Oleje Nanodrive to jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie produktów – stworzone na w pełni syntetycznej bazie olejowej z unikalną formułą Triple-ester opracowaną przez Millers Oils oraz najnowszymi dodatkami nanotechnologicznymi obniżającymi tarcie.
Najwyższa specyfikacja olejów Nanodrive wpływa korzystnie na lepsze osiągi, tak potrzebne na najwyższych poziomach motorsportu.
Dzięki mniejszemu tarciu, kierowcy stosujący Nanodrive odczują wzrost mocy oraz maksymalnego momentu obrotowego. Niższe tarcie oznacza również niższą temperaturę oleju w silniku.
Nanodrive zwiększa trwałość silnika – dzięki niższemu tarciu, a co za tym idzie, mniejszemu zużyciu silnika. Oznacza to, że firmy zajmujące się przygotowywaniem silników do sportu mogą wydłużyć okresy pomiędzy wymianami podzespołów, co obniża koszty startów.
OPIS: W pełni syntetyczny wyczynowy olej silnikowy z formułą Triple Ester ( potrójnych estrów ) oraz cząstkami nano (Nanodrive). Przeznaczony do zmodyfikowanych silników seryjnych, silników samochodów rajdowych, wyścigowych, zarówno z- jak i bez- turbosprężarek. Dzięki zastosowaniu cząstek nano, w znacznym stopniu redukuje tarcie.
STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. Polecany do silników o pojemności od 2 litrów (z- lub bez- turbo).
KORZYŚCI: W pełni syntetyczny, estrowy olej wyczynowy z dodatkiem cząstek nano zapewnia: · znaczną redukcję tarcia · wydłużoną żywotność silnika · niższą temperaturę pracy silnika · większą moc i moment obrotowy · większą niezawodność · poprawę efektywności energetycznej · znakomite właściwości chroniące podzespoły przed zużywaniem się.
CHARAKTERYSTYKA: Maksymalna stała temperatura pracy: 125oC, chwilowa maksymalna temperatura pracy: 150oC Lepkość SAE 10w50 Gęstość przy 15oC 0,868 Lepkość kinematyczna w 100oC 19,8 cSt Lepkość kinematyczna w 40oC 131,5 cSt Indeks lepkości 173 Temperatura krzepnięcia -25oC Temperatura zapłonu >200oC Lepkość na zimno przy -25oC 5,439cP
|