Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mitsubishi Colt 1800 GTi-16V KJS TrackDay 1/4 mili

27-06-2012, 23:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 000 zł     
Użytkownik Edgar_191
numer aukcji: 2395399388
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 3191   
Koniec: 17-06-2012 20:40:18
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Samochód posiadam ponad 2 lata, w tym czasie służył mi do weekendowej zabawy. Bardzo szybki i dobrze prowadzący się model GTi, szybszy od B,H czy nawet K-serii... Sprint do setki na sliku trwa poniżej 6 sekund... Samochód dla osoby, która należycie go wykorzysta. 2 lata temu auto było rozebrane blacharsko i całe pomalowane. Silnik zestrojony jest na ECUMaster Det3, a specyfikacja z grubsza wygląda tak: SILNIK: - 1834cm3 16V --> 4G93 DOHC - splanowana głowica 0,5mm - powiększone i polerowane kanały - skrócone prowadnice zaworowe - odelżone i polerowane zawory - porting głowicy - olej Valvoline Racing 10W60 - świece irydowe NGK - przewody WN NGK - nowy rozrząd, popychacze, wszystkie uszczelki itp. ELEKTRONIKA: - ECU Master DET3 - strojenie LukLam UKLAD DOLOTOWY: - stożek Vision - CAI 77mm - rozwiercony kolektor ssący - rozwiercona przepustnica na 68mm UKLAD WYDECHOWY: - kolektor 4-2-1 OBX Racing, owinięty bandażem termo - rury 2,25" - końcowy komorowy Proex UKŁAD NAPĘDOWY: - przedłużony lewarek zmiany biegów - skrzynia biegów z Protona 418 - lekkie koło zamachowe 4,5kg - sprzęgło Exedy - olej w skrzyni Castrol TAF-XS - felgi Titan Compomotive 14" - 6.8kg / szt. UKŁAD HAMULCOWY: - zdemontowany ABS - 4 x tarcza 258mm OEM - klocki OEM - płyn Motul DOT 5.1 ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY: - sprężyny JOM/Jamex -50mm - amortyzatory gazowe KYB - stabilizator przód i tył - zdemontowane wsp. kierownicy - maglownica JAP 3,3 obrotu - chlapacze JAS WNĘTRZE: - flokowana deska rozdzielcza - kierownica 350mm RalliArt - zegary z EVO III JAP - kubeł BiMarco - full bebecha MOC: - katalog 140KM/167Nm - w zeszłym sezonie shamowane na 148KM/165Nm , obecnie powinno być coś koło 170KM/180Nm MASA: - seria 1047 kg / obecnie 860 kg OSIĄGI : - 1/4 mili najlepsze ET 14,43s ( w zeszłym sezonie przy 148KM i 165Nm ) - 0-100km/h ok.6s Wszelkie informację udzielę pod nr tel: 881 [zasłonięte] 720 Możliwa zamiana na jakieś kombi lub busa Tak jechał przy 148KM : http://www.youtube.com/watch?v=ocimtOmThrI BONUS: http://www.youtube.com/watch?v=u5zrsg91CO4 http://www.youtube.com/watch?v=ZTE8Y6imKAM