Mitsubishi Lancer Evolution VI TOMMI MAKINEN EDITION
Rok produkcji: 2000
Przebieg: 144 500 km
Silnik: R4, 1997 cc, 16V, turbo
Moc: 280 KM
Mitsubishi Lancer Evolution 6 Tommi Makinen Edition, nazywany też Evo 6.5 to najbardziej kultowa wersja spośród całej rodziny Lancerów Evolution. Oczywiście najbardziej kultowe wśród kultowych są samochody w kolorze czerwonym, oferowanym tylko w Evo TME. Charakterystyczne tylko dla tej wersji kolorystycznej paski na bokach nadwozia są identyczne jak w samochodzie rajdowym, którym Tommi Makinen zdobywał tytuł Rajdowego Mistrza Świata w 1999 roku.
Mamy do zaoferowania dokładnie taki samochód w oryginalnym stanie. Lancer został sprowadzony bezpośrednio z Japonii. Oferowany samochód jest w idealnym stanie technicznym i wizualnym, nie jest „picowany” do sprzedaży więc na zderzakach czy felgach znaleźć można kilka rys, czy niedoskonałości wciąż fabrycznego, ale już 15-letniego lakieru. Wnętrze również nie pozostawia wiele do życzenia i jak na wiek samochodu jest w doskonałym stanie. Oczywiście, typowy dla aut z Japonii zupełny brak rdzy, auto praktycznie bezwypadkowe (wymienione poszycie tylnego prawego błotnika).
Oprócz układu wydechowego typu cat-back Kakimoto Racing i aktuatora turbosprężarki Forge Motorsport samochód jest całkowicie seryjny. Ciekawostką jest niespotykana podpórka pod prawe kolano kierowcy - oryginalna część akcesoryjna z oferty Ralliart.
Zgodnie z filozofią JDM Cars oferujemy auta gotowe do jazdy, dlatego po sprowadzeniu samochód przeszedł kompleksowy przegląd. Wymieniono oleje (używamy produktów Millers Oils i Motul) oraz filtry. Nowe są klocki hamulcowe i świece. Wymieniliśmy również sprzęgło i koło zamachowe. Pompa AYC została zregenerowana podobnie jak zaciski hamulców Brembo. Wymieniliśmy awaryjny, seryjny aktuator turbosprężarki na odpowiednik Forge Motorsport.
Kierownicę można przełożyć i możemy się tego podjąć (całkowity koszt ok. 15 000 zł). Jednak warto rozważyć zachowanie auta w oryginale. W ciągu najbliższych miesięcy nastąpi zmiana w przepisach i rejestracja auta RHD stanie się w Polsce możliwa. Zmianę przepisów wymuszoną, wyrokiem Trybunału Europejskiego, zapowiadano na styczeń, jednak jak to u nas, jest lekkie opóźnienie, tym nie mniej w ciągu najbliższych miesięcy nowe przepisy wejdą w życie.
Auto po opłatach EU (cło i VAT).
W ofercie, na miejscu w Polsce, posiadamy również inne JDM-owe rarytasy, jak i auta europejskie importowane z Japonii.
Zapraszamy – JDM (536) 01 02 03 lub [zasłonięte]@jdmcars.pl