Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mistrzowska edycja zdjęć. Adobe Photoshop CS5/CS5

27-06-2012, 9:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 149 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 2358282613
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 23   
Koniec: 18-06-2012 11:30:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon 10


Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu

KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500



MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210

wka_[zasłonięte]@interia.pl

godziny pracy księgarni

wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo

Zasady aukcji

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)

Dostawa

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Mistrzowska edycja zdjęć. Adobe Photoshop CS5/CS5 PL dla fotografów
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor: Martin Evening
HELION
Stron: 754
Format: 172X245 mm
Zawiera CD-ROM
Oprawa: miękka
Książka w kolorze
CIĘŻAR: 1,93 Kg + opakowanie
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko, co musisz wiedzieć o programie Photoshop CS5!
Jak wybrać sprzęt na potrzeby pracy z Adobe Photoshop?
Jak zarządzać zdjęciami i zapewnić im bezpieczeństwo?
Jak przygotować zapierające dech w piersiach zdjęcia w technice HDR?

Adobe Photoshop CS5 to najnowsza odsłona znanego i cenionego programu, dzięki któremu możesz stworzyć najprawdziwszą ciemnię. Jednak tę ciemnię z taką, którą znasz z lat młodości, łączy tylko nazwa. Reszta jest lepsza. Nieograniczone możliwości eksperymentowania, korygowania i retuszowania fotografii, natychmiast widoczne efekty pracy, łatwość publikowania i dzielenia się osiągnięciami… i znacznie więcej innych atutów ma Twoja cyfrowa ciemnia — marzenie fotografów minionych lat.

Książka, którą trzymasz w rękach, w całości traktuje o najnowszej odsłonie programu Photoshop, oznaczonej symbolem CS5. Po jej przeczytaniu bez problemów będziesz umiał operować narzędziem Camera RAW, profesjonalnie retuszować zdjęcia oraz automatyzować często wykonywane operacje. Spoglądając do spisu treści, przekonasz się, że wiedzy zawartej w tym podręczniku jest zdecydowanie więcej! Dowiesz się, jak dostosować środowisko pracy do swoich potrzeb, korzystać z filtrów, warstw oraz masek. Ponadto będziesz miał możliwość zapoznania się ze sposobami kalibracji sprzętu w celu wiarygodnego odzwierciedlenia barw. Zobaczysz też, jak publikować zdjęcia w sieci, tak aby były one wysokiej jakości, a jednocześnie nie obciążały łącza użytkownika. Nieprzebrane mnóstwo przydatnych informacji znajdziesz w tej cenionej książce, przeznaczonej dla wszystkich osób używających oraz chcących używać Photoshopa w codziennej pracy.
Dostosowanie środowiska pracy oraz interfejsu użytkownika do własnych potrzeb
Narzędzia wypełnienia, rysunkowe oraz edycji obrazu
Zastosowanie grup i warstw
Historia zmian
Obsługiwane formaty plików
Zarządzanie zdjęciami
Wybór sprzętu do pracy z Adobe Photoshop
Kopie bezpieczeństwa obrazów
Przetwarzanie obrazów za pomocą Camera RAW
Korygowanie zdjęć w Camera RAW
Wyostrzanie i redukcja szumów
Jednostki miary
Histogram
Korekta kolorów
Kadrowanie
Praca ze zdjęciami czarno-białymi
Technika HDR
Warstwy, zaznaczenia i maski
Blokowanie warstw
Filtry wykorzystywane w obróbce zdjęć
Zarządzanie kolorami
Drukowanie i publikacja obrazów
Sprawdź, jakie możliwości kryje cyfrowa ciemnia!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPIS TREŚCI
Przedmowa (xix)
Wprowadzenie (xx)
Zawartość książki i CD (xxi)
Podziękowania (xxii)

