Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MITSUBISHI PAJERO II GLS 3.0 V6 BRC SKÓRA 4x4

21-02-2014, 22:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14 999 zł     
Użytkownik elvis_78
numer aukcji: 3956905510
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Wyświetleń: 1412   
Koniec: 21-02-2014 22:17:35

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1993
Przebieg (km): 205000
Pojemność silnika (cm3): 3000
Moc silnika (KM): 150
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MITSUBISHI PAJERO II

3.0 V6 GLS 4x4

+ roczna instalacja gazowa BRC

 

• Skrzynia SS - Super Select

• elektryczne szyby i lusterka
• regulowana twardość zawieszenia tył

• radiocd+mp3
• przyciemniane szyby bok + tył

• skórzana tapicerka
• 3xpodłokietnik

• wysokościomierz, przechyłomierz,

• termometr zew. i wew.

• pełen pakiet chrom(orurowanie + lusterka + obudowa koła)
• hak
• alufelgi

 

 

Historia auta:

Od zawsze snułem plany o offroad-ach, taplaniu w błocie itp. Szukałem wtedy Suzuki Vitara. Jednak, gdy zasięgnąłem języka
u użytkowników terenówek Vitara odeszła w zapomnienie. Straszyli mnie "kontuzjami kręgosłupa" :) i tym, że Vitara to po prostu małe autko. Gdy ponad 1,5 roku temu zobaczyłem Pajero II, które później nabyłem myślałem że to auto pewnie kosztuje z 30.000zł i mnie na nie zwyczajnie nie stać. Wyglądało bardzo reprezentacyjnie, chromy dodawały mu niesamowitego uroku, a dźwięk 3 litrowej V-k dodawał dreszczyku emocji. "Misiek" był wcześniej użytkowany przez starszego Pana i kobietę w Niemczech. Z ceną okazało się, że wcale nie jest najgorzej i po drobnych negocjacjach udało mi się go nabyć. Tematy offroad-owe odeszły w niepamięć, gdyż zwyczajnie jest mi go szkoda w teren - jest za ładny ;).

 

Inwestycje:

Na pierwszy ogień poszła instalacja gazowa (z wiadomych przyczyn - 3-litrówka w V-ce pali 15L).

Wybrałem najlepszą z dostępnych: włoską BRC (koszt to ponad 4000zł). To była dobra decyzja bo

jest zupełnie bezobsługowa, wszystko załącza się automatycznie i nie ma z nią najmniejszych problemów.

Jak to w tych modelach bywa progi i nadkola były przegnite, więc wymieniłem je u dobrego blacharza.

Z tego co się orientuję te modele potrafią być również przegnite na ramie, więc przy okazji konserwacji

kazałem dokładnie ją przejrzeć i wyszło, że jest zdrowiutka i już teraz profesjonalnie zakonserwowana.

Wymieniłem rozrząd, filtry, oleje, zrobiłem remont silnika (głowica i inne...).

Standardowa tapicerka w Pajero II jest zwyczajnie mówiąc "smutna" więc zleciłem obszycie foteli,

kierownicy, mieszków i gałek w ciekawej skórze i wymieniłem pedały na Sparco w chromie.

Wcześniej sam rozebrałem cały środek auta z plastików, dywanów itp. - stąd wiem,

że podłoga jest zdrowa i wygląda jak nowa. Przyciemniłem szyby, wymieniłem głośniki,

zamontowałem alarm i centralny zamek, wymieniłem tłumik. Po drodze jeszcze zmieniłem atrapę

na chromowaną (czarną mam i dodam do auta). Pajero zostało wyprodukowane w Japonii

- to NIE JEST angielska przeróbka. Wszystkie chromy dookoła auta zostały zamontowane w profesjonalnej

firmie w Niemczech. Naklejki 007 to mój projekt i pomysł. Jak komuś nie będą odpowiadać,

można je usunąć bez problemu. Przez 1,5 roku włożyłem w to auto ok. 12-14tys. + cena zakupu oczywiście...

Dlatego uważam, że cena nie jest wygórowana bo na obecną chwilę nie potrzebuje już finansowych wkładów.

 

Pozostałe informacje:

Pajero służy mi głównie do jazdy po mieście, nie robiłem nim tras ani nie katowałem go w terenie.

Wolnymi chwilami w weekendy wozi moją rodzinę na wycieczki po leśnych drogach.

Poprzedniej zimy sprawdziliśmy go w głębokim śniegu - rewelacja!

Jadąc nim czujesz się jakbyś jechał czołgiem i tak go nazywamy, silny, wysoki,

orurowany, wszędzie wjedzie i co najważniejsze czujesz się w nim mega bezpiecznie.

Poza tym wzbudza zainteresowanie przechodniów i innych użytkowników drogi

ze względu na swój megaatrakcyjny wygląd. Nie wiem, czy w Polsce znajdzie się choć

jeden egzemplarz tego modelu w tak zadbanym stanie.


Wszystkie napędy i blokady działają bez zarzutu!
Pod spodem ma komplet solidnych metalowych osłon.

Lakier na zewnątrz jest w bardzo dobrym stanie.
Nie jestem handlarzem. Sprzedaję bo potrzebuję osobówkę kombi.

Możliwa zamiana na Audi, Mercedes, Toyota w kombi.

Auto wygląda na żywo dużo lepiej niż na fotkach.

Cena do delikatnej negocjacji.


Skrzynia SUPER-SELECT:
2H; 4H; 4HLC; 4LLc; R/D LOCK
2H - napęd przekazywany jest tylko na koła tylne - funkcja podstawowa,
której używa się głownie na suchym przyczepnym asfalcie

4H - napęd na 4 koła, który można załączyć do 100 km/h - możliwość jazdy po asfalcie,
szutrach, śniegu, podczas gdy pada deszcz - tryb napędu szosowy.

4HLC - napęd na 4 koła, tryb szybki z blokowanym w 100% centralnym dyferencjałem,
używa się głównie w terenie lekkim, z możliwością załączenia R/D LOCK

4LLC - napęd na 4 koła, tryb wolny - używany w ciężkim terenie, z zablokowanym w 100%
centralnym dyferencjałem, z możliwością włączenia R/D LOCK

R/D LOCK - 100% blokada tylnego mostu, załączana przyciskiem.

Wszelkie pytania: 606 [zasłonięte] 108