RÓŻANE MLEKO DO KAPIELI - SCANDIA COSMETICS
Naturalne mleko do kapieli z dodatkiem mleka koziego oczyszcza, nawilża i odżywia ciało podczas kąpieli. Proteiny zawarte w mleku, ze względu na swoje właściwości pielęgnacyjne pozytywnie wpływają na kolagen w skórze opóźniając efekty jej starzenia się. Mleko jest źródłem wysokowartościowych białek oraz kwasów tłuszczowych w tym tzw. niezbędnych, nienasyconych kwasów tłuszczowych. Zawiera witaminy A, D, E rozpuszczalne w tłuszczach, oraz B1, B2, B6, B12, PP, C rozpuszczalne w wodzie. Regularnie stosowane sprawia, że skóra staje się coraz bardziej jedwabista i utrzymuje elastyczność przez długi czas. Kąpiel z dodatkiem mleka przenosi do świata zmysłów, pielęgnuje skórę o czym wiedziała już Kleopatra, a dzięki dobroczynnym składnikom pozostawia ją miękką i przyjemną w dotyku.
PRODUCENT: Scandia Cosmetics
WAGA: 500 g
Wyłącznie oryginalne produkty!
Szybka wysyłka!
Bezpłatne próbki do każdego zakupu!
Sprawdź też inne nasze aukcje.Przy zakupie więcej niż jednego produktu zapłacisz za przesyłkę tylko raz.W razie pytań lub wątpliwości wyślij wiadomość na adres e-mail: [zasłonięte]@martiniqa.pl
1. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1.1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny. Klient odstępuje od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni i wysyłając je na adres: MARTINIQA, ul. Dworcowa 7/316, 62-020 Swarzędz lub e-mail: [zasłonięte]@martiniqa.pl.
1.2. Termin 10-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie towaru.
1.3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres: MARTINIQA, ul. Dworcowa 7/316, 62-020 Swarzędz.
1.4. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
1.5. MARTINIQA nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
2. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
2.1. MARTINIQA jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
2.2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie należy kierować na adres [zasłonięte]@martiniqa.pl lub MARTINIQA, ul. Dworcowa 7/316, 62-020 Swarzędz. MARTINIQA zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.