Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MINI RAMA NAPRAWCZA RN-1000 AUTOMET 3800 netto

29-01-2012, 4:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 674 zł     
Użytkownik AUTOMET83
numer aukcji: 2061326799
Miejscowość SŁUBICE k/ Płocka (80 km od W-wy)
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 557   
Koniec: 30-01-2012 17:25:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

MINI  RAMA  NAPRAWCZA 

RN – 1000

 

Jestem producentem ram od 1993 roku ( 19 lat ).

 

Mini rama naprawcza przeznaczona jest głównie do napraw ekspresowych  samochodów osobowych i busów,  umożliwiając pracę  z  trzech stron pojazdu. 

 

Kątownica wsuwana jest w jeden z trzech otworów kwadratowych znajdujących się w ramie. Zapewnia to występowanie tylko bardzo minimalnych luzów przy pracy ramy.

 

Pojazd montowany na ramę jest unoszony z przodu lub z tyłu stojąc kołami jednej osi na podłożu.

Imadła  o długości 740 mm blokuje się śrubami w uchwytach pod kątem, który automatycznie ustalił samochód.   

W imadłach śruby osadzono w prowadnicach oraz zastosowano sprężyny rozchylające szczęki.

 

Zastosowane koła skrętne o wysokiej wytrzymałości pozwalają na pracę i przetaczanie ramy razem z samochodem w dowolne miejsce warsztatu.

Samą ramę można też wykorzystać do przetaczania pojazdu z uszkodzonym lub zdjętym układem jezdnym.

 

Występujące rozwiązania techniczne decydują o szybkości montażu i pracy na ramie uszkodzonego samochodu.

 

Każda hydraulika przed zamontowaniem do ramy jest dokładnie sprawdzana włącznie z pomiarem ciśnienia i jest objęta gwarancją razem z całą ramą.

 

charakterystyka:

 

1.     RAMA z kołami skrętnymi

 

      -   długość 1000 mm (z kołami  1160 mm)

 

 -   długość całkowita z kątownicą i imadłami 3000 mm

 

 -   szerokość 1800 mm

 

 -   szerokość z kątownicą 3500 mm

 

2.     KĄTOWNICA

 

      -   wysokość od podłoża 1700 mm

 

      -   siłownik 10 -11 ton + pompa hydrauliczna z wężem

 

3.     IMADŁA

 

      -   długość 740 mm

 

      -   szczęki hartowane o długości 140 mm

 

      -  wysokość od podłoża do punktu mocowania pojazdu 430 mm ( w poziomie )

 

CENA  w/w  ramy  wynosi  netto  3 800 zł  ( brutto 4 674 zł )

 

Zastosowano importowane kształtowniki zamknięte w gat. S355 (znacznie mocniejsze od zwykłej stali S235):

 

rama – 120x120x8 mm

 

kątownica - belka pozioma – 120x120x10 mm

 

kątownica - wieża z grzebieniem – 120x60x6 mm

 

Występujące kształtowniki o podanych przekrojach i grubości ścianek sprawiają, że cała konstrukcja jest bardzo sztywna i przy bardzo mocnych ciągnięciach się nie wygina.

 

Mając duże doświadczenie w konstruowaniu i produkcji ram, każda rama naprawcza jest przemyślana pod kątem łatwej, szybkiej i skutecznej pracy przy naprawie samochodu.

 

Przed wprowadzeniem do produkcji nowego wyrobu przeprowadzanych jest szereg prób mających na celu wyeliminowanie ewentualnych słabych punktów  ramy naprawczej.

Sprawia to, że moje ramy pracują wiele lat bezawaryjnie.

 

Stosowane w innych ramach naprawczych kształtowniki ze zwykłej stali S235 o ściankach 4 i 5 mm przy mocniejszym ciągnięciu mogą spowodować pogięcie całej ramy. 

Deklarowane siły ram naprawczych 25, 30 i nawet 50 ton występują tylko teoretycznie, ponieważ tej siły w większości przypadkach nie jest się w stanie nawet w przybliżeniu uzyskać.

Dotyczy to również popularnych rozpieraczy z pompą o ciśnieniu 620-690 bar (8[zasłonięte]990-100 PSI) i siłownika o średnicy tłoka 45 mm (nie mylić z średnicą tłoczyska i zewnętrzną siłownika), które dają moc około 10-11 ton.

 

Poniżej podaję kilka przykładów mocy siłowników przy danym ciśnieniu pompy:

 

średnica tłoka 45 mm                                             średnica tłoka 56 mm

 

        ciśnienie 550 bar =   8,92 ton                                    550 bar = 13,81 ton

        ciśnienie 600 bar =   9,73 ton                                     600 bar = 15,07 ton

        ciśnienie 650 bar = 10,54 ton                                     650 bar = 16,33 ton

        ciśnienie 700 bar = 11,35 ton                                     700 bar = 17,59 ton

        ciśnienie 750 bar = 12,16 ton                                     750 bar = 18,84 ton

         

 

Pompa w mojej ramie RN-1000 ma ciśnienie 650-660 bar co daje faktyczną moc 10,5 – 10,7 ton.

 

Pragnę zauważyć, że zachodnie ramy renomowanych producentów mają najczęściej siłę 8 czy 10 ton, natomiast konstrukcje ram wykonywane są z kształtowników o grubych ściankach, co świadczy o sztywności całej konstrukcji.

 

U mnie zawsze jest rzetelny opis sprzedawanego towaru zgodny z rzeczywistością, co sprawia, że kupujący nie jest oszukany i ma poczucie, że dokonał właściwego wyboru.

 

Decydując się na wybór ramy proszę wziąć pod uwagę, że jest to narzędzie pracy, które ma pracować wiele lat, spełniając swoje zadanie.

 

Życzę podjęcia właściwej decyzji.

 

Produkuję także większe ramy  RN-2300 / 3000  oraz  RN-3100 / 3700 / 4300 o mocy 10, 12 lub16 ton, które są wystawione na innych aukcjach.

Posiadam w sprzedaży również łańcuchy, haki, klamry i pasy blacharskie. 

Wszystkie towary objęte są 12 miesięczną gwarancją.

 

Ramy naprawcze posiadają instrukcję obsługi, instrukcję BHP na stanowisku blacharza–lakiernika samochodowego, deklarację zgodności oraz kartę gwarancyjną.

 

Na życzenie wysyłam materiały informacyjne.

Wystawiam FAKTURY PRO FORMA umożliwiające ubieganie się o dotacje lub kredyt.

Wystawiam FAKTURY  VAT. 

W przypadku pytań i wyjaśnień proszę dzwonić:

 

tel. kom.  606 [zasłonięte] 41 41   Ireneusz  Skotnicki

tel./fax     24 [zasłonięte]277 80      

 

 AUTOMET

 ul. Wiślana 3 b   

09-533    SŁUBICE  k/ Płocka

 

e-mail:  [zasłonięte]@interia.pl

 

 

UWAGA:

 

WZÓR  RAMY  NAPRAWCZEJ  ZASTRZEŻONY