MLM. Profesjonalny marketing sieciowy
Autorzy: Paweł Lenar
Rok wydania: 2011
Stron: 232
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2386-0
Format: 140x208
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
- Idea marketingu sieciowego
- Dochód pasywny
- Narzędzia lidera sieci
- Profesjonalny system szkoleń
- Perspektywy rozwoju MLM w Polsce
Zacznij zarabiać pasywnie!
Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: "marketing", czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy, oraz "wielopoziomowy", co z kolei odnosi się do systemu naliczania wynagrodzeń poszczególnym dystrybutorom, czyli osobom odpowiedzialnym za dostarczenie produktu lub też usługi do odbiorcy końcowego. Strategia firm działających na zasadzie marketingu sieciowego polega na dystrybucji produktu poza tradycyjną siecią sklepową, co pozwala obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko prowadzenia firmy.
Zapewne zastanawiasz się, czy marketing sieciowy to biznes dla Ciebie?Jeśli Twoim celem jest comiesięczny, stabilny i wysoki dochód, jeśli chcesz mieć to, o co większość ludzi zabiega, czyli czas i pieniądze, to marketing sieciowy jest dla Ciebie. Rozpoczęcie własnej działalności w charakterze dystrybutora MLM będzie wymagało sporo pracy, zaangażowania oraz poświęcenia, jednak efekty mogą przerosnąć Twoje oczekiwania. Ta książka pokaże Ci, jak to zrobić.
W tej publikacji nie znajdziesz teoretycznych wywodów, które nie sprawdzają się w praktyce dnia codziennego. Jest ona esencją wiedzy na temat postaw i metod pracy, które po prostu przynoszą efekty. Nie ma tu również rozwiązań ślepo przeniesionych ze Stanów Zjednoczonych, Europy Zachodniej czy jakiegokolwiek innego miejsca. Materiał książki znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości i warunkach naszego kraju.
Dowiedz się:
- dlaczego marketing wielopoziomowy nazywany jest biznesem XXI wieku;
- jak rozpocząć współpracę z firmą działającą w systemie MLM;
- jak w praktyce stworzyć źródło dochodu pasywnego;
- jak zostać odnoszącym sukcesy liderem sieci;
- jakie znaczenie w marketingu sieciowym ma etyka.
Patroni medialni:
helion_promocja1 onepress_marketing