|
Przelew | od 8,90 PLN | Pobranie | od 10,9 PLN | Odbiór osobisty | 0 PLN | Priorytet (doplata) | 0 PLN |
|
|
Numer | 17 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 563282 | Bank | mBank |
|
|
W przypadku zakupu JEDNEJ książki obowiązuje cena za wysyłkę podana w opisie danej aukcji.
KUPUJĄC KILKA KSIĄŻEK NA NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ!
Polecamy najtańszą formę wysyłki - e-przesyłkę - ODBIÓR W PUNKCIE - czyli odbiór osobisty w dowolnie wybranej PLACÓWCE POCZTOWEJ.
Towar wysłany jest przez nas typową paczką pocztową, jednak listonosz nie przynosi paczki do domu, kiedy paczka dotrze na wskazaną przez Państwa placówkę pocztową, otrzymujecie Państwo wiadomość sms, że paczka jest do odbioru w wybranym urzędzie i można ją w ciągu 7 dni odebrać osobiście w dogodnym dla Państwa czasie.
Po dokonaniu zakupu bardzo proszę o wypełnienie formularza opcji dostawy lub e-mail potwierdzający zakup oraz określenie sposobu zapłaty oraz dostawy książek.
|
|
Moc wychowawcza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości
Krystyna Chałas
Każdy z nas żyje w przestrzeni sytuacji celowych, zaplanowanych, przemyślanych czasem w najdrobniejszych szczegółach oraz tych przypadkowych, zaskakujących nas, które zesłał los. Sytuacje tworzone celowo jako sytuacje wychowawcze znalazły swoje miejsce w szerokiej literaturze, natomiast sytuacjom niezamierzonym, sytuacjom przez uczestnictwo, sytuacjom życiowym w literaturze pedagogicznej nie poświęcono dotychczas należytej uwagi, choć przecież są również znaczące wychowawczo. Mają charakter efemeryczny, ale efekty są stałe, a niektóre przetrwały wieki: przypadkowe sytuacje stały się przecież źródłem odkryć światowych. Brak znaczącego miejsca dla tego typu sytuacji w literaturze pedagogicznej oraz ich aksjologiczne znaczenie w życiu człowieka uzasadnia podjęcie tych zagadnień. Główny problem badawczy prezentowanej publikacji zawiera się w pytaniu: W czym wyraża się moc wychowawcza przypadkowych zdarzeń w świetle introcepcji wartości? Prof. dr hab. Krystyna Chałas, profesor Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, kierownik Katedry Dydaktyki i Edukacji Szkolnej w Instytucie Pedagogiki KUL, profesor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego – Katedra Edukacji i Kultury. Interesuje się pedagogiką aksjologiczną, pedagogiką szkolną, dydaktyką, pedagogią szkoły wiejskiej. Jest założycielem i opiekunem naukowym Towarzystwa Gimnazjów Poszukujących z Małych Miast i Wsi. Ważniejsze publikacje książkowe: Metoda projektów i jej egzemplifikacja w praktyce; Wychowanie ku wartościom. Elementy teorii i praktyki, t. I, Godność, wolność, odpowiedzialność, tolerancja; Wychowanie ku wartościom wiejskim jako szansa integralnego rozwoju wychowanka; jako współautor lub redaktor: K. Chałas, S. Kowalczyk, Wychowanie ku wartościom narodowo-patriotycznym; K. Chałas, A. Maj, J. Mariański, Wychowanie ku wartościom religijnym; K. Chałas (red.), Wychowanie ku wartościom w świetle nauczania Jana Pawła II.
Stron: 184
Oprawa: miękka, klejona
Format: 160x235
Rok wydania: 2012
ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE AUKCJE |
|
|
|