Rozdział 1. Podstawy Photoshopa (1)
Przegląd zawartości rozdziałów (2)
Jak korzystać z książki? (4)
Instalacja Photoshopa (7)
Interfejs programu (8)
Okna dokumentów w kartach (10)
Zarządzanie oknami dokumentów (12)
Szczegóły okna dokumentu (14)
Opcje powiększenia dynamicznego (14)
Ikony skrótów na pasku tytułowym (tylko Mac OS) (15)
Miarki, linie pomocnicze i siatka (16)
Przyciąganie (17)
Widok Pixel Grid (Siatka pikseli) (17)
Pasek aplikacji (18)
Panele Photoshopa (19)
Układanie i dokowanie paneli (20)
Zapamiętywanie położenia paneli w przestrzeni roboczej (21)
Dostosowywanie opcji w menu (22)
Dostosowywanie skrótów klawiszowych (23)
Przestrzenie robocze dla określonych zadań (24)
Praca na dwóch monitorach (26)
Aplikacja Adobe(tm) Configurator 2 (27)
Panele rozszerzeń (28)
Panel Tools (Narzędzia) Photoshopa CS5 (30)
Pasek Options (Opcje) (32)
Panel Tool Presets (Domyślne ustawienia narzędzia) (32)
Narzędzia zaznaczania (34)
Color Range (Zakres koloru) (36)
Klawisze modyfikujące (38)
Narzędzia malarskie (40)
Szybkie zmiany właściwości pędzla (41)
Modyfikowanie pędzli na ekranie (42)
Panel Brush (Pędzel) (43)
Opcje panelu Brush (Pędzel) (44)
Urządzenia sterujące wrażliwe na nacisk (44)
Ustawienia narzędzia Brush (Pędzel) (45)
Mixer Brush (Pędzel mieszający) (45)
Pędzle ze szczeciny (47)
Narzędzia wypełnienia (48)
Narzędzia rysunkowe (49)
Narzędzia edycji obrazu (50)
Praca z warstwami (52)
Automatyzowanie Photoshopa (53)
Narzędzie Move (Przesunięcie) (54)
Zaznaczanie warstw za pomocą narzędzia Move (Przesunięcie) (54)
Narzędzia nawigacyjne i informacyjne (56)
Flick panning (Przesuwanie przez strzepnięcie) (57)
Widok z lotu ptaka (57)
Narzędzie Rotate View (Obróć widok) (58)
Narzędzie Notes (Notatki) (59)
Tryby widoku ekranu (60)
Okno Preset Manager (Menedżer ustawień domyślnych) (61)
Historia (62)
Panel History (Historia) (62)
Ustawienia historii a zużycie pamięci (63)
History Brush (Pędzel historii) (65)
Użycie historii a cofanie (65)
Migawki (66)
Historia nieliniowa (67)
Gdy nie można otworzyć plików (68)
Zapisuj często (69)
Zapisywanie obrazów za pomocą polecenia Save As... (Zapisz jako...) (70)
Formaty plików (71)
Własny format plików Photoshopa (71)
Inteligentne pliki PSD (71)
PSB (format dużych dokumentów) (72)
TIFF (72)
Pixel Order (Kolejność pikseli) (73)
Byte Order (Kolejność bajtów) (74)
Save Image Pyramid (Zapisz piramidkę obrazków) (74)
Opcje kompresji obrazów TIFF (74)
Spłaszczone pliki TIFF (74)
Photoshop PDF (75)
Ochrona plików PDF (75)
Adobe Bridge CS5 (76)
Interfejs Bridge (78)
Własne przestrzenie robocze w Bridge (79)
Pokazy slajdów (79)
Mini Bridge (81)
Otwieranie plików z Bridge (82)
Otwieranie fotografii z Bridge w Camera Raw (82)
Co nowego w Camera Raw 6.0? (83)
Ukryte przesłanie (84)

Rozdział 2. Konfigurowanie Photoshopa (85)
Czego będziesz potrzebował? (86)
Mackintosh (86)
Windows (86)
Idealne miejsce pracy przy komputerze (87)
Wybór monitora (88)
Monitory o szerokim zakresie dynamiki (89)
Karty wideo (89)
Kalibracja i profilowanie monitora (90)
Sprzęt służący do kalibracji (90)
Proces kalibracji i profilowania (92)
Punkt bieli (92)
Współczynnik gamma (93)
Luminancja (94)
Kalibracja urządzenia i pomiary (94)
Proces profilowania (94)
Czy chcesz uzyskać dobre kolory, czy tylko wystarczające? (96)
Ustawienia zarządzania kolorami (97)
Synchronizowanie ustawień kolorów (98)
Dodatki (99)
Tworzenie kopii bezpieczeństwa obrazów (99)
Preferencje Photoshopa (100)
General (Ogólne) (101)
Interface (Interfejs) (103)
File Handling (Obsługa plików) (105)
File Compatibility (Zgodność pliku) (106)
Preferencje Camera Raw (106)
Opcje TIFF i PSD (108)
Lista ostatnich plików (109)
Performance (Wydajność) (109)
Memory Usage (Zużycie pamięci) (110)
Ograniczenia pamięci RAM w systemach 32- i 64-bitowych (111)
History & Cache (Historia i bufor) (112)
Dyski magazynujące (113)
Wydajność dysków magazynujących (114)
Złącza interfejsu (115)
Szybkość obrotów dysków twardych (115)
Systemy RAID (116)
RAID 0 (łączenie) (116)
RAID 1 (powielanie) (116)
Wewnętrzna macierz RAID (117)
Zewnętrzna macierz RAID (117)
Ustawienia GPU (118)
Cursors (Kursory) (118)
Transparency & Gamut (Przezroczystość i gamut) (119)
Gamut Warning (Alarm przestrzeni kolorów) (120)
Units & Rulers (Jednostki i miarki) (121)
Guides, Grid & Slices (Linie pomocnicze, Siatka i Plasterki) (122)
Plug-ins (Wtyczki) (123)
Type (Tekst) (124)

