Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mitsubishi Galant Sport Edition 2,0 18 cali piękny

26-10-2014, 21:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 6 500 zł     
Użytkownik hugo1998
numer aukcji: 4694490882
Miejscowość Wolsztyn
Wyświetleń: 1251   
Koniec: 26-10-2014 21:39:08

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 200800
Pojemność silnika (cm3): 2000
Moc silnika (KM): 136
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam. Mam na sprzedaż Mitsubishi Galanta EA2A z silnikiem 2,0 16V w poszukiwanej wersji Sport Edition (od wersji podstawowej, czyli GLS różni się min. zupełnie innym zderzakiem przednim, posiada całe czarne wnętrze welurowe, carbonowa konsola środkowa, sprężyny obniżające firmy EIBACH -30 mm, przednie zaciski hamulcowe dwutłoczkowe itd.). Auto jest na przepięknych 18 calowych alufelgach niemieckiej firmy BROCK Car Fashion z 2 oponami Pirelli Pzero w rozmiarze 225/40 R18 i bieżnikiem ponad 6 mm i 2 oponami Continental Conti Sport Contact 2 w rozmiarze 225/40 R 18 z bieżnikiem ok. 5,5 mm. Doskonale się prowadzi, po kupieniu go wymieniłem tylko przedni dolny wahacz gięty lewy (stukał sworzeń), wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów i naciągnąłem hamulec ręczny. W efekcie w zawieszeniu nic nie stuka, nie puka i nie dudni, ręczny jest brzytwa i z silnika nie ma żadnych wycieków. Zarówno silnik, jak i skrzynia biegów pracują BEZ ZARZUTU! Nie ma mowy o jakimś "cykaniu" popychaczy hydraulicznych czy to na zimnym czy rozgrzanym silniku (silnik w Niemczech był zalewany w pełni syntetycznym olejem 5W30 i taki powinien być w silniku), o jakichś zgrzytach czy stukaniu w skrzyni biegów. W tym modelu (szczególnie skrzynie biegów w 2,0 16V) miały problemy ze zużytymi synchronizatorami 2 biegu i zużytymi łożyskami w skrzyni biegów. W tym egzemplarzu nic takiego nie występuje... Zapraszam na jazdę próbną, Galant "na żywo" wygląda jeszcze piękniej. Samochód posiada dodatkowo: - głośniki wysokotonowe w przednich drzwiach (dołożone), - oryginalny spojler tylnej klapy z 3 światłem STOP. Nowy układ wydechowy od katalizatora do tłumika końcowego, nowe złącze elastyczne wydechu itd. Do auta jest komplet kół zimowych na oryginalnych felgach stalowych i oponami w rozmiarze 195/60 R15 marki GOOD YEAR, oponki z roku 2012, bieżnik ok. 6 mm z oryginalnymi kołpakami od Galanta w bdb stanie.

Oczywiście Galant nie jest nowym autem (ma już 16 lat), więc nie ustrzegł się typowych przypadłości tego modelu i kilku mankamentów, zacznę od przodu auta: - zderzak przedni ma drobne otarcia lakieru, - brak dolnej zaślepki zderzaka, - korozja na przednim prawym błotniku przy nakładce progu, - dwie "rdzawki" o średnicy ok. 0,5 cm na lewym przednim kielichu pod maską (standard w tym modelu), - po jednej dziurce od papierosa na fotelu kierowcy i pasażera z przodu (poza tym tapicerka jest jak nowa), - wgniecenie deski rozdzielczej w miejscu poduszki pasażera (nie mam pojęcia jak to mogło powstać, coś musiało być przewożone na fotelu pasażera i podczas hamowania wgniotło deskę), układ SRS oczywiście sprawny, wszystkie poduszki są aktywne, a kontrolki na desce rozdzielczej gasną we właściwej kolejności, - korozja tylnych nadkoli (standard w tym modelu, trzeba wstawić reperaturki i polakierować), - antena elektryczna nie działa (elektrycznie jest sprawna, zapewne zerwał się pasek zębaty od masztu), - niewielka wgniotka na tylnej klapie, mniej więcej pośrodku pod spojlerem, - jakieś drobne rysy na tylnym zderzaku, - i tyle, starałem się napisać wszystko co zauważyłem. W razie dodatkowych pytań proszę pytać, odpowiem na każde: 609-[zasłonięte]-673 (odpowiadam na SMS-y) lub mail: [zasłonięte]@op.pl Auto do opłat, ale będą bardzo niskie, pojemność silnika to 1997 ccm, czyli akcyza zaledwie 3,1%. Łączny koszt opłat to ok. 1400 zł (w prezencie zrobione już tłumaczenie dokumentów). Cena do negocjacji. POLECAM!



Dodano 2[zasłonięte]014-10 09:59
Auto zarezerwowane do wtorku (28.10.2014 r.) włącznie.