KSIĄŻKA +ZESTAW EGO KAMIKAZE eGo-C 1000+GRATISY!!!!
EGO-C KAMIKAZE 1000 NAJNOWSZY MODEL E-PAPIEROSA
OFERTA SPECJALNA PRZY ZAKUPIE KSIĄŻKI PORADNIK UŻYTKOWNIKA E-PAPIEROSA za 300 zł, ZESTAW EGO KAMIKAZE eGo-C 1000 KING E-CIGAR OTRZYMASZ ZA 1.23zł. CAŁKOWITY KOSZT: 301.23zł
DODATKOWO W KOMPLECIE:
- 100ml LIQUIDU GRATIS!
- FUTERAŁ XL POMIEŚCI CAŁY ZESTAW I NIE TYLKO
- SMYCZ KING E-CIGAR
- PUSTA BUTELKA 15ml Z KORKIEM ZAKOŃCZONYM IGŁĄ(ułatwia napełnianie cartridge T)
WARTOŚĆ GRATISÓW 120 ZŁ !!!!!!!
Ego Kamikaze eGo-C jest drugą ulepszoną wersją popularnego modelu epapierosa typu Tank. W każdym standardowym E-papierosie jest cartridge z watką w środku, był to największy problem e-palaczy. Ciągłe dolewanie płynu, smak przypalonej watki, poprawianie jej i zmniejszona pojemność cartridge. Na początku 2011 roku w końcu nastąpiło rewolucyjne rozwiązanie w E-paleniu, cartridge bez waty. System Tank, czyli specjalny atomizer z cartridge w postaci zbiornika na płyn. Cartridge posiada przezroczysty zbiornik na płyn, który jest łatwy w uzupełnianiu a jego pojemność to 1 ml. W stosunku do poprzedniej wersji eGo-C posiada rozbieralny atomizer, w którym w bardzo łatwy sposób można wymienić grzałkę wraz z knotem na nowy. Nie potrzeba zaawansowanej wiedzy na temat budowy atomizerów aby niskim kosztem cieszyć się wolnym od zapachów i w pełni wydajnym atomizerem.
Główne zalety Systemy eGo-C
- Wymienna grzałka wraz z knotem 5 SZTUK W ZESTAWIE!!!!!!!
- Niski koszt użytkowania (wymiana grzałki 20 zŁ w pokiecie 5 x grzałka 1 szt kosztuje 18 zł)
- Cartridge bez waty
- Czysty klarowny smak płynu
- Pozwala na wytworzenie bardzo dużej e-chmury
- Zbiornik cartridge jest półprzezroczysty, co daje łatwe kontrolowanie ilości płynu
2 KOMPLETNE E-PAPIEROSY
OBECNIE NAJLEPSZY ELEKTRONICZNY PAPIEROS PRODUKOWANY NA ŚWIECIE
Informacje pomocnicze
- Typ gwintu: 510 / eGo
- Długość całkowita: 155mm
- Średnica: 14mm
- Czas ładowania: około 3 godzin
- Pojemność cartridge: 1.2ml
- Pojemność baterii: 1000mAh
- (funkcje dodatkowe baterii, do 50% rozładowania dioda biała, 10-50% pojemności dioda błękitna, 10% i ponizej pojemnosci, dioda niebieska informuje o koniecznosci ładowania baterii.)
- Napięcie baterii: Bez stabilizacji (4.2-3.3V)
- Rodzaj włącznika: Manualny - przycisk
- Max czas zaciągniecia: około 10 sekund
- Dostępny kolor: czarny z chromowanymi elementami
DO KAŻDEGO ZESTAWU 100 ml PŁYNU GRATIS O WARTOŚCI 60 ZŁ. SMAK I MOC DO WYBORU TYLKO Z OFERTY NA AUKCJI PŁYNÓW 100 ml.