Rozdział 3. Przetwarzanie obrazów za pomocą Camera Raw (125)
Zalety Camera Raw (126)
Nowy porządek pracy Camera Raw (126)
Czy kolejność ma znaczenie? (128)
Utrwalanie w formacie RAW (128)
Utrwalanie w formacie JPEG (129)
Edytowanie plików JPEG i TIFF w Camera Raw (129)
Alternatywne edytory RAW (130)
Podstawowy porządek pracy w Camera Raw i Photoshopie (130)
Porządek pracy w zestawie Lightroom - Photoshop (131)
Obsługa Camera Raw (136)
Zgodność formatu DNG (136)
Przenoszenie obrazów RAW do Photoshopa (137)
Pobieranie obrazów (137)
Importowanie obrazów za pomocą Photo Downloader (138)
Importowanie plików z przyłączonego aparatu (143)
Fotografowanie za pomocą przyłączonego aparatu z wykorzystaniem Canon EOS Utility (144)
Importowanie obrazów za pośrednictwem innych programów (147)
Importowanie za pomocą programu Lightroom (148)
Importowanie obrazów za pomocą programu Lightroom 3 (149)
Podstawowa edycja obrazów za pomocą Camera Raw (152)
Praca z Bridge i Camera Raw (152)
Otwieranie pojedynczych plików (154)
Tryb pełnoekranowy (156)
Otwieranie wielu plików (156)
Otwieranie plików RAW jako obiektów inteligentnych (158)
Zapisywanie fotografii z poziomu Camera Raw (162)
Histogram (163)
Przeglądanie obrazów za pomocą Camera Raw (164)
Preferencje Camera Raw (166)
Automatyczne dopasowania tonalne (167)
Ustawienia domyślne dla poszczególnych typów aparatów (167)
Rozmiar bufora Camera Raw (169)
Obsługa plików DNG (169)
Udostępnianie metadanych XMP (170)
Otwieranie plików TIFF i JPEG (170)
Wersje procesu (171)
Kadrowanie i prostowanie za pomocą Camera Raw (171)
Jak kadrować i prostować? (172)
Kontrolki w panelu Basic (Podstawowe) (174)
White Balance (Balans bieli) (174)
Używanie narzędzia White Balance (Balans bieli) (175)
Kontrolki korekty tonalnej (176)
Exposure (Ekspozycja) (176)
Recovery (Odtwarzanie) (176)
Blacks (Czarne) (176)
Fill Light (Światło wypełnienia) (177)
Sugerowana kolejność zastosowania podstawowych dopasowań (177)
Podstawowa procedura dopasowania obrazu (178)
Zachowywanie szczegółów świateł (180)
Kiedy przycinać światła? (182)
Jak przycinać cienie? (183)
Poziomy cieni po konwersji (184)
Ekspozycja cyfrowa (186)
Brightness (Jasność) (188)
Contrast (Kontrast) (190)
Clarity (Przejrzystość) (191)
Przejrzystość ujemna (192)
Vibrance (Jaskrawość) i Saturation (Nasycenie) (194)
Panel Tone Curve (Krzywa tonalna) (196)
Korygowanie obrazu o wysokim kontraście (198)
Panel HSL/Grayscale (HSL/Skala szarości) (200)
Przywracanie kolorów spoza przestrzeni kolorów (201)
Dopasowywanie barwy i nasycenia (202)
Panel Lens Corrections (Korekcja obiektywu) (204)
Defringe (Usuń otoczkę) (205)
Kontrolka Lens Vignetting (Winietowanie obiektywu) (206)
Panel Effects (Efekty) (208)
Kontrolka Post Crop Vignetting (Winietowanie po kadrowaniu) (208)
Opcje menu Style (Styl warstwy) kontrolki Post Crop Vignetting (Winietowanie po kadrowaniu) (210)
Suwak Highlights (Światła) (212)
Dodawanie efektów za pomocą suwaków Grain (Ziarno) (214)
Panel Camera Calibration (Kalibracja aparatu) (216)
Nowe profile w Camera Raw (216)
Gotowe profile "najlepszego wyglądu" w aparatach (217)
Profile własne aparatów (218)
DNG Profile Editor (220)
Narzędzie Spot Removal (Redukcja punktów) (224)
Zsynchronizowany retusz punktowy w Camera Raw (225)
Narzędzie Red Eye Removal (Usuwanie efektu czerwonych oczu) (226)
Dopasowania miejscowe (227)
Adjustment Brush (Pędzel korekty) (227)
Początkowe opcje narzędzia Adjustment Brush (Pędzel korekty) (228)
Ustawienia pędzla (228)
Dodawanie nowego efektu pędzla (229)
Edytowanie dopasowań wykonanych pędzlem (230)
Podgląd obszarów pociągnięć pędzla (230)
Maskowanie automatyczne (232)
Ręczne kolorowanie w trybie Color (Kolor) (234)
Narzędzie Graduated Filter (Stopniowy filtr) (236)
Gradienty ustawione pod innym kątem (239)
Dodawanie przejrzystości i kontrastu (239)
Menu ustawień Camera Raw (241)
Eksportowanie ustawień do XMP (242)
Update DNG Previews (Uaktualnij podglądy DNG) (242)
Load Settings... (Wczytaj ustawienia...) i Save Settings... (Zapisz ustawienia...) (243)
Ustawienia domyślne Camera Raw (243)
Panel Presets (Ustawienia domyślne) (243)
Zapisywanie i stosowanie predefiniowanych zestawów ustawień (244)
Kopiowanie i synchronizowanie ustawień (245)
Praca z migawkami (246)
Format plików DNG (248)
Rozwiązanie - format DNG (248)
Zgodność formatu DNG (249)
DNG Converter (250)

