Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mistrz sprzedaży + Arcymistrz sprzedaży Bednarski

27-08-2014, 19:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 88 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4465243052
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 27-08-2014 18:21:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Mistrz sprzedaży
Bednarski Arkadiusz
 Wydawnictwo: Helion

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3856-7
 Format: 14.0x21.0cm
 Liczba stron: 328
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2, 2012 r.

 Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
 Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
 Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży

 Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień
 James Madison

Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!

Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.

Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.

Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!

 Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
 Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
 Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
 Współpraca z trudnymi klientami.
 Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.

 

Arcymistrz sprzedaży
Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą

 Bednarski Arkadiusz
 Wydawnictwo: Helion ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3857-4
 Format: 14.0x21.0cm
 Liczba stron: 232
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2, 2013 r.

 Sprzedawca w dążeniu do ideału.

Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.
Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.
Wybitni handlowcy… nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!

Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie — sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!

Idźcie zatem i sprzedawajcie!

 okładka