Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MITSUBISHI PAJERO 2.8 TD WYPRAWOWY OFF-ROAD

16-07-2012, 17:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22 500 zł      Najwyzsza cena licytacji: 630 zł     
Użytkownik pajerko
numer aukcji: 2435663382
Miejscowość koszalin
Licytowało: 2    Wyświetleń: 930   
Koniec: 04-07-2012 21:13:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

Przedmiotem aukcji jest:

 

MITSUBISHI PAJERO 2.8 TD 1994 r.

Wersja wyposażenia GLS, czyli najlepsza w tym okresie produkcji.

Auto seryjnie wyposażone w:

  • klimatyzację
  • elektrycznie sterowane szyby
  • elektrycznie sterowane lusterka (podgrzewane)
  • dodatkowe wskaźniki
  • skrzynię rozdzielczą SuperSelect (możliwość poruszania się po asfalcie z napędem 4X4)
  • blokadę tylnego mostu

 

Ponadto, z racji przeznaczenia (turystyka OFF-ROAD), samochód został doposażony w:

  • stalowy przedni zderzak
  • wyciągarkę elektryczną MORE 12000 lbs (5400 kg) z pilotem bezprzewodowym
  • stalowy tylny zderzak
  • bagażnik dachowy o nośności 200 kg
  • akumulator spiralny OPTIMA
  • opony terenowe KUMHO KL 71 285/75R16 (33")
  • zawieszenie przednie +2" - drążki skrętne HD, amortyzatory KONI
  • zawieszenie tylne- sprężyny HD, amortyzatory FOX Racing (amortyzatory używane w sporcie ze względu na możliwość pełnej regeneracji i możliwość dowolnego ustawienia twardości)
  • metromierz
  • nawigację GPS
  • przetwornicę 12V/230V
  • hak holowniczy (możliwość ciągnięcia przyczepy o masie 2800 kg)

 

Samochód został też poddany modyfikacjom:

 

  • Ze względu na montaż większych niż fabryczne kół, zostały wymienione przekładnie główne mostów napędowych na wolniejsze (fabryczne 4,636 , obecnie 4,875)
  • Układ hamulcowy pozbawiony został ABSu i wyposażony w sportowe tarcze firmy DBA oraz sportowy korektor hamowania tylnej osi z płynną regulacją
  • Silnik został wyposażony w większą turbosprężarkę (z modelu 3,2 DID). Obecna wartość doładowania to 1,1 bara (możliwość regulacji nawet do 1,6 bara).  Układ wtryskowy jest dostosowany do zwiększonego doładowania sprężarki.
  • Tylne światła przeniesione ze zderzaka do kloszy w narożnikach  karoserii, by zmniejszyć ryzyko ich uszkodzenia.

 

Samochód jest w ciągłej eksploatacji, zadbany, na bieżąco serwisowany w profesjonalnym warsztacie 4x4. Silnik nie kopci, odpala z półobrotu, jak Chuck Norris :) bez wycieków.

Zawieszenie w pełni sprawne, bez luzów. Napędy działają bez zarzutu. Rama i karoseria po kapitalnym remoncie w zeszłym roku. Ogólnie - bez korozji, jak na swój wiek. Na karoserii kilka wgnieceń (cena użytkowania w terenie :) )

 

Niestety, autko zrobiło się zbyt małe dla mojej 5-cio osobowej rodzinki...

 

Autko godne polecenia, idealne na bliskie i dalekie wyprawy.

 

Cena do negocjacji.


WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL.:

 

888 [zasłonięte] 952