Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mity marketingowe-Jacek Pogorzelski Nowa Białystok

27-01-2014, 19:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.50 zł     
Użytkownik Na-Rocha
numer aukcji: 3837810561
Miejscowość Białystok
Wyświetleń: 2   
Koniec: 27-01-2014 19:24:09

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Witamy serdecznie w księgarni! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.


 

 

    

Bądź ambitny... Wstąp do skarbnicy wiedzy...

KSIĘGARNIA NA ROCHA

ul.Św.Rocha 13/15 lok.117
15-879 Białystok

tel. 512 [zasłonięte] 831

e-mail: [zasłonięte]@na-rocha.pl


LITERATURA FACHOWA

biznes, ekonomia, psychologia biznesu, prawo, historia, militaria, filozofia,

teologia, religia, literatura dla tłumaczy, tajemnice świata

KSIĘGARNIA NA ROCHA

...to księgarnia z pasją...



Nr konta bankowego: 96 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]5870001 [zasłonięte] 099725 ( Bank Zachodni WBK - 2 Oddział w Białymstoku)



UWAGA!
Koszt przesyłki podany na aukcji dotyczy zakupu jednej książki. W przypadku zakupu dwóch i więcej książek prosimy o sprawdzenie cennika dostawy podanego przy aukcji lub kontakt poprzez e-mail w celu ustalenia kosztów przesyłki.






Tytuł: Mity marketingowe. Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń.

Autor: Jacek Pogorzelski

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska

Oprawa: Twarda

Format: 15.0x21.0cm

Ilość stron: 252

Rok wydania: 2010

ISBN:[zasłonięte]978-8326-741-9




Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. "Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało" - to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor - ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej - przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.