Rozdział 4. Wyostrzanie i redukcja szumu (251)
Kiedy wyostrzać? (252)
Wyostrzanie jednokrotne (252)
Wyostrzanie wstępne (po utrwaleniu) (252)
Wyostrzanie wstępne skanowanych obrazów (253)
Wersje procesu (254)
Poprawki wyostrzania w Camera Raw (254)
Przykład wyostrzania obrazu (257)
Panel Detail (Szczegół) (257)
Domyślne ustawienia wyostrzania (258)
Działanie suwaków wyostrzających (258)
Suwak Amount (Ilość) (259)
Suwak Radius (Promień) (260)
Kontrolki tłumienia (261)
Suwak Detail (Szczegół) (261)
Interpretowanie podglądów w skali szarości (263)
Podgląd w skali szarości suwaków Radius (Promień) i Detail (Szczegół) (263)
Suwak Masking (Maskowanie) (264)
Przykład zastosowania suwaka Masking (Maskowanie) (265)
Przykłady wyostrzania konkretnych typów obrazów (266)
Wyostrzanie portretów (266)
Wyostrzanie krajobrazów (267)
Wyostrzanie obrazu zawierającego drobne szczegóły (268)
Zapisywanie ustawień wyostrzania jako ustawień predefiniowanych (269)
Wyostrzanie wstępne - podsumowanie (270)
Wyostrzanie selektywne w Camera Raw (271)
Wyostrzanie ujemne (271)
Rozszerzanie zakresu wyostrzania (271)
Usuwanie szumu w Camera Raw (274)
Suwaki redukcji szumu w panelu Detail (Szczegół) (274)
Wyostrzanie miejscowe w Photoshopie (278)
Filtr Smart Sharpen (Inteligentne wyostrzanie) (278)
Tryb Basic (Podstawowe) filtra Smart Sharpen (Inteligentne wyostrzanie) (278)
Filtr Smart Sharpen (Inteligentne wyostrzanie) w trybie Advanced (Zaawansowane) (280)
Usuwanie rozmycia ruchu (281)
Tworzenie pędzla głębi ostrości (282)
Usuwanie szumu w Photoshopie (285)
Oprogramowanie służące do redukcji szumu autorstwa innych firm (285)
Filtr Reduce Noise (Redukcja szumu) (286)
Zaawansowany tryb redukcji szumu (287)
Usuwanie szumu JPEG (288)
Zapisywanie ustawień filtra Reduce Noise (Redukcja szumu) (288)

