W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy zawierający modyfikatory tarcia dla szper typu płytkowego. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy. Dodatkowa ochrona podczas ekstremalnych obciążeń w skrzyni biegów .
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów poddawanych dużym obciążeniom (np. wyścigi długodystansowe, duża moc i moment obrotowy). Znakomity do skrzyń biegów ze szperami typu płytkowego, zarówno zsynchronizowanych, jak i kłowych. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions, KAPS Transmissions, Samsonas Transmissions.
KORZYŚCI:
Olej zawierający modyfikatory tarcia, który jednocześnie minimalizuje straty mocy, zapewnia Łatwiejsze wbijanie biegów w skrzyniach kłowych, redukuje hałas
Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju
Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
Bardzo niski współczynnik tarcia (NT) oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni
Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
Znakomita ochrona płytek w szperach
Znakomity do skrzyni biegów kłowych i sekwencyjnych w samochodach rajdowych (np. WRC)
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa normy:
API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-05D (limited slip), ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B,
Aprobata KAPS Transmissions.
Stosowany w samochodzie Ford Fiesta RS WRC oraz Ford Fiesta S2000 Martina Prokopa.
SAE 75W140
Gęstość przy 15 C: 0,874
Lepkość kinematyczna przy 100 C: >24 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 149,000 mPas
Wszystkie produkty sprzedawane na Naszych aukcjach są 100% oryginalne i pochodzą bezpośrednio od dystrybutora danego produktu na Polskę.
Jeśli nie możesz czegoś znaleźć lub czegoś potrzebujesz skontaktuj się z Nami a natychmiast wystawimy to na aukcji.
POSTAW NA PROFESJONALIZM !!!