O WYBRANYM GRATISIE PROSZĘ POINFORMOWAĆ W FORMULARZU DOSTAWY. JEŚLI PAŃSTWO NIE POINFORMUJECIE O WYBRANYCH GRATISIE WYSYŁAMY SMAK M MOCNY BUCH 18mg 100 ml
ZESTAW EGO KAMIKAZE TANK 1000 ZAWIERA
- 2 SZT BATERIA MANUALNA Bez stabilizacji (4.2-3.3V) 1000 mAh (funkcja uśpienia baterii, klikamy włącznik 5 razy - elektroniczna blokada włącznika) 5 x przyciśnij zablokowany włącznik, 5x przyciśnij odblokowany
- 2 SZT BODY ATOMIZERA eGo-C
- 5 SZT GRZAŁEK ATOMIZERA eGo-C
- 5 SZT CARTRIDGE TANK TYPU A (bez waty w środku) MIX SMAKÓW !!!! 5 ml PŁYNU W ZESTAWIE
- ŁADOWARKA USB 420mAh(czas ładowania 3,5-4h)
- ŁADOWARKA SIECIOWA AC-USB
- 2 POKROWCE WELUROWE
- INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM
GWARANCJA NA AKUMULATORY ORAZ ELEMENTY ŁADOWARKI 3 MIESIĄCE, GWARANCJA GRZAŁKI - STARTOWA "DOA".
Grzałki atomizera zostały objęte gwarancją startową (której ważność wygasa po 24 godzinach od momentu dostarczenia ich do KLIENTA). Gwarancja grzałek atomizerów obejmuje tylko wady fabryczne, niepowstałe podczas użytkownia.
Codzienne użytkowanie
Codzienne użytkowanie e-papierosa Kamikaze eGo-C ogranicza się do uzupełniania kartridży liquidami oraz do ładowania akumulatorów.
Kartridże należy uzupełnić w momencie kiedy zmienia się smak dymu, lub gdy dymu zaczyna ubywać. Nie można także doprowadzić do tego, aby palić na pustym kartridżu. Należy kontrolować czy w kartridżu jest jeszcze płyn, i gdy zostanie go tyle co kropla wielkości grochu należy go koniecznie uzupełnić lub wymienić kartridż na uzupełniony. Palenie na pustym kartridżu lub na kartridżu w którym jest mało płynu uszkodzi nieodwracalnie twoją grzałkę.
Ładowanie baterii można przeprowadzać kiedy jest tylko potrzeba. Można ładować baterie codziennie Np. przez noc, doładowywać w wolnej chwili lub po prostu ładować w momencie kompletnego rozładowania. Bateria w chwili rozładowania zasygnalizuje nam koniec pracy poprzez pięciokrotne zamruganie diodą w miejscu przycisku, a sam przycisk przestanie świecić pod wpływem przyciskania. Akumulatory mają żywotność około 300-500 cykli, toteż zbyt częste doładowywanie może skrócić żywotność akumulatora.
E-papierosa należy przechowywać i przenosić w sposób gwarantujący, że nie zostanie on włączony poprzez wciśniecie przycisku. Można do tego celu użyć blokady włącznika (5x klik) lub specjalnego futerału. Ewentualnie można odkręcić atomizer od baterii i przenosić lub przechowywać części oddzielnie.
- Uzupełnianie kartridży
Najprostszym sposobem uzupełniania jest zdjęcie zatyczki kartridża poprzez podważenie i uzupełnienie prosto z butelki. Jak pokazano na obrazku poniżej.
Można także uzupełnić kartridż za pomocą specjalnej buteleczki z igiełką lub bardzo cienkim zakraplaczem (zdjęcie poniżej), można też za pomocą strzykawki z igłą poprzez otwór na spodzie kartridża.
Uwaga. Do Systemu Tank nie zalecamy płynów na bazie gliceryny, które są zbyt gęste i mogą powodować zapychanie się atomizera. Wszystkie płyny w ofercie King E-Cigar są na bazie glikolu propylenowego.