Rozdział 5. Podstawy edycji obrazów (289)
Piksele kontra wektory (290)
Photoshop jako program grafiki wektorowej (291)
Terminologia (291)
ppi (ang. pixels per inch - piksele na cal) (291)
lpi (ang. lines per inch - linie na cal) (291)
dpi (ang. dots per inch - punkty na cal) (292)
Rozdzielczość drukarek biurkowych (292)
Wybieranie właściwej rozdzielczości wydruku (293)
Optymalna liczba pikseli (293)
Kilka uwag o reprografii (294)
Relacja między ppi a lpi (295)
Ale my zawsze używamy rozdzielczości 300 ppi! (296)
Tworzenie nowego dokumentu (297)
Zmiana rozmiaru obrazu (298)
Interpolacja obrazów (299)
Nearest Neighbor (Najbliższy sąsiad) (299)
Bilinear (Dwuliniowa) (299)
Bicubic (Dwusześcienna) (299)
Zaawansowane metody interpolacji dwusześciennej (300)
Bicubic Smoother [Dwusześcienna (wygładzanie)] (300)
Bicubic Sharper [Dwusześcienna (wyostrzanie)] (300)
Interpolacja stopniowa (300)
Podstawy edycji obrazów rastrowych (302)
Histogram obrazu (302)
Podstawowa edycja obrazu za pomocą dopasowania Levels (Poziomy) i histogramu (305)
Głębia bitowa (306)
Edycja obrazu w trybie 8-bitowym a 16-bitowym (307)
Porównanie edycji w trybie 8-bitowym i 16-bitowym (308)
16 bitów a wybór przestrzeni kolorów (309)
Przestrzeń edycji RGB i wybór przestrzeni kolorów (310)
Bezpośrednie dopasowania obrazu (312)
Warstwy dopasowania i panel Adjustments (Dopasowania) (312)
Procedura dodawania warstw dopasowań (313)
Używanie pól panelu Adjustments (Dopasowania) (313)
Kontrolki w panelu Adjustments (Dopasowania) (315)
Dopasowanie Levels (Poziomy) (316)
Analizowanie histogramu (316)
Użycie poziomów do poprawy kontrastu (318)
Warstwy dopasowania krzywych (320)
Edycja krzywych na obrazie (322)
Dopasowanie za pomocą okna Curves (Krzywe) (324)
Zapisywanie i wczytywanie krzywych (324)
Używanie krzywych zamiast poziomów (326)
Dopasowywanie poziomów wyjściowych (326)
Użycie okna dialogowego Curves (Krzywe) do poprawy kontrastu (328)
Luminancja i nasycenie za pomocą krzywych (328)
Tryby mieszania Luminosity (Jasność) i Color (Kolor) (330)
Ustawienia krzywych (332)
Blokowanie części krzywej (334)
Tworzenie krzywej podwójnego kontrastu (335)
Brightness/Contrast (Jasność/Kontrast) (336)
Korekta szczegółów cieni i świateł (338)
Amount (Wartość) (338)
Tonal Width (Szerokość tonalna) (338)
Radius (Promień) (338)
Color Correction (Korekcja kolorów) (341)
Midtone Contrast (Kontrast półcieni) (341)
Korekta koloru (342)
Podstawowy balans kolorów za pomocą okna dialogowego Levels (Poziomy) (343)
Dopasowania automatyczne (344)
Korekta kolorów za pomocą okien Levels (Poziomy) lub Curves (Krzywe) (346)
Precyzyjna korekta kolorów za pomocą okna dialogowego Curves (Krzywe) (348)
Hue/Saturation (Barwa/Nasycenie) (352)
Vibrance (Jaskrawość) (355)
Photo Filter (Filtr fotograficzny) (356)
Kilka warstw dopasowania (357)
Maski warstw dopasowania (358)
Kontrolki w panelu Masks (Maski) (358)
Edytowanie maski za pomocą panelu Masks (Maski) (360)
Maskowanie warstwy dopasowania za pomocą Color Range (Zakres koloru) (362)
Dopasowania z użyciem trybów mieszania (364)
Kadrowanie (366)
Kadrowanie oparte na zaznaczeniach (368)
Kadrowanie perspektywy (369)
Obracanie obrazów (370)
Rozmiar obszaru roboczego (371)
Skalowanie z uwzględnieniem zawartości (372)
Jak chronić kolory skóry (374)
Jak usuwać obiekty ze sceny (375)
"Duże" obrazy (376)

Rozdział 6. Czerń i biel (377)
Konwertowanie kolorów na czerń i biel (378)
Konwersja na czerń i biel - wersja najprostsza (378)
Lepsze konwersje na czerń i biel (378)
Ustawienia predefiniowane dopasowania Black & White (Czarno-biały) (381)
Barwienie rozdzielone za pomocą Color Balance (Balans kolorów) (382)
Barwienie rozdzielone za pomocą dopasowania Curves (Krzywe) (384)
Konwersja na czerń i biel w Camera Raw (386)
Zalety i wady wykorzystania Camera Raw (387)
Panel Split Toning (Rozdziel tonowanie) w Camera Raw (388)
Barwienie rozdzielone za pomocą Camera Raw (389)
Drukowanie obrazów czarno-białych (390)

Rozdział 7. Poszerzanie zakresu dynamicznego (391)
Wielokrotne konwersje surowych zdjęć (392)
Skrypt Place-A-Matic (395)
Tworzenie obrazów o szerokim zakresie dynamicznym (396)
Podstawy techniczne HDR (396)
Super CCD Fuji (397)
Podejścia alternatywne (398)
Bracketing (398)
Wyświetlanie kolorów wielobitowych (399)
Uchwycenie całej rozpiętości tonalnej widoku (400)
Robienie zdjęć HDR - porady (401)
Formaty plików HDR (402)
Jak oszukać Merge to HDR Pro (Scal do HDR Pro) (402)
Merge to HDR Pro (Scal do HDR Pro) (404)
Mapowanie tonów w obrazach HDR (406)
Local Adaptation (Adaptacja lokalna) (406)
Usuwanie przytłumień (408)
Jak uniknąć "stylu HDR" (408)
Ręczne mapowanie tonów (414)

