Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MOBY DICK -04 / zawodowy analogowy BBD bass chorus

09-06-2012, 15:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 320 zł     
Użytkownik EXAR_ELECTRONIX
numer aukcji: 2287675833
Miejscowość Ostrołęka
Wyświetleń: 11   
Koniec: 18-05-2012 18:24:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcjach internetowych firmy EXAR ELECTRONIX. Firmy, która obecnie posiada 25-letnie doświadczenie w branży urządzeń muzycznych. Od dzisiaj za pośrednictwem aukcji Allegro, będziecie Państwo mogli kupić nasze produkty w atrakcyjnych cenach. Wszystko co sprzedajemy jest NOWE i posiada gwarancję. Na zakupione bezpośrednio U NAS produkty oferujemy bezpłatny serwis pogwarancyjny (szczegóły w "o mnie"). Na każdy zakupiony u nas produkt wystawiamy fakturę VAT! Kontaktować się z nami możecie państwo pod adresem [zasłonięte]@exar.com.pl. Przed licytacją prosimy zapoznać się z działem "o mnie" i warunkami licytacji.

PRZEDMIOT AUKCJI:

efekt EXAR MOBY DICK MK-04

(CHORUS DEDYKOWANY DO GITARY BASOWEJ)

NOWA SERIA 04 !!!

36 miesięcy pisemnej gwarancji wprost od producenta!


TO MY PRODUKUJEMY WSZYSTKO CO SPRZEDAJEMY! AUKCJE NALEŻĄ DO EXAR ELECTRONIX!

FAKTURA VAT DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA!

REWELACYJNIE NISKA CENA!

PEŁNE ZAUFANIE - SPRAWDŹ NASZE KOMENTARZE!

WARUNKI LICYTACJI:
- nie wycofujemy ofert
- do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszt przesyłki
- po wygranej aukcji prosimy o potwierdzenie e-mailem w ciągu 24h!

moby dick

mk-04

The MK-04 is a chorus-effect especially designed for bass guitar. The typical chorus-sound is produced by adding a modulated delay-signal to the original dry-signal. All parameters and specifications of the device are set to perfectly fit the needs of bass-instruments. Its multiple regulation possibilities allow a wide array of different chorussounds.

UWAGA !! ten efekt wyposażony jest w standartowy buforowany bypass

TRUE BYPASS W EFEKTACH EXAR ELECTRONIX SERII 04: Przełączanie realizowane jest na specjalnym mikroprzekaźniku, który ma styki złocone 24-karatowym złotem w celu zapewnienia najlepszego przepływu sygnału. Mikroprzekaźnik pobiera niewielki prąd tylko w chwili przełączania, a więc nie obciąża baterii zasilającej układ. Niezwykle ciche przełączanie zapewnia specjalny układ elektroniczny, który przed przełączeniem styków przekaźnika - zwiera sygnał wyjściowy do masy, a następnie, tuż po przełączeniu styków - przepuszcza sygnał ponownie. Ta procedura jest praktycznie niezauważalna i zapewnia niemal bezszelestne przełączanie każdego efektu. Nasz True Bypass pozbawiony jest mechanicznego przełącznika, który był najsłabszym ogniwem wszystkich efektów. W jego miejsce zastosowaliśmy specjalny obwód magnetyczny (czytaj przełącznik bezstykowy), który jest praktycznie niezniszczalny. Całością zawiaduje mikroprocesor, którego oprogramowanie dobierane jest indywidualnie dla każdego rodzaju efektu. UWAGA!!!! EFEKT WYSTAWIONY NA TEJ AUKCJI WYPOSAŻONY JEST W TRADYCYJNY BUFOROWANY BYPASS

Impedancja wejściowa 1 MOhm
Impedancja wyjściowa 10 kOhm
Zasilanie 9V DC
Pobór prądu 12 mA
Wymiary 60x110x50 mm
Waga 400 g
RATE: Regulation of the frequency of the LFO-Generator.
DEPTH: Adjustment of the depth of the effect.
TONE: Adjustment of the overall tone colour.
E.LEVEL: Adjusts the effect level in relation to the output signal level.

