzyogniwowymi pakietami LiPol.
Regulator i serwo kierunku są wodoodporne, odbiornik SRS4200 jest umieszczony
w zamkniętej komorze.
Regulator jest programowalny i umożliwia nastawienie różnych parametrów.
Programowe funkcje regulatora Fuze 70 A
Nowa konstrukcja dyferencjału z wiskozowym przeniesieniem momentu obrotowego (VTV)
chroni przed nadmiernym poślizgiem
kół na niepewnym podłożu.
Wraz z rosnącą różnicą prędkości obrotowej prawego i lewego koła dochodzi
do automatycznego płynnego
zwiększenia uślizgu dyferencjału.
Tą funkcję docenicie przy jeździe na piasku lub
na śliskiej powierzchni, nie będzie dochodzić
do zablokowania lub rozkręcenia jednego koła.
Napęd 4WD, metalwoa przekładnia,
kompletne osadzenie w łożyska kulkowe.
Regulowane sprzęgło ślizgowe.
Wydajny silnik czteropolowy 540 Fuze 3300 obr/min/V - dwa razy większy moment
w porównaniu z silnikami dwupolowymi,
równiejsza praca i nie wymaga sensora.
Typ: SCT 4WD
Długość: 568 mm
Szerokość: 296 mm
Wysokość: 193 mm
Silnik: Fuze[zasłonięte]540 33kv
Regulator: Dynamite 70A
Servo: 313WP
Do uruchomienia potrzebne:
Akumulator: 2S lub 3S LiPo
Ładowarka