Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MITSUBISHI PAJERO 2.8 TD WYPRAWOWY OFF-ROAD

28-06-2012, 0:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 500 zł     
Użytkownik pajerko
numer aukcji: 2398444809
Miejscowość koszalin
Wyświetleń: 490   
Koniec: 18-06-2012 22:40:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

Przedmiotem aukcji jest:

 

MITSUBISHI PAJERO 2.8 TD 1994 r.

Wersja wyposażenia GLS, czyli najlepsza w tym okresie produkcji.

Auto seryjnie wyposażone w:

  • klimatyzację
  • elektrycznie sterowane szyby
  • elektrycznie sterowane lusterka (podgrzewane)
  • dodatkowe wskaźniki
  • skrzynię rozdzielczą SuperSelect (możliwość poruszania się po asfalcie z napędem 4X4)
  • blokadę tylnego mostu

 

Ponadto, z racji przeznaczenia (turystyka OFF-ROAD), samochód został doposażony w:

  • stalowy przedni zderzak
  • wyciągarkę elektryczną MORE 12000 lbs (5400 kg) z pilotem bezprzewodowym
  • stalowy tylny zderzak
  • bagażnik dachowy o nośności 200 kg
  • akumulator spiralny OPTIMA
  • opony terenowe KUMHO KL 71 285/75R16 (33")
  • zawieszenie przednie +2" - drążki skrętne HD, amortyzatory KONI
  • zawieszenie tylne- sprężyny HD, amortyzatory FOX Racing (amortyzatory używane w sporcie ze względu na możliwość pełnej regeneracji i możliwość dowolnego ustawienia twardości)
  • metromierz
  • nawigację GPS
  • przetwornicę 12V/230V
  • hak holowniczy (możliwość ciągnięcia przyczepy o masie 2800 kg)

 

Samochód został też poddany modyfikacjom:

 

  • Ze względu na montaż większych niż fabryczne kół, zostały wymienione przekładnie główne mostów napędowych na wolniejsze (fabryczne 4,636 , obecnie 4,875)
  • Układ hamulcowy pozbawiony został ABSu i wyposażony w sportowe tarcze firmy DBA oraz sportowy korektor hamowania tylnej osi z płynną regulacją
  • Silnik został wyposażony w większą turbosprężarkę (z modelu 3,2 DID). Obecna wartość doładowania to 1,1 bara (możliwość regulacji nawet do 1,6 bara).  Układ wtryskowy jest dostosowany do zwiększonego doładowania sprężarki. Silnik został pozbawiony wałków wyrównoważających, ze względu na ich awaryjność.
  • Tylne światła przeniesione ze zderzaka do kloszy w narożnikach  karoserii, by zmniejszyć ryzyko ich uszkodzenia.

 

Samochód jest w ciągłej eksploatacji, zadbany, na bieżąco serwisowany w profesjonalnym warsztacie 4x4. Silnik nie kopci, odpala z półobrotu, jak Chuck Norris :) bez wycieków.

Zawieszenie w pełni sprawne, bez luzów. Napędy działają bez zarzutu. Rama i karoseria po kapitalnym remoncie w zeszłym roku. Ogólnie - bez korozji, jak na swój wiek. Na karoserii kilka wgnieceń (cena użytkowania w terenie :) )

 

Niestety, autko zrobiło się zbyt małe dla mojej 5-cio osobowej rodzinki...

 

Autko godne polecenia, idealne na bliskie i dalekie wyprawy.


WIĘCEJ INFORMACJI POD NR. TEL.:

 

888 [zasłonięte] 952