MOBIL DELVAC MX 10W40
Mobil Delvac MX Extra 10W-40 to najwyższej jakości , wykonany w technologii syntetycznej olej do wysoko obciążonych silników, który zapewnia doskonałe smarowanie współczesnych silników Diesla, a także silników benzynowych. Jego funkcja polega na utrzymaniu czystości i wydłużeniu żywotności silnika. W rezultacie produkt ten jest zalecany przez ExxonMobil do silników zarówno europejskich, japońskich jak i amerykańskich producentów. Mobil Delvac MX Extra 10W-40 został opracowany z zastosowaniem kompozycji wysoko technologicznie zaawansowanych olejów bazowych i systemu dodatków zapewniających znakomitą odporność na utlenianie i tworzenie sadzy, oraz dających zmniejszone zużycie uzupełnione o doskonałą ochronę przed osadami przyczyniając się w ten sposób do wydłużenia żywotności silnika. Klasa lepkości zapewnia łatwy rozruch i dobrą pompowalność oleju w niskich temperaturach.
Zalety
Wymogi technologiczne wysokoobciążonych, niskoemisyjnych silników znacząco zwiększają potrzebę wysokiej jakości olejów do ich smarowania. Bardziej szczelna konstrukcja silnika, użycie chłodnic międzystopniowych i turbosprężarek doładowujących powoduje zwiększenie obciążeń cieplnych oleju. Silniki wykorzystujące technologie niskiej emisji spalin, takie jak wtrysk paliwa pod zwiększonym ciśnieniem i opóźniony zapłon wymagają olejów zapewniających lepszą stabilność oksydacyjną, lepszą dyspergowalność sadzy i mniejszą lotność. Olej Mobil Delvac MX™ 10W-40 opracowany został z uzyciem wysokojakościowych olejów bazowych oraz zrównoważonego pakietu dodatków uszlachetniających, co przyczynia się do optymalnego działania zarówno nowoczesnych silników wysokoprężnych i spalinowych, jak i silników starszego typu. Główne korzyści to między innymi:
Zwiększona stabilność termiczna i utleniania Redukcja gromadzenia się szlamu i osadów, zwiększenie żywotności oleju i trwałości silnika
Zwiększona ochrona przeciwzużyciowa Wydłużenie żywotności części składowych i samego silnika
Lepsza ochrona przed korozją Zredukowane zużycie łożysk przy długich okresach między wymianami oleju w nowoczesnych silnikach
Zaawansowana kontrola powstawania osadów na tłokach Utrzymuje silniki w czystości, zmniejszając koszty obsługi i przedłużając żywotność silnika
Zaawansowana kontrola sadzy w celu zmniejszenia wzrostu lepkości, powstawania szlamu i ciśnienia w filtrach Zmniejszone zużycie i przedłużona żywotność silnika
Lepsza pompowalność w niskich temperaturach Łatwiejszy rozruch silnika i zmniejszone zużycie w niskichtemperaturach