Został on specjalnie stworzony dla potrzeb wysoko obciążonych silników wysokoprężnych koncernu VW, które wyposażone zostały w system zasilania oparty na pompowtryskiwaczach (Electronic Unit Injectors).
Główne zalety:
Przeznaczony do całorocznej eksploatacji silników pojazdów wyposażonych w system wtrysku oparty na pompowtryskiwaczach (Electronic Unit Injectors).
Dobrze dobrana charakterystyka lepkościowa pozwala na szybki dostęp oleju do wszystkich wymagających smarowania węzłów tarcia
Zapewnia długotrwałą ochronę silnika we wszystkich warunkach jazdy
Posiada wysoką stabilność termiczną i odporność na utlenianie umożliwiające obniżenie konsumpcji oleju
Nowoczesny pakiet dodatków uszlachetniających pozwala utrzymywać wnętrze silnika w czystości
Umożliwia chronić środowisko naturalne poprzez możliwość obniżenia konsumpcji paliwa
Jego właściwości zapewniają odpowiednią ochronę przeciwzużyciową wszystkich wymagających smarowania elementów we wszystkich warunkach pracy silnika
ZASTOSOWANIE:
* przeznaczony do wszystkich nowoczesnych, wysokoobciążonych silników wysokoprężnych, które zostały wyposażone w system wtrysku oparty na pompowtryskiwaczach,
* do samochodów, które wymagają stosowania olejów spełniających specyfikację jakościową: VW 505.01, lub Ford WSS-M2C917-A.
* może być z powodzeniem stosowany w pozostałych silnikach, do których zalecane jest stosowanie olejów klasy lepkościowej SAE 5W-40 spełniających wymagania klasyfikacji ACEA B3/A3 lub API CF/SJ.
Spełnia następujące normy i specyfikacje:
ACEA:A3,B3 A3/B4, C3
API: SL/CF
Ford WSS-M2C917-A
Volkswagen 505.01 / 505.00 / 502.00
BMW Longlife-04