Rozdział 8. Retuszowanie obrazu (415)
Podstawowe metody klonowania (416)
Clone Stamp (Stempel) (416)
Ustawienia narzędzia Clone Stamp (Stempel) (416)
Healing Brush (Pędzel korygujący) (418)
Wybór odpowiedniego trybu wyrównania (420)
Panel Clone Source (Powiel źródło) i nakładki (420)
Powielanie do góry nogami (422)
Lepsze krawędzie pędzla korygującego (424)
Spot Healing Brush (Punktowy pędzel korygujący) (426)
Opcje próbkowania stempla i pędzli korygujących (427)
Patch (Łatka) (428)
Korekcja punktowa w trybie Content-Aware (Uwzględnianie zawartości) (430)
Wypełnienie z uwzględnieniem zawartości (432)
Technika z wykorzystaniem narzędzia History Brush (Pędzel historii) (434)
Kalibracja z użyciem flatfieldów (436)
Retusz portretów (438)
Retusz glamour (440)
Liquify (Skraplanie) (442)
Ustawienia narzędzi filtra Liquify (Skraplanie) (444)
Rekonstrukcja (444)
Mask Options (Opcje maski) (445)
View Options (Opcje widoku) (446)
Zapisywanie siatki (446)
Wyrównywanie grzywki filtrem Liquify (Skraplanie) (448)

Rozdział 9. Warstwy, zaznaczenia i maski (451)
Zaznaczenia i kanały (452)
Zaznaczenia (452)
Tryb szybkiej maski (454)
Tworzenie zaznaczenia (455)
Modyfikowanie zaznaczeń (456)
Kanały alfa (456)
Dodawanie obszarów do zaznaczenia (457)
Zaznaczenia, kanały alfa i maski (459)
Wygładzanie (460)
Wtapianie (460)
Warstwy (461)
Podstawy korzystania z warstw (461)
Warstwy obrazu (461)
Warstwy kształtu (462)
Warstwy tekstowe (462)
Warstwy dopasowania (462)
Ustawienia panelu Layers (Warstwy) (463)
Style warstw (465)
Nakładanie masek warstwowych (465)
Podgląd maski (466)
Usuwanie maski warstwy (466)
Nakładanie pustej maski warstwy obrazu (466)
Tworzenie maski warstwy z przezroczystości (468)
Panel Masks (Maski) (470)
Funkcja Refine Edge (Popraw krawędź) (471)
Sekcja View Mode (Tryby wyświetlania) (473)
Sekcja Edge Detection (Wykrywanie krawędzi) (473)
Sekcja Adjust Edge (Dopasuj krawędź) (474)
Sekcja Output (Wyjście) (475)
Praca z narzędziem szybkiego zaznaczania (476)
Stosowanie szybkiego zaznaczania z funkcją Refine Edge (Popraw krawędź) (478)
Maskowanie z użyciem funkcji Color Range (Zakres kolorów) (484)
Tryby mieszania warstw (488)
Ustawienia Advanced Blending (Mieszanie zaawansowane) (494)
Opcje odcinania (494)
Mieszanie efektów wewnętrznych (494)
Tworzenie zdjęć panoramicznych funkcją Photomerge (496)
Mieszanie głębi ostrości (498)
Praca z wieloma warstwami (500)
Oznaczanie kolorami (500)
Zarządzanie grupami warstw (500)
Kompatybilność zagnieżdżonych grup warstw (501)
Zarządzanie warstwami w grupie (502)
Maski przycinające (503)
Sposoby tworzenia masek przycinających (503)
Maskowanie warstw w grupie (504)
Warstwy przycinające i dopasowania (504)
Łączenie warstw (506)
Zaznaczanie wszystkich warstw (506)
Zaznaczanie warstw narzędziem Move (Przesunięcie) (507)
Łączenie masek warstw (508)
Blokowanie warstw (509)
Lock Transparent Pixels (Zablokuj przezroczyste piksele) (509)
Lock Image Pixels (Zablokuj piksele) (509)
Lock Layer Position (Zablokuj położenie) (509)
Lock All (Zablokuj wszystkie) (509)
Polecenia Transform (Przekształć) (510)
Powtarzanie przekształceń (512)
Przekształcenia numeryczne (512)
Przekształcanie zaznaczeń i ścieżek (513)
Przekształcenia i wyrównywanie (514)
Tworzenie efektu kalejdoskopowego poleceniami przekształceń (515)
Wypaczenia (518)
Puppet Warp (Wypaczenie marionetkowe) (520)
Obrót punktu (521)
Głębokość punktu (522)
Zaznaczanie wielu punktów (522)
Obiekty inteligentne (522)
Przeciąganie i umieszczanie dokumentów na warstwach (526)
Obiekty inteligentne (528)
Ścieżki (532)
Tryby ścieżek (533)
Rysowanie ścieżek (533)
Jak rysować narzędziem Pen (Pióro) (533)
Skróty narzędzia Pen (Pióro) (535)
Tryb Rubber Band (Stempel) (535)
Maski wektorowe (536)
Wydzielanie obiektu z tła (537)

