Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MISKA OLEJOWA STALOWA NAVARA D22 CABSTAR DO 2005R

07-06-2014, 12:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik syra00
numer aukcji: 4270971189
Miejscowość Kazimierz Dolny
Wyświetleń: 1   
Koniec: 07-06-2014 12:00:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MISKA OLEJU STALOWA DO NISSANA NAVARA D22 YD25, PATHFINDERA CABSTARA DO 2005ROKU CENA 100ZŁ

 

POSIADAMY PRAWIE WSZYSTKIE CZĘŚCI DO TEGO TYPU SILNIKA YD25 NOWE I UŻYWANE W BARDZO DOBRYCH CENACH

 

OBSŁUGUJEMY SERWISY, SKLEPY - ZAGRANICA


SŁUŻYMY PORADĄ


Uwaga!!! Przy montażu napinaczy-szczególnie górnego-wymagana jest higiena-czystość procesu technologicznego; nadmiar silikonu uszczelkowego zapycha kanały napinacza (średnica jak u szpilki).

Po naprawie lub wymianie głowicy, w montażu zwrócić uwagę na czystość. Otwór między głowicą a obudową rozrządu jest newralgicznym punktem, często przez mechaników zanieczyszczony silikonem podczas montażu. Opiłki i brud w oleju są najczęstszą przyczyną uszkodzeń napinaczy.

Po 2009 producent przy górnym napinaczu zaczął stosować podkładkę-uszczelkę by ograniczyć ciśnienie oleju w napinaczu co w poprzednich modelach powodowało nadmierne rozciąganie łańcucha i urywanie prowadnicy naprzeciw napinacza. Na rynku z moich obserwacji nikt nie oferuje podkładki-uszczelki/ dławika a jest to rozwiązanie konieczne.Po 2009r nastąpiła również zmiana polegajaca na zastosowaniu 1,2mm stalowej podkładki dystansowej między pompą paliwa a kołem zębatym dużym, która znacznie poprawiła wyosiowanie tryba zębatego z vacuum pompy z dużym trybem pompy paliwa. W starszych modelach brak zastosowania wspomnianej podkładki skutkuje uszkadzaniem zewnętrznych zakończeń sworzni łańcucha- stopniowa ich degradacja czego następstwem jest rozpad dolnego zespołu rozrządu

Również niedostateczne ciśnienie oleju w obrębie układu smarowania skutkuje brakiem efektywnej pracy napinacza.

Przyczyny:słaba sprężyna wewnątrz napinacza

-brak prawidłowej synchronizacji pracy między napinaczem a zaworem ciśnieniowym nadmiaru oleju

-panewki korbowodowe na czwartym korbowodzie ulegają uszkodzeniu wskutek niedostatecznej ilości oleju-między  górną panewką korbowodową a wałem następuje powolna destrukcja panewki bombardowania olejem-powietrzem;przyczyny:nieszczelność w obrębie magistrali olejowej (smoka,miski, pompy,symeringu); jeśli nawet pompa prawidłowo działa i generuje odpowiednie ciśnienie to powyższe nieszczelności powodują spadek ciśnienia oleju i stopniowo olej i powietrze grawerują panewki, a za tym idzie napinacz nieprawidłowo działa na ślizg napinający. Niewydajna pompa oleju, co jest w tym modelu częste, bo sam sprzedałem kilkanaście tych pomp skutkuje niewystarczającym schładzaniem tłoka-skutek:puchnięcie, zacieranie często urywanie wału (a po szlifie jest to regułą) sam mam kilkanaście takich złomów.

W momencie wymiany rozrządu przed montażem usuń powyższe uchybienia układu smarowania, a jeśli przed wymianą rozrządu nie było znacznych niedoskonałości rozrządu zweryfikuj zużycie starych napinaczy i pozostaw je, bo tylko w ten prosty sposób unikniesz niespodzianek związanych z tą operacją 

Na powyższą treść zastrzegam sobie prawo do niepowielania i kopiowania treści, pojęć i uwag


zadzwoń- unikniesz problemów i niespodzianek

TEL. 501 [zasłonięte] 150 

(I PO RUSKU)

509 [zasłonięte] 74 66 -ENGLISH LANGUAGE POSSIBLE


PROSIMY DZWONIĆ 9-18


NIE ODPOWIADAMY NA MAILE

 

prsserwis.pl/cennik

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow