Olicon Delta sp. z o.o. jest autoryzowanym dystrybutorem norweskiego producenta farb przemysłowych i stoczniowych firmy
światowego lidera w antykorozji.
Działamy na rynku od 1991 roku. Oferujemy farby które stanowią specjalistyczne zabezpieczenie antykorozyjne dla różnych konstrukcji w różnych środowiskach korozyjnych: statki, mosty, elementy platform wiertniczych, zbiorniki itp.
Na tej aukcji proponujemy:
PENGUARD EXPRESS BLACK produkcji JOTUN
w kolorze czarny mat. - grubopowłokowy mocny podkład epoksydowy
bardzo dobry do zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia i ramy samochodów
2 litry farby Penguard Express Black składnik A +B
+
1 litr dedykowanego rozcieńczalnika Jotun nr 17
ZASTOSOWANIE:
Odpowiednia dla konstrukcji stalowej i rurociągów narażonych na środowiska o wysokiej korozyjności.
Zalecana w środowisku morskim, dla rafinerii, siłowni, mostów, sprzętu budowlanego i górniczego.
Nasi klienci stosuja Penguarda jako mocny podkład antykorozyjny m.in na: ramy samochodowe, podwozia, felgi itp.
Kilka najważniejszych cech powłoki Penguard Express
- przede wszystkim antykorozyjna, nie przepuszczająca wody i innych mediów do podłoża stalowego.
- twarda jak szkło, grubopowłkowa odporna na uszkodzenia mechaniczne;
- odporna na agresywne środowisko korozyjne kwaśne i zasadowe;
- toleruje podłoża przygotowane metodami ręcznymi;
- dobrze przyczepna do stali czarnej, ocynkowanej, nierdzewnej, aluminium oraz betonu ( po przygotowaniu podłoża)
- dedykowana dla temperatur malowania w zakresie od –5ºC do 40 ºC ze stosunkowo szybkim czasem przemalowania
( w temp. 10 ºC po 4 godzinach);
- odporna na temperaturę 120 ºC ciągłej pracy;
Uwaga!
Powłoka narażona na długotrwałe działanie promieni słonecznych ulegnie wyblaknięciu (naturalny proces powłok epoksydowych przy działaniu UV)
Aby temu zapobiec należy przemalować farbą np. Hardtop lub Conseal TU firmy Jotun dostępnej na naszych aukcjach
Przygotowanie Penguard Express do malowania:
Wymieszaj bardzo dokładnie składnik A i B w stosunku objętościowym 4 : 1
(należy uzyskać jednorodną mieszaninę najlepiej użyć mieszadła mechanicznego)
odstaw na 10 minut do przereagowania
następnie można użyć rozcieńczalnika Jotun nr 17 do obniżenia lepkości farby
(nie więcej niż 10% objętości farby)
rozcieńczalnik nr 17 jest również świetnym odtłuszczaczem podłoża szybko parującym!
Czas życia przygotowanej mieszaniny dla przykładowej temperatury 23 st. C to około 2 godziny!! W niższej temperaturze czas życia może się wydłużyć.
wydajność
w zależności o grubości powłoki, metody malowania (ręczna lub natryskowa) i od chropowatości podłoża może być różna.
typowa wydajność wynosi około 6m2 z 1 litra dla suchej powłoki o grubości 125 mikronów!!!
metody aplikacji:
-pędzel
- natrysk tradycyjny powietrzny (należy obniżyć lepkość Jotun nr 17);
- natrysk hydrodynamiczny bezpowietrzny.
czas schnięcia i utwardzania
dla przykładowej temperatury 23 st. C
sucha powierzchnia po 1 h
całkowicie wyschnięta po 3 godzinach - po tym czasie można przemalować ponownie
całkowity proces chemoutwardzania około 4 dni.
( czasy schnięcia i przemalowań dla innych temperatur dostępne są w karcie technicznej produktu)
Minimum czyszczenie ręczne mechaniczne, usunięcie zgorzeliny walcowniczej, luźnych produktów korozji i nadanie chropowatości podłożu. Bardzo korzystne dla przyczepności jest piaskowanie/śrutowanie podłoża.
Podłoże musi być czyste, suche, wolne od wszelkich zanieczyszczeń.
Temperatura podłoża co najmniej -5ºC i 3ºC powyżej punktu rosy otaczającego powietrza. Konieczna dobra wentylacja w przestrzeni zamkniętej, aby zapewnić prawidłowe schnięcie powłoki.
Wysłka w 24 godziny firmą kurierską DB SCHENKER
Odbiór osobisty po wcześniejszym zamówieniu w siedzibie firmy na ul. Budowlanych 23 (płatność tylko gotówką)
Więcej informacji u doradcy handlowo-technicznego
609.061.425 lub 058 [zasłonięte]0144 ( w godz. 8-15)