Rozdział 10. Filtry niezbędne przy obróbce zdjęć (539)
Niezbędne filtry (540)
Filtry 16-bitowe (540)
Filtry rozmycia (540)
Radial Blur (Rozmycie promieniste) i opcja Spin (Obrót) (540)
Average Blur (Średnia) (542)
Gaussian Blur (Rozmycie gaussowskie) (542)
Motion Blur (Poruszenie) (542)
Surface Blur (Rozmycie powierzchniowe) (545)
Box Blur (Rozmycie polowe) (545)
Shape Blur (Rozmycie kształtu) (545)
Lens Blur (Rozmycie soczewkowe) (546)
Ustawianie głębi ostrości (546)
Nakładanie rozmycia soczewkowego na złożone obrazy (548)
Inteligentne filtry (550)
Nakładanie inteligentnych filtrów na zwykłe warstwy (551)
Tworzenie postrzępionych krawędzi poleceniem Refine Edge (Popraw krawędź) (556)
Korekcje obiektywu (558)
Niestandardowe korekcje obiektywu (558)
Wybór najlepszego profilu (562)
Adobe Lens Profile Creator (563)
Interpolacja profilów obiektywów (563)
Profile korekty obiektywu i automatyczne wyrównywanie (563)
Filter Gallery (Galeria filtrów) (566)

Rozdział 11. Zarządzanie plikami graficznymi (567)
Bridge (568)
Konfiguracja ustawień General (Ogólne) (568)
Uruchamianie Bridge (570)
Obracanie miniaturek i podglądu (570)
Zarządzanie zawartością Bridge (572)
Dostosowywanie paneli i obszaru zawartości (574)
Przykładowe przestrzenie robocze Bridge (576)
Praca z wieloma oknami (578)
Funkcja Slideshow (Pokaz slajdów) (579)
Ustawienia miniaturek (580)
Zarządzanie buforem (581)
Pozostałe preferencje (583)
Podgląd pojedynczym kliknięciem (584)
Usuwanie zawartości (584)
Tworzenie stosów (584)
Automatyczne tworzenie stosów (586)
Panele Bridge (588)
Panel Folders (Foldery) (588)
Panel Favorites (Ulubione) (588)
Panel Preview (Podgląd) (589)
Tryb recenzji (590)
Zarządzanie obrazami w Bridge (591)
Oceny i etykiety (592)
Sortowanie obrazów w Bridge (594)
Panel Filter (Filtr) (594)
Panel Metadata (Metadane) (596)
Metadane obrazu (597)
Metadane w oknie File Info (Informacje o pliku) (597)
Rozszerzenia IPTC (598)
Inne rodzaje metadanych (600)
Przyszłe zastosowania metadanych (602)
Edycja dziennika historii (603)
Ukryte metadane (603)
Słowa kluczowe (604)
Panel Keywords (Słowa kluczowe) (605)
Wyszukiwanie obrazów (606)
Panel Collections (Kolekcje) (608)
Kolekcje inteligentne (609)
Publikacja w internecie i w formacie PDF (610)
Publikacja w internecie (611)
Style galerii (612)
Ustawienia galerii (612)
Ustawienia wyjścia (616)
Publikacja w formacie PDF (617)
Panele w trybie PDF (618)
Opcje wyjścia PDF (619)
Automatyzacja Bridge (620)
Zmiana nazw plików (621)
Nazewnictwo plików (622)
Cofanie seryjnej zmiany nazw (622)
Stosowanie ustawień Camera Raw (622)
Mini Bridge (623)
Interfejs Mini Bridge (623)
Opcje widoku (624)
Menu Filter (Filtruj) i Sort (Sortuj) (628)
Moduły Navigator (Nawigacja) i Preview (Podgląd) (628)
Wyszukiwanie obrazów (630)

