Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Moda Projektowanie Jones

01-05-2015, 0:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 5228793365
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 7   
Koniec: 01-05-2015 00:10:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

Informacji o wysyłce udzielamy w następstwie zapytania mailowego.

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 20

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Moda Projektowanie
 Jones Sue Jenkyn
 Wydawnictwo: Arkady

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4760-8
 Tłumaczenie: Romkowska Ewa
 Format: 21.5x25.5cm
 Liczba stron: 272
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 3, 2012 r.

 To nowe, zmienione i uaktualnione wprowadzenie do zawodu projektanta mody i przemysłu odzieżowego. Uczy interpretowania założeń projektu, tworzenia kolekcji, doboru tkanin, techniki kroju, marzenia i szycia, przygotowania portfolio, podstaw marketingu i ekonomii mody.

 

okładka