Anbar - DignityPolska
Kucelińska 3
42-202 Częstochowa
tel: 609
[zasłonięte] 667
GG
13
[zasłonięte]256
W pełni profesjonalna poduszka masująca firmy DIGNITY to elegancki wygląd oraz doskonałe wykonanie z pluszu.
Płatność i Wysyłka
Raiffeisen Bank Polska 46 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2110000 [zasłonięte] 203206 |
W tytule przelewu proszę umieścić TYLKO Nick i Numer Aukcji. |
System bezpiecznej płatności Płacę z Allegro umożliwia rozłożenie płatności w czasie dzięki wykorzystaniu kart kredytowych. Zachęcamy do korzystania z monitorowanej płatności Płacę z Allegro, która Gwarantuje Ci bezpieczeństwo do kwoty 10.000 zł.
• Przesyłka Kurierska
• Czas realizacji dostawy to 4 dni robocze.
Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić otrzymaną przesyłkę w obecności kuriera, jest to Państwa prawo i obowiązek uszkodzenia mechaniczne przesyłek mogą być reklamowane tylko na podstawie sporządzonego wraz z kurierem protokołu szkody. Bez sporządzenia protokołu reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Kupuj dalej, u nas za przesyłkę płacisz raz: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Regulamin Sprzedaży DignityPolska
Wszystkie produkty oferowane na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte 12/24 miesięczną gwarancją.
Każdy klient zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. (Zgodnie z art.7 i kolejne Ustawy z dnia 2.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.)
Wszystkie przesyłki są na koszt naszej firmy ubezpieczone - nie ryzykujecie Państwo utraty pieniędzy w przypadku zagubienia lub kradzieży. W przypadku uszkodzenia mechanicznego - obowiązkiem klienta jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera, który dostarczył przesyłkę oraz zgłoszenie uszkodzenia w ciągu 24 godzin od odebrania paczki od spedytora drogą mailową do naszej firmy. Prosimy sprawdzić paczkę w chwili otrzymania. |
Na wszystkie maile staramy się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Jeżeli jednak nie dostałeś odpowiedzi na maila spróbuj napisać do nas poprzez ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJĄCEMU. Gwarantuje to, że twój mail nie będzie zatrzymany na żadnych filtrach antyspamowych.
Nie ponosimy kosztów związanych z odesłaniem przez klienta towaru do siedziby firmy, bądź autoryzowanego serwisu.
Wszyscy nasi klienci na życzenie otrzymują rachunek imienny w wersji elektronicznej.
Wszystkie nasze produkty posiadają certyfikaty dopuszczające je do obrotu na rynkach europejskich - Certyfikat Zgodności CE.
Upewnij się, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się na naszej aukcji lub na stronie "O MNIE".
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać! Jesteśmy po to, aby pomóc. |
↑ Powrót na Górę ↑