Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Model Biznesu

18-05-2014, 16:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.99 zł     
Użytkownik gigant_pl
numer aukcji: 4165374623
Miejscowość Piaseczno
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-05-2014 15:00:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Duczkowska-piasecka (Red.), Małgorzata / Poniatowska-jaksch, Małgorzata / Duczkowska-małysz, Katarzyna  Model Biznesu

Duczkowska-piasecka (Red.), Małgorzata / Poniatowska-jaksch, Małgorzata / Duczkowska-małysz, Katarzyna  
Model Biznesu 
   Książka 
 
 >
 > > >
Pełny opis produktu
Książka wprowadza model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą do podejścia strategicznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Nowe podejście strategiczne sugeruje, że model biznesu jest koncepcją pozwalającą na zintegrowany proces zarządzania, uwzględniający decyzje operacyjne i strategiczne w istniejących warunkach turbulencji, rosnącej konkurencji i rozwoju gospodarki sieciowej. Autorki są profesorami, pracownikami naukowymi w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie i od lat zajmują się problematyką rozwoju przedsiębiorstw.

Z recenzji prof. dr. hab. Grzegorza Spychalskiego:
Autorki traktują model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą obejmującą zarówno procesy decyzyjne w firmach, jak i systemy narzędziowo-operacyjne służące gromadzeniu informacji kierowniczych.(...) Uwzględniły w swej perspektywie wszystkie istotne przesłanki procesów zarządczych, wskazując przede wszystkim na otoczenie globalne, wyzwania konkurencyjne, rozwój zrównoważony, innowacyjność, nową ekonomię oraz teorie zachowań konsumenta. W ten sposób model biznesu staje się fundamentem nowego i nowatorskiego podejścia do zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa.(....) Choć praca nie jest oparta na wynikach badań empirycznych, to poprzez nowatorskie ujęcie problematyki i niezwykle szerokie tło literatury światowej stanowi cenny wkład w rozwój dyscypliny nauk o zarządzaniu. Może stanowić źródło wiedzy dla specjalistów, ludzi nauki, studentów i praktyków zarządzania. Pełni też funkcje inspirujące do dalszych innowacyjnych koncepcji rozwoju organizacji biznesowych.
 Tytuł:Model biznesu
 Oprawa:miękka
 Liczba stron:336
 Rok wydania:2012
Wydawnictwo:Difin Difin
Nr katalogowy (ISBN):978[zasłonięte][zasłonięte]64175 978[zasłonięte][zasłonięte]64175
Data wydania:2[zasłonięte]013-01