FAQ
Czyli najczęściej zadawane pytania
Jak się z wami kontaktować?
Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu.
Najlepiej kontaktować sie z nami drogą mailową
pod adresem
[zasłonięte]@gmail.com
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Tak, jest to możliwe informacje o miejscu dostawy przekazujemy zbywcy
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Niestety nie jesteśmy w stanie wycofać zamówienia ponieważ serwis alle nie daje takiej możliwości, brak wpłaty (do 7 dni od złożenia zamówienia) będzie wiązał się z wystąpieniem przez nas o zwrot prowizji do serwisu allegro.
Zamówienie opłacone jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Opłacone przedmioty trafiają do realizacji od 1 do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty, zamówienia wysyłane są priorytetową
pocztą lotniczą z kraju naszego zbywcy.
Większość zamówień dociera w okresie 12 - 25 dni roboczych od daty nadania, nie ponosimy odpowiedzialności za
ewentualne opóźnienia ze strony poczty polskiej.
Mogę zamówić paczkę za pobraniem?
Niestety nie wysyłamy paczek pobraniowych.
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego zamówionego towaru.
Mogę sprawdzić gdzie jest mój towar?
Oczywiście, po wysłaniu zamówienia, zbywca przygotowuje przesyłkę oraz nadaje jej indywidualny numer trackingowy umożliwiający śledzenie, niestety paczka widoczna jest na stronie poczty polskiej dopiero po przekroczeniu granicy.
Numer działa, ale komunikat jest cały czas ten sam, co dzieje się z moją paczką?
Pamiętaj, że odprawa, a w szczególności kontrola celna, pochłaniają najwięcej z całego czasu realizacji zamówienia, przez co może się wydawać, że paczka leży w miejscu. Nie martw się, została nadana na wskazany adres i dotrze zgodnie z terminem.
Dlaczego jeszcze nie otrzymałem przesyłki?
Nie martw się, jeżeli dokonałeś już przelewu, pamiętaj, że średni czas realizacji zamówienia to około 14 dni roboczych.
Dlaczego to tak długo trwa?
Przedmiot zamówienia wysyłany jest od jednego z naszych zagranicznych zbywców którego jesteśmy przedstawicielem na terenie RP.
Przesyłka musi przejść przez kontrolę celną oraz odprawę, które niestety zajmują najwięcej czasu dlatego prosimy cię o wyrozumiałość i cierpliwość.
Nie jestem zadowolony z waszej usługi, wystawić wam negatywa ?
Pamiętaj, aby kontaktować się z nami w razie jakichkolwiek wątpliwości.
Wystawienie negatywnego komentarza nie daje nam szansy na rozwiązanie problemu, a jest to naszym priorytetem.
Wystawiacie faktury VAT ?
Nie wystawiamy faktur.
Ile wynosi łączny koszt wysyłki ?
W przypadku zamówienia kilku sztuk należy uiścić koszt wysyłki za każdą z osobna.
Wynika to z cenników wysyłkowych zbywców i niestety nie mamy możliwości ich zmiany.
|