W pełni syntetyczny wysokiej jakości olej silnikowy spełniający najwyższe wymagania silników pracujących w bardzo ciężkich warunkach.
W pełni syntetyczny olej do użytku w najnowszych samochodach o mocnych silnikach, także z turbosprężarką. Pełna ochrona zapewniona jest nawet w ekstremalnych warunkach, także przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju.
STOSOWANIE:
Do zastosowania w obecnie produkowanych i starszych samochodach benzynowych i Diesel, których producent wymaga stosowania takiego właśnie oleju, zwłaszcza w samochodach o bardzo dobrych osiągach. Pasuje do silników turbodoładowanych.
KORZYŚCI:
Zapewnia pełną ochronę nawet ekstremalnych warunkach pracy, również przy wydłużonych okresach pomiędzy wymianami oleju. Oszczędza zużycie paliwa. Zapewnia łatwy rozruch i szybkie rozprowadzenie się oleju nawet w bardzo niskiej temperaturze. Właściwości tego oleju syntetycznego zapewniają niższe zużycie paliwa i utrzymywanie silnika w czystości.
CHARAKTERYSTYKA:
API SL/CF
ACEA A3,B3, MB 229.1, VW 502.00 / 505.00
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C…0,855
Lepkość kinematyczna przy 100 C…13,8 cSt
Lepkość kinematycza przy 40 C…84 cSt
Indeks lepkości…170
Temperatura krzepnięcia…-40 C
Temperatura zapłonu…220 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,590 cP