MITSUBISHI COLT 1.6GLXi (113KM), SILNIK 4g92 ,
CA0 LUB CA4A , WERSJA LIMITOWANA - MALIBU 16V
STAN LICZNIKA 245 TYS. – NIE MYLIĆ ZE STANEM AUTA ;-)
WYPOSAŻENIE:
- ELEKTRYCZNE SZYBY
- ELEKTRYCZNE LUSTERKA
- PODGRZEWANE LUSTERKA
- CENTRALNY ZAMEK
- IMMOBILIZER
- PODUSZKI POWIETRZNE (2SZT.)
- WSPOMAGANIE KIEROWNICY
- REGULACJA KIEROWNICY W PIONIE
- SZYBERDACH MANUALNY (SZKLANY), FABRYCZNY WEBASTO
- PAMIĘĆ USTAWIENIA FOTELI
- WELUROWA TAPICERKA
- PERŁOWY LAKIER
- FELGI MITSUBISHI, ORYGINALNE (2 KOMPLETY – LATO, ZIMA + OPONY)
- PODŁOKIETNIK
- 4 GŁOŚNIKI
- ORYGINALNE CHLAPACZE TYLNE MITSUBISHI, GUMOWE (2SZT.)
- FABRYCZNY CUP HOLDER (NA 2 PUSZKI)
- WYKOŃCZENIE DESKI ROZDZIELCZEJ A'LA KARBON
- OWIEWKI HEKO (2SZT.)
- PRZYCIEMNIONE SZYBY (3SZT.)
AUTKO KUPIŁEM W 2011 ROKU (PO SPROWADZENIU Z NIEMIEC), OD TEGO CZASU PRZEJECHAŁEM NIM BEZAWARYJNIE 60 TYS. KM.
COLTA KUPIŁEM DLA SIEBIE, WIĘC MIMO ŻE MIAŁ 16 LAT W MOMENCIE ZAKUPU, TO CHCIAŁEM ŻEBY BYŁ W ELEGANCKIM STANIE, WIĘC WPOMPOWAŁEM W NIEGO SPORO CZASU, SERCA I PIENIĘDZY.
WSZYSTKO CO ZOSTAŁO ZROBIONE PRZEDSTAWIAM PONIŻEJ:
Układ wydechowy (2013r.):
Nowy katalizator - 400zł (a nie strumienica), nowy tłumik środkowy – 100zł, nowy tłumik końcowy – 150zł, nowa końcówka wydechu – 70zł.
Blacharka(2011/2012r.) :
Prawy i lewy błotnik tył – wstawiane reparaturki, ponieważ zaczynała pojawiać się korozja – 1200zł, wypiaskowane i pomalowane ramiona wycieraczek przód + tył -70zł, pomalowana klapa pod tylną szybą, ponieważ w miejscu mocowania wycieraczki zaczynała wychodzić korozja – 400zł. Wszystkie te naprawy zrobione profesjonalnie, za spore pieniądze, a nie u „Józka w garażu”.
Zawieszenie (wymienione na przełomie 3 lat – wszystko na NOWE):
Łączniki stabilizatorów + gumy z poliuretanu – 80zł, gumy wahaczy przód (kayaba) – 50zł, amortyzatory przód + tył (kayaba) – 600zł, sprężyny przód + tył (monroe) – 400zł, wykonana zbieżność, wymienione klocki hamulcowe – 120zł, regulacja linki hamulca ręcznego, nowe tarcze + klocki (TRW) – 400zł, wahacz prawy (przód) – 150zł.
Silnik:
Przewody wysokiego napięcia – 120zł, uszczelka pokrywy zaworów – 40zł, świece + uszczelki – 110zł, palec rozdzielacza – 30zł, rozrząd kompletny (243tys.) – 500zł.
Filtry:
Oleju, powietrza, paliwa, nowy olej przekładniowy w skrzyni biegów
Wnętrze (dokupione używane):
Podłokietnik kierowcy, półka zwieszana tył, schowek (pod radiem), dywaniki, zagłówki welurowe (oryginalne)
Koła (dokupione):
Felgi aluminiowe oryginalne mitsubishi 14’’ – 750zł, chromowane nakrętki pełne do felg aluminiowych -80zł + używane opony letnie (yokohama 2szt. + barum 2szt.) + oryginalne felgi mitsubishi 13’’ + używane opony zimowe (goodyear 4szt.) – 400zł
Szyby (wymienione):
Przednia szyba + listwa górna – 350zł (wymieniona, ponieważ w momencie zakupu było pęknięcie od kamyka, które z czasem zaczęło się powiększać, więc postanowiłem wymienić szybę na całkowicie nową) + dokupione owiewki bocznych szyb (heko) – 100zł, świetnie się spisują podczas deszczowych dni, jak chcemy mieć uchylone szyby.
Elektryka:
Skasowanie 3 błędów w Mitsubishi ASO, ogólna diagnoza – 130zł
Autko prowadzi się rewelacyjnie, ma bardzo dynamiczny 113km silnik, więc przy swojej wadze 950kg potrafi być bardzo szybki. W colcie wszystko praktycznie działa, nie ma żadnych ukrytych wad. Z racji, że autko ma już 19 lat posiada odpryski lakieru na masce (od kamyczków).
Generalnie na co dzień pieszczone, używane głównie na dojazdy do pracy, niekatowane, i bezwypadkowe.
Myślę, że jeden z lepiej utrzymanych egzemplarzy w Polsce, zważywszy na to, że tych aut z tym silnikiem jest już bardzo niewiele na naszych drogach i z reguły są to auta zakatowane i skorodowane do cna.
O kontakt telefoniczny proszę w godzinach od 8–22
603-[zasłonięte] -639
WIĘCEJ ZDJĘĆ WYSYŁAM NA E-MAIL