BMS WORKER N°1 SIGMA 2009 R
1530 MTH
TEL 603[zasłonięte]255
WORKER N°1 pracuje ze zmienną prędkością obrotową przy małym zużyciu paliwa i niskim poziomie emisji hałasu. Zapewniona przez sprężarkę o zwiększonej wydajności sprężonego powietrza wynoszącą 5,2 m3/min powoduje, że nawet w trudnych warunkach pompowania WORKER N°1 nie traci „tchu”. Równocześnie urządzenie to jest doskonale wyposażone, a obsługa zredukowana do minimum.
Dyszel ustawiany jest na prawidłową wysokość transportową jednym chwytem za równoległy układ przestawny. Rdza i korozja mają trudne zadanie, ponieważ obudowa i dyszel są ocynkowane. Rama jest specjalnie powleczona i polakierowana. Podlegające zużyciu elementy blaszane w mieszalniku wykonane są ze stali o dużej odporności na ścieranie i zapewniają długi okres użytkowania.
Napęd: Silnik wysokoprężny DEUTZ typ F3M2011, 33 kW przy 2800 U/min, 3 cylindrowy, chłodzony olejem.Sprężarka śrubowa: ATLAS COPCO wydajność 5,2 m3/min, ciśnienie tłoczenia ustawione fabrycznie do 8 bar, automatyczne rozłączanie sprężarki przy spadku ciśnienia poniżej 2 bar, równoczesny spadek obrotów silnika do 2200 U/min.Lakierowania: Obudowa ze stali kwasoodpornej - srebrny metalik..Mieszalnik: 260l brutto, 200l nettoCiężar: Maszyna standardowa 1590kg, Maszyna z koszem zasypowym 1750kg, Maszyna z koszem zasypowym i urządzniem nagarniającym 1870kg.Podwozie: Wytrzymałe podwozie zintegrowane z ramą, mechanicznym hamulcem najazdowym i równoległym układem przestawnym, dopuszczone do ruchu po drogach z prędkością do 80 km/h (130 km/h we Francji).
Wyposażenie standardowe: Automatyczna, napędzana elektrycznie instalacja cantralnego smarowania, wyłącznik Kompresor-Stop, prosty w obsłudze przełącznik Ręcznie-Automatyk, stałe oświtlenie pojazdu zamontowane w obudowie, halogeny robocze.
Wysokość podawania: trzydzieste - trzydzieste piąte piętro