Demo składa się z trzech partii gitary basowej podłączonej do efektu Exar Moby Dick i partii zaprogramowanych bębnów. Partia podstawowa gitary basowej została nagrana przy ustawieniu w Moby Dick wskaźnika głośności E. LEVEL na godz. 14.30, częstokliwości pulsacji RATE na godz. 11.30, głębokości pulsacji DEPTH na godz. 11.00 i barwy dżwięku TONE na godz. 12.00. Partia flażoletów gitary basowej została nagrana przy ustawieniu w Moby Dick wskaźnika głośności E. LEVEL na godz. 14.30, częstotliwości pulsacji RATE na godz. 13.30, głębokości pulsacji DEPTH na godz. 14.00 i barwy dżwięku TONE na godz. 15.00. Partia solowa gitary basowej została nagrana przy ustawieniu w Moby Dick wskaźnika głośności E. LEVEL na godz. 14.30, częstokliwości pulsacji RATE na godz. 12.00, głębokości pulsacji DEPTH na godz. 13.00 i barwy dżwięku TONE na godz. 17.30.

OPINIA MIETKA JURECKIEGO O EFEKCIE MOBY DICK MK-04:
Chorus Moby Dick wyprodukowany przez firmę Exar dodaje dźwiękowi wydobywanemu z gitary basowej znakomicie słyszalny efekt regulowanej modulacji, nie powodując jednocześnie zmiany barwy instrumentu. Moby Dick w odróżnieniu od innych tego typu efektów nie powoduje również wrażenia oddalania się dźwięku. Posiada także profesjonalnie wykonany TRUE BYPASS, czyli całkowite ominięcie elektroniki urządzenia przez sygnał naszej gitary, gdy chcemy przy pomocy przycisku wyłączyć efekt. Z pełnym przekonaniem stwierdzam, że Moby Dick firmy Exar jest najlepszym efektem typu chorus jakiego kiedykolwiek używałem (a w swojej kilkudziesięcioletniej karierze profesjonalnego muzyka miałem ich wiele).

 




OPINIA EDGARA O EFEKCIE MOBY DICK MK-04:
"Moby Dick, czyli chorus to chyba po delay najczęściej używany efekt gitarzystów, tak czy nie? Pewnie, że tak, czyli jak to mówił w pewnej stacji TV ze słonkiem w prawym górnym rogu ekranu coś tam reklamując szanowny pan Rogowiecki - kiedyś wielki rockmen i pierwszy człowiek w Jarocinie i na Metalmanii, dziś "diskopolowiec" - MUSISZ TO MIEĆ!!!

Nie wiem co napisać, bo to bardzo podobny efekt do flangera - ale nieco inny. Jeśli ktoś woli od "pitulenia" kciuki, klangi, slapy, czy jak to tam jeszcze nazywają to polecam Moby jako pierwszy. Teraz kilka rad i spostrzeżeń na temat brzmienia. Od razu przepraszam za słabą jakość "fretki", ale jako taki obraz będziesz miał po przesłuchaniu próbek.

Tutaj tak jak i w Pig Nose wystarczy ustawić swoje ulubione brzmienie i regulować efekt w zależności od stylu gry jedną gałą - TONE. W tym przypadku im więcej jej dodajemy tym bardziej słychać struny, ich pomruki jak i "czystość", ponieważ rozjaśniamy dźwięk dodając tym samym górnych częstotliwości. W moim przypadku TONE sterowałem na zero lub max w zależności od instrumentu. Oczywiście wszystko jest kwestią gustu, a to tylko moje spostrzeżenia. Na fretles proponuję zdjąć Tone do zera lub blisko zera ponieważ słychać wtedy tylko te piękne wiolonczelowe pomruki jest bardziej ciepło, miękko i nie ma uderzeń strun o podstrunicę ani trzasków (przykład MD fret 2). Dźwięk jest bardziej matowy, ale w przypadku fretki to nie przeszkadza, przynajmniej dla mnie. Na przykładzie ?MD fret 1? TONE jest ustawiony na max ale jak słychać nie brzmi to ładnie. Na kciuki można dać TONE na 10, będzie lepszy atak i jeśli lubisz ostre brzmienie to będziesz zadowolony. To samo jaśniejsze ustawienie można zostawić do grania tapingiem lub np. kiedy grasz solo, wtedy będziesz bardziej słyszalny (przykład MD Pilich - fragment utworu Pilichowskiego).
To tyle, napisałem chyba wszystko co mogłem, a czego nie napisałem sam znajdziesz w Moby Dick.”