|
|
KONTAKT
[zasłonięte]@op.pl
Pracujemy: PN-PT 9-18 SOB 9-13
Telefon: kom.509 [zasłonięte] 683
|
|
|
|
|
|
Rachunek bankowy:
71 1060 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0760070 [zasłonięte] 001909
|
|
|
|
|
FEST CAR AUTO CZĘŚCI
Przedmiotem działania firmy FEST CAR AUTO CZĘŚCI jest sprzedaż hurtowa i detaliczna części do samochodów osobowych, dostawczych . Obsługą i fachowym doradztwem zajmuje się profesjonalny i doświadczony zespół Ponad 90% towaru dostępne jest na miejscu a indywidualne zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Pracujemy od Poniedziałku do Piątku 8-18 i w soboty 8-13 i w powyższe dni i godziny można się z nami skontaktować telefonicznie. Preferujemy kontakt poprzez e-maila - na wszystkie wiadomości które do nas dotrą odpowiadamy wyczerpująco. |
|
|
|
|
WYSYŁKA TOWARU
Wysyłka paczek odbywa się w dni pracujące od poniedziałku do piątku. Pieniążki przelewane z innych banków niż BPH lub płacone przekazem są księgowane różnie (nawet po kilku dniach). Paczki wysyłane są Pocztą Polską priorytetem lub firmą kurierską. W obydwu przypadkach teoretycznie powinny być u klienta na następny dzień po wysyłce. Jednak proszę pamiętać, że nie mamy wpływu na żadną z firm doręczających paczki więc nie możemy i nie bierzemy odpowiedzialności za terminowość ich doręczenia. Dlatego przy wystawianiu komentarza proszę oceniać tylko nas a nie kurierów paczki mimo że byławysłana zgodnie z umową. Jednocześnie przypominamy, że "Priorytet" Poczty Polskiej nie jest usługą gwarantującą doręczenia paczki na następny dzień roboczy.
KOSZTY WYSYŁKI TOWARU
Koszt wysyłki podany przy aukcji dotyczy 1 szt. REKLAMACJE Do każdej paczki zawsze wkładany jest dowód zakupu w postaci Paragonu lub (na życzenie klienta) Faktury Vat. Reklamacje i zwroty rozpatrywane będą tylko i wyłącznie w przypadku gdy przedmiot odesłany będzie posiadał załączony dowód zakupu. W przesyłce powinna się również znaleźć informacja od kupującego z loginem allegro oraz opisem sytuacji. Na wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty udzielamy rękojmi na 12 miesięcy na podstawie dowodu zakupu (Paragonu Fiskalnego lub Faktury VAT) zawsze włożonego przez nas do przesyłki. Jeżeli klient zamierza złożyć reklamację powinien się z nami skontaktować przed odesłaniem towaru. UWAGA! Paczki odesłane za pobraniem na nasz koszt nie zostaną odebrane i wrócą do nadawcy na jego koszt. |
|
|
|
|
Dziękujemy za wyrozumiałość i zapraszamy do zakupów.
|
|
|
|
|
|
WITAM WSZYSTKICH ALLEGROWICZÓW
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWA MISA OLEJOWA
DO FIATA BRAVO/BRAWA 1. 6
NR OR : 46[zasłonięte]098
W RAZIE WĄTPLIWOŚCI -PROSZĘ O KONTAKT
SŁUŻYMY FACHOWĄ PORADĄ
|
|
|