- Ładowanie
Aby naładować baterię, należy wykręcić z niej atomizer. Następnie należy przetrzeć suchą chusteczką gwinty z wilgoci, i wkręcić baterię w ładowarkę. Ładowarkę z baterią podłączamy do portu USB lub do adaptera sieciowego (tzw. kostki). Z chwilą podłączenia zasilania dioda na baterii zapali się kilkukrotnie informując o poprawnym podłączeniu, a dioda na ładowarce zapali się na czerwono.
Ładowanie przeprowadzamy do momentu zaświecenia się zielonej diody na ładowarce.
Konserwacja
Aby czerpać pełne korzyści z posiadania elektronicznego papierosa, należy mu poświęcić kilka chwil w celu konserwacji.
Konserwację należy przeprowadzać kilka razy w tygodniu, a w wypadku użytkowników palących dużo - nawet codziennie.
Do czynności konserwujących zaliczamy:
- Przedmuchiwanie atomizerów ze starego liquidu
Atomizer odkręcamy od baterii, wyciągamy wkład. Podkładamy sobie chusteczkę lub ręcznik papierowy pod atomizer i dmuchamy w atomizer z obu stron (od strony gwintu oraz wkładu). Z atomizera wycieknie nie przepalony liquid (zwykle ciemny). Po dokładnym przedmuchaniu należy dokładnie wytrzeć gwint oraz obudowę z liquidu. W razie potrzeby można także atomizer bez kartridża pozostawić na noc, gwintem do góry na ręczniku papierowym. Po takim zabiegu należy zakroplić (min 5 kropli) atomizer na iglicę, i przejść do punktu opisującego jak odpowietrzyć atomizer.
- „Odpowietrzanie” atomizerów
W momencie, gdy w iglicy atomizera, która odpowiada za zasilanie grzałki w płyn, zalegnie bąbelek powietrza, zablokuje się transport liquidu. Aby odpowietrzyć atomizer i zasilić go w płyn należy włożyć uzupełniony kartridż w atomizer (bez wkręconej baterii), zakryć kciukiem spód atomizera i pociągnąć kilkukrotnie powietrze poprzez kartridż. Wytworzone podciśnienie pozwoli wyciągnąć zalegające powietrze do kartridża, a świeżemu liquidowi dopłynąć do grzałki. Można także jako dodatek wyciągnąć i włożyć kilkukrotnie kartridż do atomizera, lub pociągnąć powietrze przez atomizer z uzupełnionym kartridżem bez wciskania włącznika baterii.
Po kilku tygodniach należy wymienić grzałkę na nową. Okres ten różni się ze względu na różną czestotliwość palenia a nawet różnice smaków liquidu. Aby wymienić grzałke odkręcamy atomizer od baterii oraz wyciągamy cartridge. Atomizer rozkręcamy w miejscu srebrnego pasa, z obudowy wyciągamy grzałkę atomizera. Wsadzamy nową grzałkę w obudowę i dokręcamy trzonem. Bardziej zaawansowani użytkownicy mogą regenerować grzałkę poprzez jej umycie w alkoholu, lub ewentualnie zamianie knota.
Jak wiadomo e-papieros działa na prąd i jak w wypadku akumulatora w aucie styki przewodzące prąd potrafią zaśniedzieć (utworzy się nalot). Aby temu zapobiec i mieć komfort z palenia należy dbać o czyste gwinty i styki. Nie rzadziej niż przed każdym podłączeniem do ładowarki należy wytrzeć do sucha gwinty i styki za pomocą suchej chusteczki lub patyczka kosmetycznego. W razie zalegania śniedzi, proszę użyć patyczka kosmetycznego nasączonego alkoholem, a następnie osuszyć.
- Wykonywanie pełnych cyklów ładowania
Aby akumulator miał swoją wydajność, zaleca się raz na kilka dni wykonać pełny cykl ładowania. Akumulator należy rozładować do momentu powiadomienia o rozładowaniu poprzez pięciokrotne zaświecenie diody, a następnie naładować go do momentu zaświecenia zielonej diody na ładowarce.