Rozdział 12. Zarządzanie kolorami (631)
Konieczność zarządzania kolorami (632)
Jak było dotychczas (632)
Urządzenia RGB (634)
Dlaczego nie wszystkie przestrzenie RGB są takie same? (635)
Uniwersalność RGB (635)
Zarządzanie kolorem zorientowane na wyjście (636)
Profilowane zarządzanie kolorami (637)
Moduły zarządzania kolorami (638)
Przestrzeń PCS (638)
Wybieranie przestrzeni roboczej RGB (640)
Apple RGB (640)
sRGB IEC61966-2.1 (640)
ColorMatch RGB (641)
Adobe RGB (1998) (641)
ProPhoto RGB (641)
Profilowanie monitora (642)
Kalibracja i profilowanie (643)
Profilowanie wejścia (644)
Profilowanie wyjścia (645)
Interfejs zarządzania kolorami w Photoshopie (647)
Ustawienia kolorów (647)
Zasady zarządzania kolorami (648)
Zachowywanie osadzonego profilu (648)
Niedopasowania profilów i brakujące profile (649)
Konwersja na przestrzeń roboczą (649)
Wyłącz zarządzanie kolorami (650)
Konwersje profilów (651)
Konwertuj do profilu (652)
Przydziel profil (653)
Niezgodność profilów (654)
Zapisywanie ustawień kolorów (656)
Ograniczanie ryzyka wystąpienia błędu (657)
Praca w skali szarości (659)
Zaawansowane ustawienia kolorów (661)
Opcje konwersji (662)
Opcja Use Black Point Compensation (Użyj kompensacji punktu czerni) (662)
Opcja Use Dither (Użyj roztrząsania) dla obrazów 8-bitowych (662)
Opcja Blend RGB Colors Using Gamma (Mieszaj kolory RGB, używając Gamma) (663)
Dopasowywanie współczynnika gamma RGB i przestrzeni roboczej (664)
RGB na CMYK (665)
Konfiguracja CMYK (665)
Tworzenie własnych ustawień CMYK (665)
Kolory farb (666)
Przyrost punktu rastrowego (667)
Zastępowanie składnika szarego (GCR) (668)
Opcja Black Generation (Generowanie czerni) (668)
Dodawanie podkoloru (UCA) (669)
Usuwanie podkoloru (UCR) (669)
Wybieranie odpowiedniej przestrzeni roboczej RGB (669)
Metody konwersji (670)
Perceptual (Percepcyjna) (670)
Saturation (Nasycona) (670)
Relative Colorimetric (Relatywna kolorymetryczna) (671)
Absolute Colorimetric (Absolutna kolorymetryczna) (671)
Szczegółowe dopasowywanie punktów końcowych CMYK (674)
CMYK na CMYK (676)
Lab Color (676)
Panel Info (Informacje) (677)
Upraszczając (678)

Rozdział 13. Drukowanie (679)
Wyostrzanie wydruku (680)
Oceniaj wydruk, nie podgląd (681)
Technika wyostrzania krawędzi filtrem High Pass (Górnoprzepustowy) (681)
Obejrzyj próbę przed drukowaniem (684)
Drukowanie (686)
Okno Print (Drukuj) (687)
Wybór drukarki i skalowanie wydruku (688)
Ustawienia wyjścia (689)
Zarządzanie kolorami (690)
Ustawienia próby w oknie Print (Drukuj) (693)
Wydruk próbny czy wzorcowy? (693)
Konfiguracja ustawień druku na macintoshu i PC (694)
Zapisywanie ustawień druku (696)
Drukowanie w skryptach (696)
Centrowanie drukowanych obrazów (697)
Własne profile drukarek (698)

Rozdział 14. Przygotowywanie do publikacji w internecie (699)
Przesyłanie obrazów w internecie (700)
Załączniki do e-maili (700)
Przesyłanie na serwer (700)
Oprogramowanie FTP (701)
Formaty plików wykorzystywane w internecie (703)
JPEG (703)
Wybieranie właściwego rodzaju kompresji (706)
Kompresja TIFF do transferu przez FTP (707)
GIF (708)
PNG (Portable Network Graphics) (708)
Save for Web & Devices (Zapisz dla Internetu i urządzeń) (709)
Podgląd w przeglądarce (710)
Optymalizacja ustawień obrazu (710)
Ustawienia zapisu (711)
Zapisywanie w formacie GIF dla internetu (712)
Eksport Zoomify(tm) (714)

Rozdział 15. Automatyzacja Photoshopa (715)
Praca z operacjami (716)
Odtwarzanie operacji (716)
Nagrywanie operacji (717)
Rozwiązywanie problemów z operacjami (719)
Ograniczenia obowiązujące przy nagrywaniu operacji (720)
Operacje rejestrują jedynie zmienione ustawienia (720)
Tła i głębia bitowa (720)
Wskazówki dotyczące nagrywania operacji (721)
Wstawianie elementów menu (721)
Wsadowe przetwarzanie operacji (722)
Tworzenie dropletu (724)
Image Processor (Procesor obrazów) (725)
Pisanie skryptów (726)
Script Events Manager (Menedżer skryptów) (726)
Zautomatyzowane dodatki (727)
Crop and Straighten Photos (Kadrowanie i prostowanie zdjęć) (727)
Fit Image (Zmieść obraz) (727)

Skorowidz (728)
Na dołączonej płycie znajdziesz pliki niezbędne do wykonania opisywanych w książce ćwiczeń wraz z trzema dodatkowymi rozdziałami.