Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIT BOHATERSKI W PERSPEKTYWIE ANTROPOLOGII FILOZOF

26-06-2014, 12:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.39 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 4279699649
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 3   
Koniec: 26-06-2014 12:26:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art183142
Mit bohaterski w perspektywie antropologii filozoficznej i kulturowej - Łukasz Trzciński [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
autor:
Łukasz Trzciński
rok wydania:
2006
Opis

Autor, filozof i antropolog religii, związany od lat z Uniwersytetem Jagiellońskim, analizuje postać bohatera mitycznego. Przedstawia ją zasadniczo w dwóch perspektywach badawczych: w aspekcie antropologii kulturowej i antropologii filozoficznej. Połączenie tych dwóch ujęć znacznie wzbogaca dotychczasowe opracowania tego zagadnienia i pozwala na wyciągnięcie wniosków przekraczających granice antropologii kulturowej, w kierunku formułowania ogólniejszych stwierdzeń dotyczących ludzkiej natury. Zdaniem autora, bohatera mitycznego można traktować jako wcielenie samego życia, która to kategoria jest szczegółowo rozpatrywana w pierwszej części książki. Charakter bohatera dokładnie odpowiada zakresowi znaczeń wyłaniających się podczas hermeneutyki pojęcia życia, dlatego reprezentuje to, co najbardziej intymne i bliskie człowiekowi, chociaż niejednokrotnie ukazane w swej tajemniczej paradoksalności.
 

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
B5
ilość stron:
212
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]33219
ISBN:
83-[zasłonięte]-2193-0
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.