MITSUBISHI PAJERO II
3.0 V6 GLS 4x4
+ roczna instalacja gazowa BRC
• Skrzynia SS - Super Select
• elektryczne szyby i lusterka • regulowana twardość zawieszenia tył
• radiocd+mp3 • przyciemniane szyby bok + tył
• skórzana tapicerka • 3xpodłokietnik
• wysokościomierz, przechyłomierz,
• termometr zew. i wew .
• pełen pakiet chrom (orurowanie + lusterka + obudowa koła) • hak • alufelgi
Historia auta:
Od zawsze snułem plany o offroad-ach, taplaniu w błocie itp. Szukałem wtedy Suzuki Vitara. Jednak, gdy zasięgnąłem języka u użytkowników terenówek Vitara odeszła w zapomnienie. Straszyli mnie "kontuzjami kręgosłupa" :) i tym, że Vitara to po prostu małe autko. Gdy ponad 1,5 roku temu zobaczyłem Pajero II, które później nabyłem myślałem że to auto pewnie kosztuje z 30.000zł i mnie na nie zwyczajnie nie stać. Wyglądało bardzo reprezentacyjnie, chromy dodawały mu niesamowitego uroku, a dźwięk 3 litrowej V-k dodawał dreszczyku emocji. "Misiek" był wcześniej użytkowany przez starszego Pana i kobietę w Niemczech. Z ceną okazało się, że wcale nie jest najgorzej i po drobnych negocjacjach udało mi się go nabyć. Tematy offroad-owe odeszły w niepamięć, gdyż zwyczajnie jest mi go szkoda w teren - jest za ładny ;).
Inwestycje:
Na pierwszy ogień poszła instalacja gazowa (z wiadomych przyczyn - 3-litrówka w V-ce pali 15L).
Wybrałem najlepszą z dostępnych: włoską BRC (koszt to ponad 4000zł). To była dobra decyzja bo
jest zupełnie bezobsługowa, wszystko załącza się automatycznie i nie ma z nią najmniejszych problemów.
Jak to w tych modelach bywa progi i nadkola były przegnite, więc wymieniłem je u dobrego blacharza.
Z tego co się orientuję te modele potrafią być również przegnite na ramie, więc przy okazji konserwacji
kazałem dokładnie ją przejrzeć i wyszło, że jest zdrowiutka i już teraz profesjonalnie zakonserwowana.
Wymieniłem rozrząd, filtry, oleje, zrobiłem remont silnika (głowica i inne...).
Standardowa tapicerka w Pajero II jest zwyczajnie mówiąc "smutna" więc zleciłem obszycie foteli,
kierownicy, mieszków i gałek w ciekawej skórze i wymieniłem pedały na Sparco w chromie.
Wcześniej sam rozebrałem cały środek auta z plastików, dywanów itp. - stąd wiem,
że podłoga jest zdrowa i wygląda jak nowa. Przyciemniłem szyby, wymieniłem głośniki,
zamontowałem alarm i centralny zamek, wymieniłem tłumik. Po drodze jeszcze zmieniłem atrapę
na chromowaną (czarną mam i dodam do auta). Pajero zostało wyprodukowane w Japonii
- to NIE JEST angielska przeróbka. Wszystkie chromy dookoła auta zostały zamontowane w profesjonalnej
firmie w Niemczech. Naklejki 007 to mój projekt i pomysł. Jak komuś nie będą odpowiadać,
można je usunąć bez problemu. Przez 1,5 roku włożyłem w to auto ok. 12-14tys. + cena zakupu oczywiście...
Dlatego uważam, że cena nie jest wygórowana bo na obecną chwilę nie potrzebuje już finansowych wkładów.
Pozostałe informacje:
Pajero służy mi głównie do jazdy po mieście, nie robiłem nim tras ani nie katowałem go w terenie.
Wolnymi chwilami w weekendy wozi moją rodzinę na wycieczki po leśnych drogach.
Poprzedniej zimy sprawdziliśmy go w głębokim śniegu - rewelacja!
Jadąc nim czujesz się jakbyś jechał czołgiem i tak go nazywamy, silny, wysoki,
orurowany, wszędzie wjedzie i co najważniejsze czujesz się w nim mega bezpiecznie.
Poza tym wzbudza zainteresowanie przechodniów i innych użytkowników drogi
ze względu na swój megaatrakcyjny wygląd. Nie wiem, czy w Polsce znajdzie się choć
jeden egzemplarz tego modelu w tak zadbanym stanie.
Wszystkie napędy i blokady działają bez zarzutu! Pod spodem ma komplet solidnych metalowych osłon.
Lakier na zewnątrz jest w bardzo dobrym stanie. Nie jestem handlarzem. Sprzedaję bo potrzebuję osobówkę kombi.
Możliwa zamiana na Audi, Mercedes, Toyota w kombi.
Auto wygląda na żywo dużo lepiej niż na fotkach.
Cena do delikatnej negocjacji.
Skrzynia SUPER-SELECT: 2H; 4H; 4HLC; 4LLc; R/D LOCK 2H - napęd przekazywany jest tylko na koła tylne - funkcja podstawowa, której używa się głownie na suchym przyczepnym asfalcie 4H - napęd na 4 koła, który można załączyć do 100 km/h - możliwość jazdy po asfalcie, szutrach, śniegu, podczas gdy pada deszcz - tryb napędu szosowy. 4HLC - napęd na 4 koła, tryb szybki z blokowanym w 100% centralnym dyferencjałem, używa się głównie w terenie lekkim, z możliwością załączenia R/D LOCK 4LLC - napęd na 4 koła, tryb wolny - używany w ciężkim terenie, z zablokowanym w 100% centralnym dyferencjałem, z możliwością włączenia R/D LOCK R/D LOCK - 100% blokada tylnego mostu, załączana przyciskiem.
Wszelkie pytania: 606 [zasłonięte] 108