WITAM
MAM NA SPRZEDAŻ
MITSUBISHI PAJERO CLASSIC
SILNIK 2.5TD 4d56T
MOC 115 KM
PRZEBIEG 212 200
SPROWADZONY DO POLSKI Z NIEMIEC W 2009
JA JESTEM 3 WŁASCICIELEM AUTA
POSIADAM GO OD PRAWE ROKU
SAMOCHOD PRZESZEDŁ WIELE MODYFIKACJI:
-WYMIANA KOMPLETU AMORTYZATORÓW DO LIFTU IRONMAN 2"+
-WYMINAN SPREŻYN NA IRONMAN 2"+
-WYMIANA I MODYFIKACJA AMORTYZATORA SKRETU TEZ IRONMAN
-NOWE ZACISKI HAMULCOWE Z TYŁU
-NOWE KLOCKI HAMULCOWE Z TYŁU
-FELGI STALOWE O NISKIM ET W KOLORZE CZARNY MAT
-OPONY 33" BFGOODRICH MT ( SPORO BIEZNIKA ZOSTAŁO )
- NOWE KONCÓWKI DRĄZKÓW KIEROWNICZYCH 666 + USTAWIENIE ZBIEŻNOŚCI
- NOWE SWIECE ŻAROWE DENSO
-NOWA POMPA WODY
-NOWE PASKI KLINOWE 4SZT.KLIMA,ALTERNATOR 2x,WSPOMAGANIE
-NOWY ROZRZĄD 2 PASKI + 2 ROLKI
-NOWE KÓŁKA ROZRZĄDU NA WALE KORBOWYM, NOWE KLINY
-NOWE KOŁO PASOWE DWUMAWSOWE O WARTOŚCI 900 ZŁ
-FILTR PALIWA,POWIETRZA,OLEJU WYMIENIONE 3 TYS KILOMETRÓW TEMU
-WYMIENIONE OLEJU W MOSTACH,SKRZYNI,REDUKTORZE
-WSZYSTKIE MIEJSCA SUCHE ,NIGDZIE SIE NIE POCI, NA MOSTACH, NA SKRZYNI, NA SIILNIKU SUCHO !
-WYMIENIONE USZCZELNACZE NA WALE KORBOWYM I WALKU ROZRZODU
-OLEJ MOTUL SYNERGIE + 10W/40
- NOWA USZCZELKA POD GLOWICA ORGINAŁ
-WYMIENIONA USZCZELKA POD POKRYWA ZAWORÓW
-NOWE ZAWORY
-NOWE USZCZELNIACZE
-NOWE STOPKI WAŁKA ROZRZADU
-USTAWIONY LUZ ZAWOROWY ZGODNIE Z INSTRUKCJĄ ( CHODZI CICHUTKO )
-KLIMA SPRAWNA CHŁODZI AZ MIŁO
-NOWA SKÓRZANA TAPICERKA BARDZO WYSOKIEJ JAKOSCI
-OBSZYTA SKÓRA KIEROWNICA
-PODGRZEWANE LUSTERKA REGULOWANE ELEKTRYCZNIE
-ELEKTRYCZNE SZYBY
- FOTELE Z REGULACJA DOBICIA
-ABS
-WSPOMAGANIE
-MAM TEZ HAK DO NIEGO
-PROGI Z PAKIETU CALSSIC ZDJETE LEZĄ W GARAZU
-NOWE RADIO SONY
-ODNOWIONE OSŁONY POD SILNIK,REDUKTOR
-NAPED NA TYŁ + DOŁACZANY PRZÓD SKRZYNIA EASY SELECT BLOKUJE NAPED 50:50 PRZOD-TYŁ
-BLOKADA TYLNEGO MOSTU Z KOMPRESOREM
-MAM TEZ NOWE KLOCKI I ZACISKI NA PRZOD MOZE ZDAZE JE ZROBIC PRZED SPRZEDAŻĄ
I WIELE INNYCH RZECZY O KTORYCH ZAPOMNIAŁEM !!!
-WSZYSTKO SPRAWNE , DZIAŁJACE TAK JAK POWINNO !!!!!
SAMOCHOD POD WZGLEDEM MECHANICZNY WE WZOROWYM STANIE TAK SAMO BLACHARSKO
RAMA ZABEZPIECZONA ANTYKOROZYJNIE ,BRAK RDZY
BUDA ZDROWA NIGDZIE NIE ZGNIŁA, DROBNE ODPRYSKI W KILKU MIEJSCACH I KILKA RYS ALE PREZENTUJE SIE NIESAMOWICIE ZADNIEJ KOROZJI NA NADWOZIU. PODŁGI W KABINIE, W BAGAZNIKU, PROGI WSZYSTKO ZDROWE
SAMOCHOD PODNIESIONY O OKOŁO 5"
SPALANIE SREDNIE 10l
MIASTO 11L
W TRASIE DA SIE ZEJSC DO 9l
NIE JEST DEMONEM SZYBKOSCI ALE TO RACZEJ LOGICZNE BO MA 33" KOŁA, V-MAX TO 140KM/H
ALE W TERNIE TO PRAWDZIWA BESTIA, DUZY PRZEŚWIT AGRESYWNY BIEZNIK I MAŁA DŁUGOSC,BLOKADA TYLNEGO MOSTU I BLOKADA 4X4, NAPRAWDE WJEDZIE WSZEDZIE , I TO TEZ GŁOWNY POWOD SPRZEDAZY, POPROSTU NIE MAM W OKOLICY TERENU KTORY BYŁBY DLA NIEGO WYZWANIEM A NIE MAM CZASU NA DALEKIE ESKAPADY, WIEC JEZDZE NIM NA CODZIEN NA CZARNYM, OPONY WCALE SIE TAK SZYBKO NIE ZUŻYWAJĄ ;-) ALE I TAK ICH SZOKDA.
SAMOCHOD NAPRAWDE WART TYCH PIENIEDZY BEZ POROWNANIA Z INNYMI PAJERO 3 BO JEST NA RAMIE A ONE JUZ NIE, PRODUKOWANY ROWNOLEGLE Z PAJERO 3 OD 2000 DO 2003, CZESCI OGOLNO DOSTEPNE I TANIE BO JEST TO POLACZENIE PAJERO 2 I 3.
DUZO ŁADNIEJSZY OD PAJERO 2 I DUZO LEPSZY W TERENIE OD PAJERO 3
PYTANIA
[zasłonięte]@wp.pl
505-[zasłonięte]-195
WIECEJ ZDJEC NA MAIL
TYLKO KONKRETNIE ZAINTERESOWANE OSOBY, NIE SPRZEDAM NIC OSOBNO, NIC NIE ZDEJME Z SAMOCHODU ZEBY BYŁO TANIEJ
ALE CENA OCZYWISCIE DO NEGOCJACJI ;-)
JAK CHCESZ KUPIC NAPEWNO SIE DOGADAMY
SAMOCHOD WYSTAWIONY W DWÓCH KATEGORIACH PAJERO 2 I 3 NIE UZNAJAE OPCJI KUP TERAZ BEZ WCZESNIEJSZEGO OBEJRZENIA POJAZDU