§ 1.NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM PRZESYŁEK DO OSÓB BEZ PEŁNEJ AKTYWACJI KONTA.
§ 2.Osoba zwyciężająca w aukcji winna niezwłocznie nawiązać kontakt mailowy ze sprzedającym w celu omówienia szczegółów formy odbioru wylicytowanego towaru.
§ 3.Jeśli produkt ma wadę, lub nie można go poprawnie użytkować, prosimy o kontakt i jak najdokładniejsze opisanie usterki.
§ 4.W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu lub braków ilościowych w momencie odbioru należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera lub listonosza doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. .
§ 5.Jeżeli klient otrzymał towar niewłaściwy (zły kolor, model, etc) zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym sprzedającego. Należy skontaktować się z jednym z naszych konsultantów celem ustalenia formy wysyłki towaru do nas, tylko po ustaleniu formy i kosztów klient może ubiegać się o zwrot towaru. NIE ODBIERAMY PACZEK WYSŁANYCH ZA POBRANIEM !!!
§ 6.Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz oryginalne opakowanie.
§ 7.Każdy Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy bez podania przyczyny w terminie do 10 dni roboczych od daty otrzymania przedmiotu. Każdy zwracany produkt musi charakteryzować się stanem fabrycznym, a więc nie nosić śladów użytkowania oraz posiadać opakowanie fabryczne. Zwracamy w tylko wartość produktu bez kosztów wysyłki.