Ze względów higienicznych oraz dla komfortu palenia, należy czyścić kartridże. Czyści się komorę na liquid, poprzez przepłukanie ciepłą wodą lub alkoholem spożywczym, a następnie osusza. Czyści się także komorę, przez którą przelatuje dym. Komora na dym jest podzielona na sekcję, aby para która się tam skrapla nie została zaciągnięta podczas palenia.
Aby oczyścić komorę na skropliny, należy podważyć i wyciągnąć zatyczkę w kartridżu od strony ust cienkim śrubokrętem lub spinaczem, a następnie kolejną przegrodę pod nią. Rozebrany kartridż należy przedmuchać w razie potrzeby wypłukać i wytrzeć do sucha.
W razie problemów
Jeżeli brakuje dymu i czuć spaleniznę, przejdź do punktu niżej. W innym wypadku należy wykonać następujące czynności:
Należy sprawdzić, czy w kartridżu znajduje się płyn, i czy bateria jest naładowana (powinna reagować na wciśnięcie przycisku, zapalając diodę).
Jeżeli to nie pomoże, należy sprawdzić, czy atomizer działa na drugiej baterii. To pozwoli stwierdzić, czy grzałka uległa uszkodzeniu.
W wypadku poczucia smaku spalenizny, należy natychmiast zaprzestać palenia.
Należy także sprawdzić czy w kartridżu znajduje się odpowiednia ilość płynu. Palenie na sucho lub z bardzo małą ilością płynu w kartridżu przypali grzałkę. Na grzałce zbuduje się nagar z resztek liquidu, co uniemożliwi komfortowe palenie.
Poza odpowiednią ilością liquidu w kartridżu, należy także sprawdzić, czy kartridż został poprawnie przebity, i czy kawałek plastiku który się odłamuje nie zatyka przepływu. Jeżeli płatek plastiku kartridża zalega w otworze, należy go usunąć, wycinając nożyczkami.
Kolejnym z powodów może być zbyt gęsty liquid. W razie możliwości proszę zamienić kartridż i zaprzestać palenia tego liquidu.
Przypaloną grzałkę należy koniecznie wymienić, zgodnie z instrukcjami w dziale Konserwacja.
W tym wypadku należy sprawdzić, czy to problem z ładowarką, portem USB lub adapterem, czy samą baterią. Proszę sprawdzić, czy druga bateria z zestawu ładuje się poprawnie, w razie problemu zmienić port USB lub przełączyć ładowarkę z adaptera sieciowego do portu USB w komputerze.
Najczęstszym powodem wylewania się płynu jest zbyt mocne i szybkie zaciągnie powietrza z e-papierosa. E-papierosa Tank System należy ciągnąć powoli, z wyczuciem. Takie mocne zaciąganie powoduje zbyt szybkie ściekanie płynu, który nie może się przepalić i wypływa otworami wentylacyjnymi.
Drugim z powodów może być zużyty kartridż, a dokładniej - zbyt duży otwór we wkładzie. Zmiana kartridża na nowy powinna pomóc, a jeżeli chcemy regenerować kartridż, polecamy użycie sylikonowych kapselków do kartridży, które eliminują problem z wyrabianiem się otworu. Kapselki są dostępne na stronie z ofertą kartridży do systemu Tank http://www.epapierosylodz.pl/category/CARTRIDGE/CARTRIDGE-BEZWATKOWE,i.html?sortBy=AlphabeticalAsc
Może być kilka powodów zaciągania płynu do ust. Zwykle jest to spowodowane zbyt mocnym zaciąganiem się, lub zbieraniem się skroplin w ustniku. Aby temu zaradzić, należy przedmuchać atomizer i przeczyścić kartridż (jak to opisano w dziale konserwacja).