|
Do zaoferowania Państwu mam konto PREMIUM w grze MINECRAFT.
GWARANCJA na każde sprzedane konto!
Na koncie został aktywowany GiftCode, który pozwoli na pobranie najnowszej aktualizacji, granie na serwerach i posiadanie wyjątkowego skina.
Zaraz po zakupie będziesz mógł zalogować się do gry i pobrać najnowszą aktualizację !
Po zakupie produktu i przesłaniu pieniędzy, konto wysyłane jest automatycznie [24/7].
Gra skupia się na kreatywności i budowaniu, pozwalając graczom na tworzenie konstrukcji z sześciennych bloków w otwartym trójwymiarowym świecie. Gra jest dostępna w dwóch wersjach – darmowej Classic oraz płatnej. Obie pozwalają zarówno na grę jedno- jak i wieloosobową.
Wersja Classic pozwala na rozgrywkę z nieograniczoną ilością materiałów. Wersja płatna zawiera cztery tryby gry:
- Creative zbliżony do wersji Classic, lecz zawiera więcej bloków. Postać gracza dysponuje nieskończoną ilością wszystkich zasobów, może zginąć po wpisaniu odpowiedniej komendy oraz przez wpadnięcie do próżni znajdującej się pod powierzchnią świata oraz potrafi latać. Tryb dostępny od wersji Beta 1.8.
- Survival, w którym gracz samodzielnie zdobywa materiały, wytwarza narzędzia, broń i inne przedmioty, walczy z potworami (wyjątkiem jest gra na poziomie "pokojowym", gdzie nie pojawiają się żadne potwory), handluje z mieszkańcami wiosek, musi zaspokajać głód i uważać na punkty życia, by nie zginąć (w przypadku śmierci następuje odrodzenie postaci gracza bez posiadanego ekwipunku), dodatkowo w trybie gry wieloosobowej bohater może walczyć z innymi graczami,
- Hardcore, w którym rozgrywka przebiega identycznie jak w poprzednim trybie, jednak poziom trudności ustawiony jest na najwyższym poziomie, a w przypadku śmierci postaci gracza nie ma możliwości odrodzenia się i świat na którym grał zostaje usunięty. Tryb oficjalnie dodany w wersji 1.0.0.
- Adventure, w którym gracz ma ograniczoną możliwość niszczenia i ustawiania bloków, może natomiast używać programowalnych dźwigni, przycisków i innych urządzeń. Tryb dostępny od wersji 1.3.
Gra posiada symboliczne zakończenie, następujące po zabiciu przez gracza Smoka Kresu, znajdującego się w innym wymiarze, noszącym nazwę Kres (The End). Po jego zabiciu gracz wraca do normalnego wymiaru. Mimo ukończenia gry gracz może dalej prowadzić rozgrywkę w normalny sposób. Od wersji 1.4 gra nie kończy się na pokonaniu Smoka Kresu, gdyż czeka na nas drugi, o wiele mocniejszy boss, Wither.
Twórca gry Minecraft pracował wcześniej nad Wurm Online oraz przez ponad cztery lata jako deweloper gier dla king.com[9][10]. Rozwój Minecrafta rozpoczął 10 maja 2009 roku i wkrótce później zrezygnował z pracy dla king.com, aby skoncentrować się na własnym projekcie[9][11]. Do stworzenia gry zainspirowały go takie tytuły jak Dwarf Fortress autorstwa Bay 12 Games, Infiniminer autorstwa Zachtronics Industries i Dungeon Keeper autorstwa Bullfrog Productions. Po odkryciu gry Infiniminer Persson oświadczył, że właśnie taką grę chce stworzyć. Infiniminer miał ogromny wpływ na styl rozgrywki, której efektem był Minecraft, w tym widzenie z perspektywy pierwszej osoby i „blokowy” styl wizualny.
Minecraft po raz pierwszy został udostępniony publicznie 17 maja 2009 roku, jako wersja, którą później nazwano Classic. Markus Persson z początku pracował na pełny etat w Jalbum.net, lecz później przeniósł się do pracy w niepełnym wymiarze godzin, aby skupić się na pracy nad Minecraftem. Zgodnie z zapowiedzią twórcy aktualizacje gry, dodające nowe elementy, mają być wydawane tak długo, jak długo gra będzie mieć aktywnych użytkowników. Kupujesz dostęp do konta premium z dożywotnią gwarancją! Nie udzielam odpowiedzi na pytania pomocnicze, oraz nie biorę odpowiedzialności za utworzone blokady, hasła na serwerach .Brak możliwości zmiany skórki.
We wrześniu 2010 roku Persson zapowiedział, że wraz ze znajomym założył własną firmę, Mojang AB, z pieniędzy zarobionych ze sprzedaży Minecrafta. Firma zajęła się rozwojem tej gry, a także innych tytułów jak Scrolls, nad którymi pracują przede wszystkim inne osoby w firmie. W 2010 roku Persson zatrudnił w firmie cztery dodatkowe osoby: Jensa Bergenstena, Daniela Kaplana, Jakoba Porsera oraz Markusa Toivonena. Plany spółki Perssona zostały opóźnione, kiedy jego konto PayPal zostało zamrożone[12]. 20 października 2010 roku strona minecraft.net stała się celem ataku DDoS[13][14].
11 grudnia 2010 roku Persson ogłosił na swoim blogu, że Minecraft wejdzie w fazę beta 20 grudnia 2010 roku, a cena wzrośnie do 14,95 euro[15]. Ponadto każdy, kto zakupi grę po tej dacie nie otrzyma za darmo ewentualnych przyszłych dodatków do gry, jednak wszystkie aktualizacje pozostaną bezpłatne. Na początku 2011 roku Mojang zatrudnił dwóch kolejnych pracowników: Carla Manneha i Tobiasa Möllstama[16]. 7 kwietnia 2011 roku Persson napisał na swoim blogu, że gra wyjdzie z fazy beta 11 listopada 2011 roku, ale nie będzie to gotowy produkt i będzie aktualizowany zarówno przed tą datą, jak i po niej[17]. 11 maja 2011 roku został zapowiedziany MineCon 2011, który odbył się w Las Vegas w dniach 18-19 listopada. Później premiera samej gry została przeniesiona z 11 na 18 listopada tak, by odbyła się ona na MineConie.
2 grudnia 2011 roku Persson ogłosił, że poprzedniego dnia ustąpił z funkcji głównego programisty Minecrafta, a funkcję tę przejął Jens Bergensten[18].
|