W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy heavy duty do zastosowań ekstremalnych. W pełni syntetyczna baza oraz odporne na ścinanie modyfikatory lepkości. Zawiera cząstki nano, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy, zawiera dodatki EP.
STOSOWANIE:
Do użytku w wyczynowych skrzyniach biegów poddawanych dużym obciążeniom (np. wyścigi długodystansowe, duża moc i moment obrotowy): skrzyniach manualnych, zsynchronizowanych, kłowych, sekwencyjnych, skrzyniach reduktorowych, dyferencjałach hipoidalnych bez szper, które wymagają oleju API GL4 lub GL5.
Polecany do nowoczesnych przekładni wymagających w pełni syntetycznego oleju , zwłaszcza podczas intensywnego użytkowania na drogach i torach. Znakomity do przekładni takich jak: Hewland, Xtrac, Glebe Transmissions, ZF, Tran X, Elite Transmissions.
Uwaga: Nie zawiera modyfikatorów tarcia. Do szper płytkowych i skrzyni kłowych używaj CRX LS 75w140 NT.
KORZYŚCI:
Dobre właściwości nawet przy zimnym oleju
Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna
Bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie redukują temperaturę pracy skrzyni
Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego
Sprawdzony w najmocniejszych samochodach rajdowych
CHARAKTERYSTYKA:
Spełnia lub przewyższa normy:
API MT-1, API GL5, API GL4, MIL-PRF-2105E, ZF TE-ML 05B, ZF TE-ML-02B, ZF TE-ML-07A, ZF TE-ML-12B, ZF TE-ML-16F, ZF TE-ML-17B
SAE 75W140
Gęstość przy 15 C: 0,874
Lepkość kinematyczna przy 100 C: >24 cSt
Lepkość w/g Brookfield przy -40 C: 149000 mPas
Wszystkie produkty sprzedawane na Naszych aukcjach są 100% oryginalne i pochodzą bezpośrednio od dystrybutora danego produktu na Polskę.
Jeśli nie możesz czegoś znaleźć lub czegoś potrzebujesz skontaktuj się z Nami a natychmiast wystawimy to na aukcji.
POSTAW NA PROFESJONALIZM !!!