MITCH JOEL
SZEŚĆ PIKSELI
ODDALENIA
WYDAWNICTWO HELION
GLIWICE 2010
245 x 175
str.266
stan bdb
Technologia to TY
* Nowe modele biznesowe * Tworzenie sieci kontaktów * Badania i analityka * Marki generowane przez konsumentów * Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam zrozumieć ten nowo powstały świat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyść. Dan Ariely, autor książki Predictably Irrational
Najpierw był rozłam, potem otchłań, a następnie przepaść. Teraz oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie do nawiązania relacji. Mitch zabierze Was na pouczającą, zabawną wycieczkę po tym, co oznaczają internetowe kontakty — z klientami, znajomymi, a nawet konkurentami. Jeśli chcecie być na bieżąco, macie taką szansę. Lepiej się pospieszcie. Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
W dzisiejszym świecie Twittera, Facebooka i całej tej szybkiej komunikacji nawiązanie kontaktu między Twoją firmą a klientami jest niezbędne. Problem polega na tym, że nie pomogą Ci już stare zasady. Dziś przeżycie zależy od umiejętności stworzenia prawdziwej wartości dodanej, wiarygodnego przekonywania i budowania zaufania. Dla każdego, kto chce zrozumieć świat nowych mediów, to jest niezbędny przewodnik. Daniel. H. Pink, autor książki A Whole New Mind
Przedsiębiorczość 2.0
Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób — ja znam kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna CIEBIE. To nośna i mocna hipoteza… Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały ją pożreć, przeżuć i wypluć.
W świecie cyfrowym wszelkie blokujące Twój rozwój stopnie oddalenia między Tobą a Twoimi klientami oraz potencjalnymi klientami zostały powalone na łopatki i zdetronizowane. Internet, serwisy społecznościowe oraz narzędzia nowych mediów sprawiły, że stopnie oddalenia zastąpiły piksele. To zmienia wszystko, co wiemy o prowadzeniu biznesu i o tym, w jaki sposób udostępniać swoje marki, produkty czy usługi społeczności internautów. Wszyscy są ze sobą połączeni. Czas, aby Twoja firma również znalazła się w tej sieci.
* Portale społecznościowe — nowa siedziba Twojej firmy * Tworzenie nośnej i rozpoznawalnej marki osobistej * Reklama internetowa i Twój blog — wady i zalety * Budowanie własnej wiarygodności i zaufania * Bycie stale na bieżąco i kontrolowanie sytuacji * Cyfrowy nomada — twór urządzeń mobilnych
Dyskusja, dzielenie się informacjami i nauka nie kończą się na książce. Zajrzyj na blog i podcast Mitcha Joela "Six pixels of Separation" — znajdziesz tam nowe wiadomości na temat zmieniającego się świata biznesu, mediów, przedsiębiorczości i marketingu: www.twistimage.com/blog.
|