Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MITCH JOEL - SZEŚĆ PIKSELI ODDALENIA

12-05-2014, 21:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik romulus09
numer aukcji: 4148353693
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 12-05-2014 20:48:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MITCH JOEL

 SZEŚĆ PIKSELI

ODDALENIA

WYDAWNICTWO HELION

GLIWICE 2010

245 x 175

str.266

stan bdb

Technologia to TY

* Nowe modele biznesowe
* Tworzenie sieci kontaktów
* Badania i analityka
* Marki generowane przez konsumentów
* Łączenie się internetu i kanałów mobilnych

To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam zrozumieć ten nowo powstały świat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyść. 
Dan Ariely, 
autor książki Predictably Irrational

Najpierw był rozłam, potem otchłań, a następnie przepaść. Teraz oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie do nawiązania relacji. Mitch zabierze Was na pouczającą, zabawną wycieczkę po tym, co oznaczają internetowe kontakty — z klientami, znajomymi, a nawet konkurentami. Jeśli chcecie być na bieżąco, macie taką szansę. Lepiej się pospieszcie. 
Seth Godin, 
autor książki Plemiona 2.0

W dzisiejszym świecie Twittera, Facebooka i całej tej szybkiej komunikacji nawiązanie kontaktu między Twoją firmą a klientami jest niezbędne. Problem polega na tym, że nie pomogą Ci już stare zasady. Dziś przeżycie zależy od umiejętności stworzenia prawdziwej wartości dodanej, wiarygodnego przekonywania i budowania zaufania. Dla każdego, kto chce zrozumieć świat nowych mediów, to jest niezbędny przewodnik. 
Daniel. H. Pink, 
autor książki A Whole New Mind

Przedsiębiorczość 2.0

Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób — ja znam kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna kogoś — kto zna CIEBIE. To nośna i mocna hipoteza… Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały ją pożreć, przeżuć i wypluć.

W świecie cyfrowym wszelkie blokujące Twój rozwój stopnie oddalenia między Tobą a Twoimi klientami oraz potencjalnymi klientami zostały powalone na łopatki i zdetronizowane. Internet, serwisy społecznościowe oraz narzędzia nowych mediów sprawiły, że stopnie oddalenia zastąpiły piksele. To zmienia wszystko, co wiemy o prowadzeniu biznesu i o tym, w jaki sposób udostępniać swoje marki, produkty czy usługi społeczności internautów. Wszyscy są ze sobą połączeni. Czas, aby Twoja firma również znalazła się w tej sieci.

* Portale społecznościowe — nowa siedziba Twojej firmy
* Tworzenie nośnej i rozpoznawalnej marki osobistej
* Reklama internetowa i Twój blog — wady i zalety
* Budowanie własnej wiarygodności i zaufania
* Bycie stale na bieżąco i kontrolowanie sytuacji
* Cyfrowy nomada — twór urządzeń mobilnych

Dyskusja, dzielenie się informacjami i nauka nie kończą się na książce. Zajrzyj na blog i podcast Mitcha Joela "Six pixels of Separation" — znajdziesz tam nowe wiadomości na temat zmieniającego się świata biznesu, mediów, przedsiębiorczości i marketingu: www.twistimage.com/blog.